JAUTĀJUMI UN ATBILDES

Ir kādi jautājumi? Mēs esam šeit, lai palīdzēt!

Apskatiet visbiežāk uzdotos jautājumus un atbildes uz tiem. Ja neatradāt atbildi uz savu jautājumu, nosūtiet mums ziņu.

Balstīts uz 50+ atsauksmēm
Biežāk uzdotie jautājumi | 2410Biežāk uzdotie jautājumi | 2410

IESTATĀM

Scenārijus Zapier platformā

  • Cik izmaksā Zapier scenārija iestatīšana? (cenas)
    Scenārija iestatīšanas izmaksu summa ir atkarīga no šādiem faktoriem: pielietojamo lietojumprogrammu skaits; pielietojamās metodes (darbības) katrā lietojumprogrammā; datu sasaiste starp lietojumprogrammām.

    Piemēram, mēdz būt projekti, kuru ietvaros ir nepieciešams integrēt lietojumprogrammas, kādu Zapier platformā nav. Šādā gadījumā tās tiek integrētas vispārīgā veidā, izmantojot API.

    Tāpat mēdz būt gadījumi, kad lietojumprogramma ir integrēta Zapier, bet tajā nav nepieciešama funkcija (action vai method).

    Datu sasaiste (data mapping) – tas ir datu apjoms un veids, kādā tam ir jāienāk no vienām šūnām un jādodas uz citiem. Jo lielāks ir datu un to pārveižu apjoms, jo ilgāku laiku prasa scenārija izstrāde.

    Vienkāršo scenāriju izstrādes aptuvenas izmaksas: 150€.
    Vidējā sarežģītības pakāpe: no 300€.
  • Cik izmaksā Zapier platformas izmantošana?
    Ja jūsu uzdevuma risināšanai nepieciešams apvienot burtiski divas lietojumprogrammas, būs pietiekams apjoms, kuru nodrošina bezmaksas abonēšanas plāns.

    Pārējos gadījumos visbiežāk pietiek ar bāzes tarifu $20 / mēnesī.

    Sīkāk: Zapier mājaslapā
  • Kam atdot priekšroku - Zapier vai Integromat?
    Platformām ir ievērojamas atšķirības. Zapier, piemēram, ir lielāks integrēto lietojumprogrammu skaits, nekā Integromat. Un loģiskāka šķiet atbilde, ka izvēle ir atkarīga no jūsu uzdevuma.

    Piemēram, Zapier vidē pastāv iespēja pievienot Javascript kodu, ar kura palīdzību var izveidot elastīgo datu pārveidi.

    Savukārt Integromat sniedz plašākas iespējas scenārija kontrolē.
  • No-Code vai individuālā koda uzrakstīšana?
    Šeit būtu jāspriež, skatoties perspektīvā. Ja jūs plānojat regulāri veikt izmaiņas jūsu scenārijā un lietot ērtu interfeisu – lietderīgāk būtu izmantot NoCode risinājumus. Tādus, kā Zapier vai Integromat.

    Piemēram, jūsu rīcībā ir scenārijs, kurš nosūta e-pasta paziņojumus. Un pēc kāda laika jūs pieņemat lēmumu mainīt tekstu. To jūs varēsiet izdarīt patstāvīgi Zapier / Integromat platformā.

    Taču ja izmaiņas nav plānotas vai arī plānots tās veikt visai reti, būtu pamats izskatīt koda uzrakstīšanas variantu, kas automātiski izpildīs tādu pašu funkcionālu.

    Šādā gadījumā mēs izceļam visus svarīgus mainīgos atsevišķajā blokā un iesniedzam jums rediģēšanas instrukciju. Tādēļ veikt izmaiņas būs iespējams jebkurā brīdī.

    Un jāpiebilst, ka jūs ievērojami ietaupāt uz ikmēneša abonēšanas, jo koda darbībai tā nav nepieciešama.
  • Kā darbojas garantija?
    Garantija ir periods, kurā mēs uzņemamies atbildību par izstrādātā programmnodrošinājuma nepilnībām, ja tādas nav radušās pasūtītāja vainas dēļ.

    Tādējādi, ja garantijas darbības laikā rodas kādas kļūdas, neprecizitātes vai neatbilstības tehniskajam uzdevumam vai uzdevuma aprakstam – atjauninājumi to novēršanai tiek veikti bez papildu samaksas.

    Tāpat mēs piedāvājam paplašināto garantiju – garantijas laika pagarinājumu. Tas ir papildu pakalpojums ar atsevišķiem apmaksas nosacījumiem. Ikmēneša maksājums tiek saskaņots individuāli katra projekta ietvaros.
  • Kas ir BIYRO?

    BIYRO – tā ir projektu vadības sistēma, kuru mēs izmantojam izstrādes darījuma noslēgšanai.

    Darījuma noformēšana BIYRO sistēmā sniedz virkni stratēģisko priekšrocību:

    • Visus nepieciešamos dokumentus sistēma ģenerē automātiski;
    • Jūsu iemaksātā summa kļūst mums pieejama tikai pēc jūsu apstiprinājuma, bet līdz tam laikam tiek uzglabāta platformā;
    • Realizācijas termiņi ir fiksētie un tiek nostiprināti kā līguma pielikums;
    • Samaksāto līdzekļu atmaksa ir iespējama gadījumā, ja mēs kādu iemeslu dēļ neesam realizējuši projektu pilnā apjomā un saskaņotajā termiņā;

    Tādējādi, mēs nodrošinām drošā darījuma koncepciju.

    Kā notiek apmaksas process BIYRO sistēmā:

    • 1) Mēs izveidojam projektu, norādot tā aprakstu, termiņus un apmaksas nosacījumus;
    • 2) Jūs saņemsiet ielūgumu elektroniskajā pastā;
    • 3) Pēc jūsu veiktā projekta apstiprinājuma jūs veicat pirmā posma maksājumu uz BIYRO kontu;
    • 4) Automātiski tiek uzsākts darba ar projektu;
    • 5) Mēs saņemam samaksu tikai pēc izpildītā darba apstiprinājuma no jūsu puses.

IESTATĀM

Scenārijus Integromat platformā

  • Cik izmaksā Integromat platformas izmantošana?
    Ja jūsu uzdevuma risināšanai nepieciešams apvienot burtiski divas lietojumprogrammas, būs pietiekams apjoms, kuru nodrošina bezmaksas abonēšanas plāns.

    Pārējos gadījumos visbiežāk pietiek ar bāzes tarifu $9 / mēnesī.

    Sīkāk: Integromat mājaslapā.
  • Kam atdot priekšroku - Zapier vai Integromat?
    Platformām ir ievērojamas atšķirības. Zapier, piemēram, ir lielāks integrēto lietojumprogrammu skaits, nekā Integromat. Un loģiskāka šķiet atbilde, ka izvēle ir atkarīga no jūsu uzdevuma.

    Piemēram, Zapier vidē pastāv iespēja pievienot Javascript kodu, ar kura palīdzību var izveidot elastīgo datu pārveidi.

    Savukārt Integromat sniedz plašākas iespējas scenārija kontrolē.
  • No-Code vai individuālā koda uzrakstīšana?
    Šeit būtu jāspriež, skatoties perspektīvā. Ja jūs plānojat regulāri veikt izmaiņas jūsu scenārijā un lietot ērtu interfeisu – lietderīgāk būtu izmantot NoCode risinājumus. Tādus, kā Zapier vai Integromat.

    Piemēram, jūsu rīcībā ir scenārijs, kurš nosūta e-pasta paziņojumus. Un pēc kāda laika jūs pieņemat lēmumu mainīt tekstu. To jūs varēsiet izdarīt patstāvīgi Zapier / Integromat platformā.

    Taču ja izmaiņas nav plānotas vai arī plānots tās veikt visai reti, būtu pamats izskatīt koda uzrakstīšanas variantu, kas automātiski izpildīs tādu pašu funkcionālu.

    Šādā gadījumā mēs izceļam visus svarīgus mainīgos atsevišķajā blokā un iesniedzam jums rediģēšanas instrukciju. Tādēļ veikt izmaiņas būs iespējams jebkurā brīdī.

    Un jāpiebilst, ka jūs ievērojami ietaupāt uz ikmēneša abonēšanas, jo koda darbībai tā nav nepieciešama.

PROGRAMMĒJAM

Izstrādājam un ieviešam individuāli radītos skriptus.

  • Tehnoloģiskais steks / Kādās valodās?
    • Galvenās pielietojamās programmēšanas valodas: PHP, JavaScript, jQuery
    • Datu bāzes: MySQL
    • Web programmēšana: HTML, CSS
    • Serveri / VPS: Linux Ubuntu
    • Neirotīkli / mākslīgais intelekts: PHPML
    • Datu struktūras: XML, JSON
    • Integrācijas ar ārējām sistēmām: caur API, Google Cloud
    • Datņu ģenerācija: XLSX, DOCX, PDF, CSV, XML
    • Attēlu ģenerācija: PNG, JPG, GIF - pielietojot ImageMagick
    • Lietojumprogrammas: Google Chrome un Google Apps Script
  • Kādām sistēmām? (standartizācija)
    Pēc noklusējuma izstrādājamais risinājums – tas ir kods, uzrakstītais vispārīgā veidā.

    Ja jūsu uzdevums ir šāda skripta integrācijā esošajā atvērtā koda sistēmā, piemēram, WordPress, uzziniet vairāk par WordPress spraudņu izstrādi.
  • Kādus skriptu veidus jūs izstrādājat?
    • Parsētāji datu apkopošanai
    • Attēlu apstrāde
    • Automātiskie tekstu tulkojumi
    • Automātiskie captcha risinājumi
    • Specifiskās nozīmes PHP klases
    • Vairāku lietojumprogrammu sinhronizācija datu apmaiņai
  • Kādēļ ir nepieciešama skripta izstrāde, ja ir No-Code risinājumi, piemēram, Zapier?
    Tādās No-Code automatizācijas platformās, kā Zapier vai Integromat, tiešām pastāv iespēja radīt pietiekami elastīgos scenārijus datu apstrādē un automatizācijā.

    Individuāli izstrādātā skripta izveide ir pamatota gadījumos, kad jums ir nepieciešams apstrādāt lielo datu apjomu. Ja skripta darbības loģika paredz lielu skaitu darbību – tas izraisīs tarifa palielināšanos. Un rezultātā tas izmaksās daudz dārgāk, nekā programmēšanas koda izstrāde.

ABONĒŠANA

Dizaina un programmēšanas aģentūra

  • Ko patiesībā nozīmē neierobežotais pieprasījumu un korekciju skaits?
    Neatkarīgi no izvēlētā tarifa jūs varēsiet pieprasīt neierobežoto projektu (uzdevumu) skaita izpildi, un mūsu speciālisti strādās ar to katru darba dienu.

    Nav nekādas nozīmes, kādu uzdevumu skaitu jūs nosūtīsiet darbam, jo jūsu tarifa plāna likme paliks nemainīga. Vienīgais ierobežojums ir caurlaidspēja, jeb ātrums, ar kuru jūs varēsiet saņemt rezultātus. Jo projektā strādās reālie cilvēki, izpildot reālo darbu.

    Tāpat jūs varat mainīt uz laiku speciālistu skaitu, samazinot vai palielinot to. Tādējādi radot iespēju saņemt izpildītā darba rezultātus ātrāk.
  • Cik ilgu laiku prasa viena projekta / uzdevuma realizācija?
    Realizācijas laiks ir atkarīgs no uzdevuma sarežģītības. Zemāk aplūkojams tipveida uzdevumu saraksts un to realizācijas laika prognozes.

    Dizaina uzdevumi – no 24 stundām.

    Tas aptuveni ir 2-3 grafiskie attēli; 1-2 ilustrācijas; 2-3 reklāmkarogi; 1 GIF animācijas; 1 mājaslapas lappuse.

    Tīmekļa izstrādes uzdevumi – no 72 stundām.

    Tas aptuveni ir pielīdzināms 1-2 mājaslapas sekciju izstrādei HTML formātā; tiešsaistes kalkulatora statiskai versijai; 1 vidējā izmēra veidnes lappusei.
  • Ko darīt, ja man nav paticis izpildītā darba rezultāts?
    Caur mūsu platformu jūs varat nosūtīt komentārus speciālistam tiešā veidā. Un tādējādi pieprasīt izmaiņas un koriģēt saņemto rezultātu.

    Ne jau katrs radošais projekts var būt ideāls no pirmās reizes. Tādēļ katrs tarifu plāns ļauj jums pieprasīt izmaiņas neierobežotā apjomā. Mēs izstrādāsim atjauninājumus līdz brīdim, kamēr rezultāts jūs pilnībā neapmierinās.

    Ja atjauninātās versijas jums tomēr arī neliksies piemērotas, mēs deleģēsim darbu citam speciālistam, kura pieeja jums, iespējams, būs labāk piemērota.
  • Kā praksē darbojas iespēja palielināt / samazināt speciālistu skaitu?
    Katrā tarifu plānā ir ietverts minimāli viens izpildītājs – programmētājs vai dizaineris. Savukārt kombinētā tarifa ietvaros ir pieejami abu speciālistu pakalpojumi.

    Atkarībā no jūsu vajadzībām un vēlamajiem termiņiem jūs varēsiet palielināt gan dizaineru, gan tīmekļa izstrādātāju skaitu. Mainīt šo iestatījumu var mūsu platformā.

    Papildus piesaistītā speciālista darba izmaksu tarifikācija tiek veikta saskaņā ar jūsu tarifa plāna nosacījumiem. Un tiek aprēķināta par katru dienu. Tādējādi, jūs varēsiet strādāt vairākas nedēļas ar vienu izstrādātāju, tad nedēļu projektā būs iesaistīti trīs speciālisti.
  • Vai es varu apturēt abonēšanu, ja kādu laiku man nav izpildāmo uzdevumu?
    Ja jūs pieņemat lēmumu apturēt jūsu abonēšanu, lai neveiktu liekas izmaksas, jūs varat to izdarīt jebkurā brīdī jūsu personīgajā kabinetā.

    Abonēšanas maksa tiek iekasēta uz ikmēneša pamata. Tādēļ apmaksas cikla apturēšana atbrīvos jūs no nākamā maksājuma norakstīšanas.

    Piemēram, ja jūs esat izlēmis apturēt abonēšanu mēneša 20. datumā, tas nozīmē pakalpojumu sniegšanas izbeigšanu no nākamā mēneša 1. datuma.
  • Kādus dizaina projektus jūs realizējat?
    Mūsu efektīvi nodarbinātā komanda strādā ar dažādiem grafikas veidiem un tīmekļa dizainu.

    Tie var būt uzdevumi promomateriālu, tīmekļa dizaina, sociālo tīklu grafikas, ikonu, ilustrāciju, inforgrafikas un citā izstrādes jomā:

    Tīmekļa dizains, Grafika
    Logotipi, Ikonas
    Reklāmkarogi, Infografika
    Rakstu noformēšana, GIF
    Prezentācijas, Ilustrācijas
    Reklāmas plakāti, Display Ads

    Precizējums: mēs nestrādājam ar video- un audiodatnēm.
  • Kādus projektus programmēšanas jomā jūs varat realizēt?
    Jebkuri darbi, saistītie ar WordPress, tīmekļa lietojumprogrammu izstrāde un B2B instrumentu izveide.

    WordPress: pilnvērtīga iestatīšana, spraudņu, veidņu izstrāde, tekstu un tulkojumu ievietošanas mājaslapā, attēlu un tekstu optimizācija.

    Izstrāde: mājaslapas, tiešsaistes kalkulatori un vizuālie konstruktori, individuāli pielāgotie skripti.

    Kā arī: API, Zapier, Integromat, integrācijas un automatizācija.

    Precizējums: tīmekļa lietojumprogrammu izstrādei mēs izmantojam PHP un JavaScript valodas.
  • Vai es varu mainīt uzdevuma prioritāti vai atcelt to?
    Ja jums ir vairāki uzdevumi rindā uz izpildi un jūs vēlētos mainīt to prioritāro secību, jūs varat pārbīdīt svarīgākos uzdevumus saraksta augšpusē.

    Tādējādi, nākamajā darba dienā speciālists uzsāks darbu ar prioritārāko uzdevumu.

    Ja jūs vēlaties atcelt uzdevumu, to ir iespējams izdarīt līdz brīdim, kad tas ir pieņemts darbam. Ja esat nosūtījis uzdevumu darba laikā, šis periods ir vienāds apmēram ar vienu stundu.
  • Kam pēc darba izpildes pieder īpašumtiesības?
    Viss izpildītais darbs, tai skaitā dizains un izejas kods, tiek sagatavots tikai jums.

    Jums pieder visas tiesības uz izpildītā darba intelektuālo īpašumu. Tādēļ jūs varat to izmantot pēc saviem ieskatiem.
  • Kā darbojas naudas atmaksas 14 dienu garantija?
    Katrā tarifu plānā ir nodrošināta iemaksāto naudas līdzekļu atmaksas 14 dienu garantija.

    Ja pēc vairāku nosūtīto pieprasījumu jūs esat pārliecināts, ka mūsu pakalpojumi jums neder, mēs atmaksāsim līdz pat 100% no jūsu iemaksātās summas.
  • Vai pastāv kādas slēptās izmaksas?
    Bez slēptajām izmaksām. Tarifu plāniem ir fiksētā cena ar mērogošanas iespējām.

    Tādā veidā cena mainīties nevar, kamēr jūs neizmainīsiet jūsu tarifu plānu vai arī speciālistu skaitu.

    Nekādi papildu izdevumi nav nepieciešami. Piemēram, hostings, piekļuves, licences, programmnodrošinājums utt.
  • Kas būs, ja es nosūtīšu pārak daudz paralēlo uzdevumu?
    Neatkarīgi no tarifu plāna jūs varat pievienot darbam neierobežoto uzdevumu / projektu skaitu.

    Ja jūsu tarifu plānā ir iekļauts viena izstrādātāja darbs, pārlieku liels uzdevumu skaits vienkārši radīs to rindu. Savukārt izstrādātājs izpildītājs izpildīs uzdevumus pieteiktajā secībā. Šādā gadījumā jūs arī varat atcelt pārējos uzdevumus, kuri vēl nav pieņemti darbā, un tas nekādā veidā neietekmēs speciālista noslodzi.

IZSTRĀDE

Spraudņi WordPress
un WooCommerce platformai

  • ​Kādus spraudņa iestatījumu ir iespējams rediģēt?
    Izstrādājot spraudni, mēs pārceļam visus kritiskos iestatījumus uz administratora vadības paneli. Tā ir jaunā papildsadaļa, kurā jūs varēsiet mainīt iestatījumu lielumus jebkurā brīdī.

    Piemēram, kalkulatoru izstrādes ietvaros šādi iestatījumi iekļauj: virsrakstus, lauku nosaukumus, koeficientu lielumus, reizinātājus, opciju sarakstu utt.

    Jā jūsu uzdevuma izpildei ir nepieciešams rediģēt kādus otrā plāna elementus, piemēram, teksta izmēru vai krāsu, vienkārši precizējiet to, apstiprinot projektu. Un mēs pievienosim pieteikto iestatījumu veidā.
  • Vai izstrādātais spraudnis darbosies pēc WordPress atjaunināšanas?
    Ne visi WordPress platformas atjauninājumi ir tik kritiski, lai spraudnis pārstātu darboties. Tādēļ spraudnim būtu jādarbojas vismaz vairākus gadus.

    Bieži vien ir pietiekamas minimālas korekcijas spraudņa izejas kodā, lai atjauninātu to atbilstoši pēdējai WordPress versijai.

IZSTRĀDĀJAM

Tiešsaistes sistēmas
biznesam

  • Kādus biznesa sistēmu tipus var izstrādāt?

    Parasti mūsdienu biznesa sistēmas ir vairāku tipu kombinācijas.

    Saturs un mārketings:

    • CRM sistēmas (Customer Relationship Management) - Mijattiecību ar klientiem vadības sistēmas
    • CMS (Content Management System) - Saturs pārvaldības sistēma
    • MAP (Marketing Automation Platform) - Platforma mārketinga automatizācijā

    Biznesa procesi:

    • ERP (Enterprise Resource Planning) - Uzņēmuma resursu plānošana
    • BPM (Business Process Management) - Biznesa procesu vadīšana
    • PIM (Product Information Management) - Lielo preču datu masīvu centralizētās pārvaldības sistēma
    • MIS (Management Information System) - Pārvaldības informācijas sistēma

    Kā pakalpojums:

    • SaaS (Software as a Service) - piekļuves pārdošana jūsu sistēmai citiem klientiem abonēšanas ceļā.
  • Sistēmas izstrāde vai salikšana no Open Source risinājumiem?

    Tik tiešām, tirgū ir pieejams liels daudzums bezmaksas gatavo risinājumu ar atvērto kodu (Open Source). Un rodas sajūta, ka nav jēgas izstrādāt pašu risinājumu, kad var to izveidot no jau strādājošās sistēmas gatavajiem moduļiem.

    Tas tiešā tā arī ir, bet pastāv virkne nianšu:

    1. Ne visus sistēmas elementus varēs rediģēt un adaptēt biznesa uzdevumiem
    2. Katru funkcionālo papildinājumu nepieciešams izstrādāt atbilstoši sistēmas standartiem
    3. Papildinājumu (spraudņu) izstrāde ir maksas pasākums
    4. Agri vai vēlu vajadzēs piesaistīt ārštata konsultantus iestatīšanai
    5. Nepieciešamā funkcionāla struktūra var būt pietiekami primitīvs
    6. Atsevišķus moduļus nāksies atstāt tādā pašā veidā, kādi tie ir, bet ne tādā, kā tas patiesi ir nepieciešams biznesam.

    Tad kad tomēr ir lietderīgi izmantot Open Source risinājumu un neizstrādāt pašu biznesa sistēmu?

    Kad visu nepieciešamo moduļu summārās izstrādes izmaksas ir ievērojami zemākas, nekā sava risinājuma izstrāde.

    Citiem vārdiem sakot, ja jūsu biznesa uzdevumu izpildei ir nepieciešams pilnveidot apmēram 10 papildu moduļus, tam būs nepieciešams budžets aptuveni 1800 eiro apmērā. Taču pastāv liela varbūtība, ka tieši tādu pašu sistēmu, kura būtu adaptēta jūsu biznesam, iespējams realizēt ar budžetu 950 eiro.

    Tādēļ piedāvājam apspriest jūsu uzdevumus, lai sagatavotu komercpiedāvājuma prognozi.

  • Kāda ir atšķirība no mākoņu risinājumiem - Zoho, Scoro, Microsoft Dynamics?

    Izmantojot mākoņu risinājumus, ir svarīgi izvērtēt to tarifu plānus un dažāda veida ierobežojumus.

    Piemēram, attiecībā uz lietotāju skaitu. Bieži vien mākoņu biznesa sistēmu tarifi sniedz visai ierobežotas iespējas paralēli darboties noteiktam lietotāju skaitam tarifu plāna ietvaros.

    Otrais – tie ir slēptie maksājumi, kuri var parādīties jauno jūsu biznesa vajadzību rašanās gaitā saistībā ar tā izaugsmi. Piemēram, noteikto papildu moduļu pieslēgšana.

    Kādā gadījumā ir lietderīgi izvēlēties mākoņa risinājumu un neizstrādāt savu sistēmu?

    Kad tirgū pastāv tāds mākoņa risinājums, kurš ir izstrādāts tieši jūsu darbības nišai. T. i. profesionālais personalizētais gatavais risinājums jūsu industrijai.

  • Kādēļ ir nepieciešama sistēmas izstrāde, ja pastāv Google Sheets, Trello, Zapier?

    Teorētiski var uzbūvēt visu biznesa sistēmu, sasaistot tādus mākoņu risinājumus, kā Trello, Google Sheets, Jira, Google Calendar utt.

    Šai nolūkā var izvēlēties "savienojošo" lietojumprogrammu, piemēram, Zapier vai Integromat.

    Tik tiešām, atsevišķiem vienkāršiem uzdevumiem šāda metode būs visai piemērota.

    Tomēr ir svarīgi ņemt vērā, ka visdrīzāk vairākuma lietojumprogrammu lietošanai būs nepieciešami maksas tarifu plāni. Kas kopsummā var izveidot ievērojamu ikmēneša maksājumu.

    Otrais aspekts – tas ir nepārtrauktas izmaiņas. Kad katra lietojumprogramma šajā ķēdīte attīstās, tās ir nepieciešams laiku pa laikam administrēt.

    Kādā gadījumā būtu lietderīgi salikt risinājumu no dažādu sistēmu kombinācijas un neizstrādāt savējo?

    Kad jūsu uzdevumi ir diezgan vienkārši un neprasa sarežģītos interfeisus, un jūs izmantojat minimālo dažādu lietojumprogrammu skaitu.

PROFESIONĀLĀ

Mājaslapu izstrāde

  • Ko darīt, ja nepieciešams veikt korekcijas darba procesā?
    Speciāli šai nolūkā mēs izmantojam kvotu koncepciju projektu vadības sistēmā BIYRO. Katrā izstrādes posmā mēs saskaņojam kādu daudzumu kvotu, kuras jūs varat "apmainīt" pret jebkurām bezmaksas izmaiņām projekta ietvaros.

    Kvotas ļauj fiksētā budžeta ietvaros veikt izmaiņas bez papildu samaksas.

    Tādēļ, ja jūs vēlaties kaut ko mainīt mājaslapas izstrādes procesā, to var izdarīt nekavējoties pēc kārtējā izstrādes posma noslēguma.
  • Vai pastāv iespēja nokopēt / pārcelt esošo mājaslapu no citas platformas uz WordPress?
    Īsa atbilde: jā.

    Taču no tehniskā viedokļa šis process nav vienkārši datņu kopēšana vai pārcelšana. Jo katrai platformai ir savi standarti un koda struktūra.

    Tādēļ tehniski nepastāv iespēja pielietot WIX veidni un augšupielādēt to WordPress.

    Attiecīgi pilnvērtīga mājaslapas pārcelšana patiesībā ir mājaslapas izstrāde no nulles. Sākot ar veidnes izstrādi atbilstoši WordPress standartiem (ņemot par pamatu jūsu aktuālo dizainu), funkcionālās daļas izveidi (formu, slaidu šova un cita interaktīva iestatīšana) un beidzot ar satura izvietošanu.
  • Kāds hostings būtu piemērots WordPress mājaslapai?
    Hostinga un tā tehnisko parametru izvēle ir visai svarīga mājaslapas ātrai un korektai darbībai.

    Tādēļ mēs iesakām iespēju robežās izšķirties par labu specializētajam tarifu plānam – tieši WordPress mājaslapu izvietošanai. Vairākums hostinga kompāniju piedāvā tādus tarifu plānus, kuri ir optimizēti WordPress / WooCommerce mājaslapu izvietošanai tajos.

    Nākamais līmenis – mājas lapas izvietošana virtuālajā serverī (VPS). Piemēram, DigitalOcean piedāvātais risinājums.
  • WordPress vai mākoņu risinājumi (Mozello, Tilda, WIX, SquareSpace, Webflow)?
    Viss ir atkarīgs no noteiktajiem uzdevumiem. Ja jums ir nepieciešams izvietot vienu vai divas lappuses, lai publicētu informāciju par jūsu produktiem / pakalpojumiem, prezentēt biznesu, līdzīgi mākoņu risinājumi izrādīsies jums izdevīgāki, nekā pilnvērtīgas mājaslapas izstrāde.

    Taču ja jūs izmantojat mājaslapu kā biznesa instrumentu un regulāri publicējat tajā informāciju, ir vērts izskatīt WordPress kā pamatu jūsu mājaslapai.

    Katrai šādai platformai ir savi noteikti ierobežojumi un, kas nav mazsvarīgi, tarifu plāni. Tādēļ būtu jāpievērš uzmanība ne tikai nodrošināmajam funkcionālam un veidņu esamībai, bet arī tam, cik izmaksās šādas mājaslapas uzturēšana tuvākajos trijos gados.
  • Vai pēc mājaslapas izveides jūs pārcelsiet izejas kodu uz manu hostingu?
    Protams. Visa izejas koda pārcelšana, kā arī iedarbināšana tiešsaistē ietilpst projekta bāzes izmaksās.
  • Kādi ir apmaksas nosacījumi (priekšapmaksa / pēcmaksa)?
    Sadarbības sākumā mēs rekomendējam noformēt darījumu BIYRO projektu vadības platformā. Tā automātiski izveido visus nepieciešamos dokumentus, kā arī nodrošina darījuma drošību.

    Viss projekts tiek sadalīts izstrādes posmos (milestones) ar iepriekš saskaņotajiem apmaksas nosacījumiem un darbu izpildes termiņiem. Mēs saskaņojam ar jums kopējo posmu skaitu vēl pirms projekta izstrādes. Apmaksas soļi var būt gan 20%, gan 50% vai 100% no projekta izmaksu kopsummas.

    Jūsu maksājums glabājas platformā un kļūst mums pieejams tikai pēc jūsu projekta gatavības apstiprinājuma.

    Gadījumā, ja projekts nav nodots vai ir nodots ar būtisku saskaņoto termiņu neievērošanu, jūs vienmēr varat pieprasīt līdzekļu atmaksu tiešā veidā no BIYRO platformas.
  • Ko darīt, ja nav tehniskā uzdevuma (TU)?
    Vairākumā gadījumu mēs izstrādājam tehnisko uzdevumu patstāvīgi. Darba uzsākšanai ir svarīga vienīgi projekta vispārīga koncepcija.
  • Vai jūs varat izlabot manu mājaslapu?
    Pat ja jūsu mājaslapa ir pārstājusi darboties, un visi piekļuves veidi tam ir nozaudēti – pastāv noteiktās darbības, kuras palīdzēs atjaunot jūsu mājaslapas darbību.

    Nepieciešams noteikt to funkciju vai uzdevumu sarakstu, kurus ir nepieciešams izlabot.
    Izmantojot šo sarakstu, mēs izsakām fiksēto komercpiedāvājumu kļūdu novēršanā un darbības atjaunošanā.

    Sazinieties ar mums, lai apspriestu detaļas
  • Vai jūs izstrādāt mājaslapas bez WordPress?
    Patiesībā dažreiz WordPress platformas izmantošana tehniski nav pamatota.
    Viens no faktoriem, kuri to ietekmē, ir visnotaļ ekonomiskā rakstura. Kad visu spraudņu izstrādes (visa nepieciešamā funkcionāla nodrošināšanai) summārās izmaksas ir vairakkārt lielākas, nekā izveidojot mājaslapu no nulles.

    Šādiem gadījumiem mēs piemērojam mērķtiecības principu – un ieteiksim jums izstrādāt mājaslapu ar tīra koda uzrakstīšanu, nepielietojot WordPress.
  • Var WordPress / WooCommerce ir drošs?
    WordPress attīstās nepārtraukti. Un mājaslapas aizsardzība ir viens no WordPress izstrādātāju kopienas prioritārajiem uzdevumiem.

    Darba nobeigumā mēs iesniegsim virkni ieteikumu jūsu mājaslapas aizsardzības stiprināšanā. Šādas rekomendācijas ietver noteiktos hostinga iestatījumus un spraudņu sarakstu, kuri ievērojami sarežģī mājaslapas uzlaušanas mēģinājumus un vīrusu iekļūšanu.
  • Vai ir nepieciešamas tehniskās zināšanās lai lietot WordPress?
    Pati WordPress un WooCommerce platformu izmantošana neprasa kādas tehniskās zināšanās.

    Produktu ievietošana mājaslapā, lappušu izveide un rediģēšana ir organizēta maksimāli intuitīvi. Bez tam, WordPress pastāvīgi izstrādā risinājumus, kuri vienkāršo mājaslapas satura administrēšanu.

    Tehnisko zināšanu esamība būs noderīga, ja jūs vēlaties patstāvīgi izstrādāt spraudni jūsu mājaslapai vai arī iestatīt kādu specifisko integrāciju.

PROFESIONĀLĀ

Interneta veikalu izstrāde

  • Ko darīt, ja nepieciešams veikt korekcijas darba procesā?
    Speciāli šai nolūkā mēs izmantojam kvotu koncepciju projektu vadības sistēmā BIYRO. Katrā izstrādes posmā mēs saskaņojam kādu daudzumu kvotu, kuras jūs varat "apmainīt" pret jebkurām bezmaksas izmaiņām projekta ietvaros.

    Kvotas ļauj fiksētā budžeta ietvaros veikt izmaiņas bez papildu samaksas.

    Tādēļ, ja jūs vēlaties kaut ko mainīt mājaslapas izstrādes procesā, to var izdarīt nekavējoties pēc kārtējā izstrādes posma noslēguma.
  • Kur sameklēt piemēroto veidni?
    Ja jūsu rīcībā jau ir gatavais unikālais dizains, mēs varam izstrādāt veidni pēc WooCommerce standartiem. Rezultātā tā būs instalējamā veidne tieši tādā izskatā, kā to ir izstrādājuši dizaineri.

    Aptuvenas veidnes izstrādes izmaksas ir atkarīgas no sarežģītības un veido no 800€ līdz 1800€.

    Taču daudzu projektu kontekstā būtu lietderīgi izskatīt gatavās profesionālās veidnes. Piemēram, mājaslapā Themeforest ir pieejama virkne veidņu dažādās tematikās.
  • Kāds hostings būtu piemērots WordPress mājaslapai?
    Hostinga un tā tehnisko parametru izvēle ir visai svarīga mājaslapas ātrai un korektai darbībai.

    Tādēļ mēs iesakām iespēju robežās izšķirties par labu specializētajam tarifu plānam – tieši WordPress mājaslapu izvietošanai. Vairākums hostinga kompāniju piedāvā tādus tarifu plānus, kuri ir optimizēti WordPress / WooCommerce mājaslapu izvietošanai tajos.

    Nākamais līmenis – mājas lapas izvietošana virtuālajā serverī (VPS). Piemēram, DigitalOcean piedāvātais risinājums.
  • Vai pastāv kādi slēpties maksājumi WooCommerce?
    Tehniski WooCommerce ir bezmaksas WordPress satura pārvaldības sistēmas (tāpat pilnībā bezmaksas) papildinājums. Tādēļ pēc definīcijas visa WordPress struktūra ir atvērta un ir izmantojama bez maksas.

    Par maksu tiek piedāvāti dažāda veida vizuāli un tehniskie papildinājumi, tādi, kā:
    - Profesionālās maksas veidnes
    - Spraudņi (neņemot vērā 60 tūkst. bezmaksas variantus).

    Bieži vien izstrādātāji rada spraudņus pēc Freemium modeļa: nodrošinot ierobežoto funkcionālu bez maksas, par paplašināto funkciju izmantošanas iespējām rodas nepieciešamība iegādāties spraudņa maksas versiju.

    Tādēļ, mājaslapas vai Interneta veikala izstrādes procesā WordPress platformā ir svarīgi pievērst uzmanību bezmaksas spraudņu esamībai un to funkcionālam.

    Visi pārējie maksājumi, saistītie ar Interneta veikala darbību, ir visai caurspīdīgi. Pirms viena vai cita risinājuma izstrādes mēs iesniegsim jums izvērsto komercpiedāvājumu ar fiksēto realizācijas cenu.
  • Vai pēc mājaslapas izveides jūs pārcelsiet izejas kodu uz manu hostingu?
    Protams. Visa izejas koda pārcelšana, kā arī iedarbināšana tiešsaistē ietilpst projekta bāzes izmaksās.
  • Kādi ir apmaksas nosacījumi (priekšapmaksa / pēcmaksa)?
    Sadarbības sākumā mēs rekomendējam noformēt darījumu BIYRO projektu vadības platformā. Tā automātiski izveido visus nepieciešamos dokumentus, kā arī nodrošina darījuma drošību.

    Viss projekts tiek sadalīts izstrādes posmos (milestones) ar iepriekš saskaņotajiem apmaksas nosacījumiem un darbu izpildes termiņiem. Mēs saskaņojam ar jums kopējo posmu skaitu vēl pirms projekta izstrādes. Apmaksas soļi var būt gan 20%, gan 50% vai 100% no projekta izmaksu kopsummas.

    Jūsu maksājums glabājas platformā un kļūst mums pieejams tikai pēc jūsu projekta gatavības apstiprinājuma.

    Gadījumā, ja projekts nav nodots vai ir nodots ar būtisku saskaņoto termiņu neievērošanu, jūs vienmēr varat pieprasīt līdzekļu atmaksu tiešā veidā no BIYRO platformas.
  • Ko darīt, ja nav tehniskā uzdevuma (TU)?
    Vairākumā gadījumu mēs izstrādājam tehnisko uzdevumu patstāvīgi. Darba uzsākšanai ir svarīga vienīgi projekta vispārīga koncepcija.
  • Var WordPress / WooCommerce ir drošs?
    WordPress attīstās nepārtraukti. Un mājaslapas aizsardzība ir viens no WordPress izstrādātāju kopienas prioritārajiem uzdevumiem.

    Darba nobeigumā mēs iesniegsim virkni ieteikumu jūsu mājaslapas aizsardzības stiprināšanā. Šādas rekomendācijas ietver noteiktos hostinga iestatījumus un spraudņu sarakstu, kuri ievērojami sarežģī mājaslapas uzlaušanas mēģinājumus un vīrusu iekļūšanu.
  • Vai ir nepieciešamas tehniskās zināšanās lai lietot WordPress?
    Pati WordPress un WooCommerce platformu izmantošana neprasa kādas tehniskās zināšanās.

    Produktu ievietošana mājaslapā, lappušu izveide un rediģēšana ir organizēta maksimāli intuitīvi. Bez tam, WordPress pastāvīgi izstrādā risinājumus, kuri vienkāršo mājaslapas satura administrēšanu.

    Tehnisko zināšanu esamība būs noderīga, ja jūs vēlaties patstāvīgi izstrādāt spraudni jūsu mājaslapai vai arī iestatīt kādu specifisko integrāciju.
  • Vai WooCommerce speciālists dārgi izmaksā?
    WordPress platformā ir izveidoti 30% pasaules mājaslapu. Izstrādātāju un programmētāju, kuri sniedz pakalpojumus darbā ar WordPress, kopiena ir visai liela.

    Veidojot Interneta veikalu WooCommerce platformā, jūs varat būt pārliecināti par standartizāciju. Un uzdevumu izpildei Interneta veikala izveidē un iestatīšanā jūs varat izvēlētiem izpildītāju attālināti, jebkurā pasaules vietā.

    Attiecīgi WooCommerce speciālista darba stundas izmaksas ievērojami variē. Sevišķi, ņemot vērā dažādus darbu tipus: no satura ievietošanas līdz programmēšanai.

IZSTRĀDĀJAM

Mājaslapas veidnes WordPress platformā

  • Vai jūs varat izveidot animācijas / hover efektus?
    Visas animācijas un efekti parasti izriet no dizaina. Tādējādi, no iesniegtajiem materiāliem var secināt, kādi efekti tiek pielietoti. Tādas animācijas un efekti parasti ir iekļauti realizācijas kopcenā.
  • Kas neietilpst mājaslapas izveides bāzes izmaksās?
    Lai sagatavotu komercpiedāvājumu, mums ir pietiekami aplūkot dizaina datnes. Tādējādi izstrādes izmaksu kopsummas aprēķins būs diezgan precīzs.

    Parasti bāzes izmaksās neietilpst sarežģītākas struktūras, kuras papildina dizainu. Piemēram, īpašas animācijas, kalkulatori un citi elementi – tie tiek izstrādāti WordPress spraudņu veidā.

    Tomēr gala komercpiedāvājums iekļaus arī šādu papildu elementu izstrādes izmaksas.
  • Kādā formātā būtu jānosūta dizains?
    Jūs varat atsūtīt dizainu tādā formātā, kādā esat to saņēmuši no dizainera vai izstrādājuši patstāvīgi.

    WordPress veidnes izstrādei mums pietiks ar jebkuru vizualizēto formu: sākot ar attēliem / ekrānšaviņiem un beidzot ar Adobe Illustrator, Photoshop, Figma, Adobe XD datnēm. Kā arī pieņemsim darbā tīmekļa versijas uz konstruktoru bāzes: statisko WordPress, WIX, Shopify, Tilda un citus.
  • Vai jūs varat iestatīt vairākas valodas?
    Pabeigtās un lietošanai gatavās WordPress mājaslapas atspoguļojumam vairākās valodās būs pietiekami uzstādīt attiecīgo spraudni. Bezmaksas variantu Polylang veidā vai arī maksas versiju WP Multilingual Plugin.

    Izstrādātās veidnes datnēm būs radīta iespēja tikt rediģētām. Tādēļ mainīt lappušu saturu katrā konkrētajā valodā būs diezgan vienkārši (ar administratora vadības paneļa starpniecību).
  • Neesam sadarbojušies, kā ir ar uzticību / samaksu?
    Sadarbības sākumā mēs iesakām noformēt darījumu BIYRO projektu vadības platformā. Tā automātiski izveido visus nepieciešamos dokumentus, kā arī nodrošina aizsardzību.

    Jūsu maksājums tiek uzglabāts platformā un kļūst pieejams mums tikai pēc jūsu projekta apstiprinājuma.

    Gadījumā, ja projekts nav nodots vai ir nodots, pieļaujot termiņu iekavēšanu, jūs vienmēr varat pieprasīt līdzekļu atmaksu tiešā veidā no BIYRO platformas.
  • Ko darīt, ja ir nepieciešams veikt korekcijas darba procesā?
    Speciāli šai nolūkā mēs pielietojam kvotu koncepciju BIYRO projektu vadības sistēmā. Katram izstrādes posmam mēs saskaņojam kādu kvotu skaitu, kuras jūs varat "apmainīt" pret jebkurām bezmaksas izmaiņām projekta ietvaros.

    Kvotas ļauj fiksētā budžeta ietvaros veikt izmaiņas bez papildu samaksas.

    Tādēļ, ja jūs vēlaties kaut ko mainīt izstrādes procesā, to varēs izdarīt uzreiz pēc kārtējā izstrādes posma noslēguma.

Neatradāt atbildi uz savu jautājumu?

Pajautājiet mums