13 veidi, kā atgūt WooCommerce pamesto grozu pārdošanu

/

Vai meklējat veidus, kā atgūt WooCommerce pamesto grozu pārdošanu? Vidēji 60 - 80% cilvēku, kuri “pievieno grozam”, nebeidzas pirkt. Tas nozīmē, ka, ja jums ir tiešsaistes veikals, jūs zaudējat daudz pārdošanas. Šajā rakstā mēs dalīsimies ar pārbaudītiem padomiem, kā atgūt WooCommerce pamesto grozu pārdošanu ar reāliem piemēriem.

Atgūt pamesto grozu pārdošanu WooCommerce

Kāpēc WooCommerce atgūt pamesto grozu pārdošanu?

Kad lietotājs pievieno produktu grozam, viņš sāk darījumu procesu. Fiziskajos mazumtirdzniecības veikalos cilvēki reti atsakās no saviem ratiem. Tomēr, iepērkoties tiešsaistē, iepirkšanās groza atteikšanās līmenis ir diezgan augsts (starp 60–80%).

Daudzi faktori veicina iemeslus, kāpēc cilvēki atsakās no iepirkšanās ratiņiem, nepabeidzot pirkumu. Saskaņā ar Business Insider veikto pētījumu, piegādes izmaksas, lēna norēķināšanās, pieteikšanās / konta izveides prasība un maksājuma veidu trūkums ir tikai daži no šiem faktoriem.

Business Insider - atteikšanās no iepirkumu groza faktori

Ja vēlaties samazināt grozu atteikšanās līmeni, šie e-komercijas vietnē ir jāņem vērā šie faktori. Veicot nelielus pielāgojumus, jūs varat atgūt ievērojamu daļu no pārdošanas, kuru pašlaik zaudējat.

To sakot, apskatīsim visefektīvākos veidus, kā atgūt WooCommerce pamesto grozu pārdošanu.

1. Atgādiniet lietotājiem groza preces ar uznirstošajiem uznirstošajiem logiem

Iziešanas nolūka uznirstošie logi parādās, kad lietotājs gatavojas pamest vietni (tieši tad, kad pele aiziet no pārlūka loga). Jūs, iespējams, esat redzējis vienu no šiem pārklājumiem daudzās populārākajās vietnēs. Tas ir tāpēc, ka šie izejas uznirstošie logi sniedz rezultātus!

Groza atteikšanās uznirstošā piemērs

Bieži vien jūs varat atgūt no 3 līdz 8% atteikšanās no groza pārdošanas, piedāvājot klientiem ekskluzīvu atlaidi vai bezmaksas piegādi.

Bet ko tad, ja jūs jau piedāvājat atlaidi, un tā tiek piemērota grozam?

Bieži vien lietotāji pēdējā brīdī sāk šaubīties par pirkuma lēmumu. Dažreiz viņiem rodas jautājums, uz kuru neatbild, kas noved pie pamesta groza. Citreiz viņiem vienkārši jāpārliecinās, ka viņi pieņem vislabāko lēmumu.

Mēs saskārāmies ar šo problēmu mūsu WordPress Form spraudņa vietnē, tāpēc mēs izveidojām šādu izejas uznirstošo logu:

WPForms iziet no uznirstošā loga

Šis uznirstošais logs tiek pārveidots par 4,56%.

Būtībā tas pārliecina lietotājus, ka WPForms ir labākais WordPress formas spraudnis tirgū. Ja viņi noklikšķina uz Saņemt WPFormus tūlīt, uznirstošais logs vienkārši tiek aizvērts un ļauj lietotājam pabeigt pirkumu.

Alternatīvi, ja viņiem ir jautājums, tad viņi var noklikšķināt uz Man vispirms ir daži jautājumi, kas uznirstošajā logā vienkārši ielādē kontaktu formu. Jautājums tiek nosūtīts mūsu atbalsta komandai, lai mēs varētu palīdzēt klientam.

Šis vienīgais uznirstošais logs ir palīdzējis mums atgūt desmitiem tūkstošu zaudēto pārdošanas apjomu tikai pēdējā mēneša laikā!

Vai vēlaties pievienot iziešanas nolūka uznirstošo logu savā WooCommerce veikalā? Mēs iesakām izmantot OptinMonster, jo tā ir labākā WordPress uznirstošo spraudņu un reklāmguvumu optimizācijas programmatūra tirgū. OptinMonster palīdz pārveidot vietnes apmeklētāju atstāšanu par abonentiem un klientiem.

Detalizētas instrukcijas skatiet mūsu rakstā par to, kā WooCommerce apmeklētājus pārveidot par klientiem.

2. Padariet grozu redzamu un pamanāmu

Daudzi klienti vienkārši vēlas saglabāt preces, lai tās pārskatītu vēlāk, pārlūkojot jūsu veikalu. Tomēr cilvēku uzmanības ilgums ir ļoti īss, īpaši runājot par internetu.

Jūsu klienti var aizmirst, ka pirkumu grozā ir pievienojuši preces. Parādot iepirkumu groza ikonu un padarot to pamanāmāku, lietotāji atgādinās par saglabātajām precēm.

Tāpēc katrā Amazon.com vietnes ekrānā redzat tīru un vienkāršu iepirkumu groza ikonu.

Amazon.com, kurā redzama iepirkumu groza ikona

Gandrīz katrai labai WooCommerce tēmai ir īpaša iepirkumu groza ikona lapas augšdaļā vai navigācijas izvēlnēs. Tomēr, ja jūsu šablonam tādas nav, tā būs jāpievieno atsevišķi.

Vienkārši instalējiet un aktivizējiet spraudni WooCommerce Menu Cart. Lai iegūtu sīkāku informāciju, skatiet mūsu soli pa solim norādījumus par to, kā instalēt WordPress spraudni.

Pēc aktivizēšanas jums jāapmeklē WooCommerce »izvēlnes groza iestatīšanas lapa, lai konfigurētu spraudņu iestatījumus. Šajā lapā jums būs jāizvēlas navigācijas izvēlne, kurā vēlaties parādīt groza ikonu.

Izvēlnes Groza iestatījumi

Neaizmirstiet saglabāt iestatījumus.

Tagad varat apmeklēt savu veikalu, lai navigācijas izvēlnē redzētu groza ikonu.

Groza ikonas priekšskatījums

3. Izvairieties no slēptiem izmaksu pārsteigumiem

Piegādes izmaksas ir viens no galvenajiem iemesliem atteikties no iepirkumu groza. Klienti bieži sūdzas, ka nepabeidza pirkumu, jo bija pārsteigti par augstākām piegādes izmaksām un vēlējās tos salīdzināt ar citiem veikaliem.

Jūs varat novērst piegādes izmaksu faktoru, uzreiz parādot piegādes izmaksas. Ja jūs zināt precīzas piegādes izmaksas, tad to varat viegli parādīt produkta aprakstā vai cenu lapā. Tomēr daudzi veikali pārdod produktus ar mainīgu cenu, kas apgrūtina nosūtīšanas aprēķinus.

Par laimi ir vairāki WooCommerce papildinājumi, kurus varat izmantot mainīgu cenu noteikšanai un piegādes izmaksu aprēķināšanai.

Mēs iesakām izmantot Table Rate Shipping, jo tas ļauj noteikt mainīgās piegādes izmaksas katram atsevišķam jūsu veikala produktam.

Tabulas tarifu piegādes iestatījumi

Tas ļauj jūsu lietotājiem redzēt piegādes izmaksas pat produktiem ar mainīgu cenu pirms to pievienošanas grozam.

Kā alternatīvu varat palielināt piegādes izmaksas produkta cenā un pēc tam reklamēt bezmaksas piegādi, lai palielinātu reklāmguvumu skaitu.

4. Aktivizējiet viesa izrakstīšanos bez konta izveides

Daudzi e-komercijas veikali vēlas, lai lietotāji izveidotu kontu ātrākām norēķiniem nākotnē. Tomēr liels skaits klientu nevēlas izveidot citu kontu tikai tāpēc, lai iegādātos produktu.

Izslēdzot viesu izrakstīšanās funkciju WooCommerce, jūs ļaujat klientiem iegādāties produktus, kas viņiem patīk, bez pierakstīšanās.

Iespējot viesa izrakstīšanos

Neuztraucieties, jūs joprojām varēsiet saglabāt klientu informāciju, kas nepieciešama pasūtījuma apstrādei, vienlaikus novēršot bloķēšanas darbību no norēķinu procesa.

Tas mūs noved pie mūsu nākamā padoma.

5. Padariet kases ātrākas

Vai esat kādreiz pamanījis, cik ļoti ātri Amazon.com ir? Tas ir tāpēc, ka vienas sekundes kavēšanās ar lapas ielādi uzņēmumam var maksāt miljoniem dolāru.

Saskaņā ar StrangeLoop gadījuma pētījumu, kurā piedalījās Amazon, Google un citas lielākas vietnes, 1 sekundes aizkavēšanās lapas ielādes laikā var izraisīt 7% reklāmguvumu zudumu, par 11% mazāk lapu skatījumu un 16% klientu apmierinātības samazināšanos.

Strangeloop pētījums

Lai iegūtu vispārēju WooCommerce ātrumu un veiktspēju, izpildiet soli pa solim sniegtos norādījumus mūsu ceļvedī par to, kā paātrināt WordPress.

Lai ātrāk norēķinātos, ieteicams apskatīt arī YITH WooCommerce Checkout spraudni ar vienu klikšķi. Tas ļauj lietotājiem norēķināties ar vienu klikšķi, neietekmējot nevienu funkcionalitāti.

6. Piedāvājiet vairākus maksājuma veidus

Maksājumu metodes ir vēl viens iemesls, kas liek klientiem atteikties no saglabātajiem ratiem. Tāpēc reklāmguvumu eksperti vienmēr iesaka pievienot vairākus maksājuma veidus, lai samazinātu groza atteikšanos.

WooCommerce ļauj ērti pievienot vairākus maksājuma veidus, piemēram, kredītkarti, PayPal un daudz ko citu.

Tomēr katrai maksājumu vārtejai ir atšķirīga maksa un maksa par darījumiem, kas jums jāpārskata kā uzņēmuma īpašniekam.

Piemēram, mūsu vietnē MonsterInsights opciju mēs piedāvājam gan kredītkarti, gan PayPal.

Pievienojiet vairākus maksājuma veidus

7. Efektīvi izmantojiet steidzamības un trūkuma trikus

Trūkums un steidzamība ir triki, ko pārdevēji izmanto kopš seniem laikiem. E-komercijas vietnes izmanto šo taktiku, parādot ierobežotus krājumus vai ierobežotu laika atlaižu piedāvājumus.

Apskatiet Booking.com, lai uzzinātu lieliskus steidzamu un nepietiekamu paņēmienu izmantošanas piemērus. Tālāk redzamajā ekrānuzņēmumā viņi ir izmantojuši abus trikus viesnīcu sarakstam.

Booking.com, izmantojot trūkumu un steidzamību

Izmantojot OptinMonster, savā veikalā varat ieviest steidzamus un nepietiekamus trikus. Tas nāk ar atpakaļskaitīšanas taimera funkciju, kas ļauj jums izveidot skaistas kampaņas, kurās varat izmantot trūkumu ar atpakaļskaitīšanas taimeri, lai izveidotu gaidīšanu un steidzamību.

Norādījumus skatiet rakstā par to, kā izveidot taimera kampaņas programmā OptinMonster.

8. Izmantojiet FOMO, lai atturētu no groza atteikšanās

FOMO jeb “bailes palaist garām” ir psiholoģisks termins, ko lieto, lai aprakstītu satraukumu par to, ka tiek zaudēts kaut kas aizraujošs un moderns.

Kā WooCommerce veikala īpašnieks jūs varat izmantot šo cilvēka uzvedību, izmantojot savu mārketinga stratēģiju, lai atturētu no groza atteikšanās.

Ir daudz veidu, kā ieviest FOMO. Galvenais mērķis ir radīt steidzamības sajūtu, vienlaikus nodrošinot lietotājiem pārliecību, ka citi cilvēki veic to pašu pirkumu.

Izmantojot FOMO ar sociālo pierādījumu

Lai uzzinātu vairāk, skatiet mūsu ceļvedi par to, kā izmantot FOMO, lai palielinātu reklāmguvumu un pārdošanas apjomu

9. Padariet to viegli uzdot jautājumus

Vēl viens liels iemesls atteikšanās no groziem ir informācijas trūkums. Jūsu klientiem var būt jautājums par produktu, un, ja viņi nevar atrast atbildes, viņi vienkārši aizies.

Vienkāršs veids, kā atbildēt uz lietotāju jautājumiem, ir produktu FAQ pievienošana. Lai pievienotu atsevišķu cilni ar FAQ, varat izmantot spraudni Custom Product Cilnes.

Cilnes Produkts pievienošana bieži uzdotajiem jautājumiem

Tomēr jūs nevarat iekļaut visus jautājumus FAQ. Šeit var palīdzēt Live Chat atbalsts.

Skatiet mūsu soli pa solim norādījumus par to, kā pievienot LiveChat savam WooCommerce veikalam un palielināt pārdošanas apjomus.

Padoms. Iepriekš minētajā ceļvedī ir arī risinājums, kā pieņemt darbā pieejamus čata aģentus, lai palielinātu jūsu pārdošanas apjomus.

10. Pievienojiet drošības plombas, lai palielinātu uzticību

Cilvēki ir piesardzīgi, iepērkoties tiešsaistē, it īpaši, ja pērk no vietas, par kuru nekad iepriekš nav dzirdējuši. Šajā gadījumā klienti meklē uzticības zīmes, lai pārliecinātos, ka viņi pērk no likumīga biznesa un ka viņu informācija ir droša.

Šeit var palīdzēt drošības emblēmas. Tie ir vienkārši sertifikāti, kurus varat iegūt no dažādām interneta drošības un uzticamības aģentūrām, piemēram, Norton, McAfee, Better Business Bureau un citām.

Drošības zīmogi vietnē

Lai iegūtu sīkāku informāciju, skatiet mūsu rakstu par McAfee drošā zīmoga pievienošanu jūsu WordPress vietnei bez maksas.

11. Padariet vieglu sazināšanas veidu

LiveChat un FAQ ir lieliski. Tomēr dažreiz lietotājs nevēlas gaidīt LiveChat personu un nesteidz pieņemt lēmumu.

Šie lietotāji atteiksies no sava iepirkumu groza, ja nevarēs viegli atrast veidu, kā sazināties. Tāpēc e-komercijas veikalā jāpievieno saziņas forma.

E-komercijas kontaktu lapas piemērs

Vieglākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot spraudni WPForms. Tas ir visstraujāk augošais WordPress formas spraudnis, kurā to izmanto vairāk nekā 1 000 000 vietņu.

12. Ļaujiet lietotājiem saglabāt savu grozu

Saskaņā ar pētījumu mazāk nekā 16% vietņu apmeklētāju pievieno produktus grozam. Cits pētījums liecina, ka gandrīz 60-80% no šiem ratiem tiek pamesti.

Lielākā daļa pircēju bieži pārlūko vairākas vietnes, lai iegūtu cenu salīdzinājumus, atsauksmes un apskatītu dažādus produktus. Šī procesa laikā viņi var aizvērt cilni vai pamest jūsu vietni.

Ļaujot lietotājiem saglabāt grozu vēlākam laikam, jūs varat klientiem nodrošināt labāku iepirkšanās pieredzi.

Vienkārši instalējiet un aktivizējiet spraudni YITH WooCommerce Save For Later. Spraudnis darbojas ārpus kastes un iepirkumu groza lapā pievienos opciju Saglabāt vēlāk.

Saglabājiet vēlāk WooCommerce

13. Pieņemiet ar datiem pamatotus lēmumus

Daudzi iesācēji paļaujas uz saviem labākajiem minējumiem un vienkāršo satiksmes statistiku, lai atgūtu pamestu grozu pārdošanu. Jums tas nav jādara, kad varat iegūt faktiskos datus lēmumu pieņemšanai. Šeit ienāk Google Analytics.

Google Analytics ļauj iespējot uzlabotu e-komercijas izsekošanu, kas ļauj piekļūt klienta pirkumiem un norēķiniem. Katram klientam tā pat piešķir unikālu identifikatoru.

Google Analytics lietotāju ID

Tomēr problēma ir tā, ka Google Analytics piešķirtais ID precīzi nesniedz jums informāciju par lietotāju.

Lai to izdarītu, jums būs nepieciešama MonsterInsights. Tas ir vispopulārākais Google Analytics spraudnis WordPress. Vislabāk ir tas, ka MonsterInsights ļauj ērti iestatīt uzlabotu e-komercijas izsekošanu (programmēšana nav nepieciešama).

Lai iegūtu sīkāku informāciju, skatiet mūsu soli pa solim norādījumus par to, kā iespējot klientu izsekošanu WooCommerce.

Mēs ceram, ka šis raksts palīdzēja jums uzzināt jaunus veidus, kā atgūt WooCommerce pamesto grozu pārdošanu. Iespējams, vēlēsities redzēt arī mūsu tiešsaistes veikala labāko WooCommerce spraudņu sarakstu.

Nepieciešāma palidzība ar WordPress? Sazinieties tagad
[email protected]

Tā ir oriģinālās publikācijas wpbeginner tulkojums, viss tā saturs, bildes un autortiesības pieder to autoriem

Kā pārbaudīt savu WordPress vietni Pinterest (soli pa solim)

Vai vēlaties verificēt savu WordPress vietni Pinterest? Pārbaudot savu vietni vietnē Pinterest, tiks atvērtas tādas ērtas funkcijas kā Pinterest analīze, reklāmu programma, jūsu fotoattēlu statistika un daudz kas cits. Šajā rakstā mēs parādīsim,

Kā novērst 403 Forbidden kļūdu WordPress

Vai jūs nodarbojaties ar 403 Forbidden kļūdu savā WordPress vietnē? Tā ir viena no drausmīgākajām kļūdām, ar kuru var saskarties WordPress iesācējs. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā viegli novērst 403 aizliegto kļūdu WordPress. WordPress parāda

Kā parādīt jaunākās ziņas no noteiktas kategorijas

Vai vēlaties savā WordPress vietnē parādīt nesenus ierakstus no noteiktas kategorijas? Filtrējot ziņas pēc kategorijas, varat parādīt atbilstošākas pēdējās ziņas, kas palīdz samazināt atlēcienu līmeni un palielināt lapu skatījumu skaitu. Šajā

Kā parādīt saturu tikai RSS abonentiem WordPress

Vai vēlaties pievienot ekskluzīvu saturu saviem RSS abonentiem? Šo bonusa saturu varat izmantot kā veidu, kā mudināt vairāk lietotāju parakstīties uz jūsu RSS plūsmu. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā WordPress programmā parādīt saturu tikai RSS