Kā ieplānot kuponus WooCommerce (un ietaupīt laiku)

/

Vai esat kādreiz gribējuši ieplānot kuponus savā tiešsaistes veikalā?

Kuponu plānošana ļauj ērti vadīt sezonas vai laika ziņā jutīgas pārdošanas kampaņas, neraizējoties par to ieslēgšanu / izslēgšanu noteiktā laikā.

Šajā ceļvedī mēs dalīsimies pa solim pa solim par to, kā ērti ieplānot kuponus WooCommerce (un ietaupīt laiku).

Plānojiet kuponus WooCommerce, lai iegūtu vairāk pārdošanas

Kāpēc WooCommerce izveidot plānotus kuponus?

Kuponi ir lielisks veids, kā reklamēt savu tiešsaistes veikalu un palielināt pārdošanu.

Tomēr kuponu veidošana dažādām svētku kampaņām, pārdošanas uzsākšana noteiktā laikā un pēc tam tās izslēgšana noteiktajā termiņā var būt daudz darba.

Tāpēc visi viedo veikalu īpašnieki plāno kuponus un veicināšanas kampaņas (piemēram, uznirstošos logus, paziņojumu joslas utt.), Lai tos varētu automātiski sākt un beigt noteiktā datumā / laikā bez jebkādas manuālas iejaukšanās.

Piemēram, jūs varat ieplānot kuponus tādām galvenajām brīvdienām kā Melnā piektdiena, Ziemassvētki, Jaunie gadi, Mātes diena, Valentīna diena utt.

Tas ļauj ietaupīt papildu laiku, tāpēc varat koncentrēties uz pārdošanas veicināšanu, lai iegūtu maksimālu rezultātu.

Vai arī, ja tā ir svētku akcija, varat izmantot šo papildu laiku un pavadīt to kopā ar ģimeni un draugiem.

To sakot, apskatīsim, kā viegli ieplānot kuponus WooCommerce.

Pamācības pirmā daļa aptver kuponu plānošanu WooCommerce, bet otrā daļa - kā ieplānot kuponu reklāmas materiālu, piemēram, brīdinājuma joslas, uznirstošos logus utt., Lai jūs varētu automatizēt visu procesu.

Plānota kupona izveidošana WooCommerce

Šajā apmācībā mēs izmantosim spraudni Papildu kuponi. Tas ir labākais WooCommerce kupona koda spraudnis tirgū, un tas noklusējuma WooCommerce kupona funkcionalitātei pievieno daudz spēcīgu funkciju.

Pirmkārt, jums jāinstalē un jāaktivizē spraudnis Papildu kuponi. Lai iegūtu sīkāku informāciju, skatiet mūsu soli pa solim norādījumus par to, kā instalēt WordPress spraudni

Pēc aktivizēšanas jums jāapmeklē WooCommerce »Kuponi lapa jūsu WordPress informācijas panelī.

Informācijas paneļa cilne WooCommerce kuponi

Pēc tam jums jānoklikšķina uz pogas Pievienot kuponu, lai izveidotu jaunu kuponu. Jums tiks lūgts ievadīt kupona kodu, kuru vēlaties izmantot ekrāna augšdaļā.

Jauna kupona izveidošana, izmantojot spraudni Papildu kuponi

Pēc tam jums jāizlemj, kāda veida kuponu vēlaties izmantot.

Šajā apmācībā mēs izmantosim procentuālo atlaidi. Nolaižamajā sarakstā varat atlasīt ‘Atlaides veids’ un pēc tam ierakstīt procentus.

Atlaides iestatīšana kuponam

Pēc tam mums jānoklikšķina uz plānotāja cilnes, ko pievienojis papildu kupons, un jāievada kupona sākuma datums / beigu datums.

Ja vēlaties, varat arī mainīt noklusējuma kļūdu ziņojumus, kas tiks parādīti, ja klienti mēģinās kupona kodu izmantot pārāk ātri vai par vēlu.

Plānotāja izmantošana papildu kuponos

Padoms. Kupons sāksies plkst. 12:00 sākuma dienā un beigsies plkst. 23:59:59 dienā pirms beigu datuma. Papildu kuponi izmanto laika joslu, kuru esat iestatījis WordPress. To varat pārbaudīt vai mainīt sadaļā WordPress administratora iestatījumi »Vispārīgi.

Kad esat pabeidzis, varat turpināt publicēt kuponu. Ja klients mēģina to izmantot pirms pareizā datuma, pirkumu groza lapā viņš redzēs kļūdas ziņojumu.

Ziņojums, kuru klienti redzēs, vai grafika kupona derīguma termiņš ir beidzies

Papildus laika ietaupīšanai, vēl viens kuponu plānošanas ieguvums ir tas, ka jūs varat to izmantot, lai veicinātu mārketinga pasākumus. Piemēram, varat izmantot savu e-pasta mārketinga pakalpojumu, lai nosūtītu lielapjoma e-pastu visiem saviem saistītajiem uzņēmumiem / partneriem un informētu viņus par gaidāmo akciju un kodu, lai viņi varētu to kopīgot ar savu auditoriju.

Izmantojot spraudni Advanced Coupons, varat ieplānot tik daudz kuponu kodu, cik vēlaties, lai varētu ietaupīt laiku un izmantot to sava biznesa attīstībai.

Mūsu e-komercijas vietnēm mēs plānojam pārdošanas kalendāru gada sākumā. Tā kā mēs veicam daudz tādu pašu pārdošanu, tas palīdz mums automatizēt darbības procesa daļas.

Plānoto kuponu reklamēšana WooCommerce

Tagad, kad savā veikalā esat ieplānojis kuponus dažādām pārdošanas kampaņām, jums tie joprojām ir jāpopularizē.

Bieži populāri veikali izmanto dinamiskus vietnes elementus, piemēram, peldošu galvenes joslu, iziešanas nolūka uznirstošos logus, iebīdāmos ritināšanas lodziņus utt., Lai izceltu savu pārdošanu un reklāmas.

Dinamisko pārdošanas taimeru piemērs - OptinMonster

Labākais ir tas, ka jūs varat tos arī automatizēt, izmantojot OptinMonster. ir labākā reklāmguvumu optimizācijas programmatūra tirgū, kas palīdz pārvērst vietnes apmeklētājus par e-pasta abonentiem un klientiem, kuri maksā.

OptinMonster komplektācijā ietilpst atpakaļskaitīšanas taimeri, kupona koda uznirstošais logs, ieslēdzamās lodziņi un citi rīki, kas palīdz reklamēt pārdošanu un palielināt reklāmguvumu.

Varat izmantot viņu jaudīgo attēlošanas noteikumu tehnoloģiju, lai ne tikai ieplānotu katru kampaņu, bet pat varētu to izmantot, lai personalizētu tās, pamatojoties uz lietotāja ģeogrāfisko atrašanās vietu. Piemēram, jūs varat automātiski ieplānot Ziemassvētku izpārdošanu ASV un ieplānot Diwali izpārdošanu Indijā.

OptinMonster kampaņas attēlojuma noteikumi plānošanai un atrašanās vietas noteikšanai

Mēs ceram, ka šis raksts jums palīdzēja uzzināt, kā izveidot ieplānotu kuponu vietnē WooCommerce, lai jūs varētu automatizēt pārdošanu. Jums varētu patikt arī mūsu raksts par labākajiem WooCommerce spraudņiem jūsu veikalam un mūsu labāko WooCommerce hostinga uzņēmumu salīdzinājums.

Nepieciešāma palidzība ar WordPress? Sazinieties tagad
[email protected]

Tā ir oriģinālās publikācijas wpbeginner tulkojums, viss tā saturs, bildes un autortiesības pieder to autoriem

Kā piespiest iziet visiem lietotājiem WordPress

Vai vēlaties piespiest atteikties visiem lietotājiem WordPress? Ja jums ir aizdomas, ka jūsu WordPress, iespējams, ir uzlauzts vai jums vienkārši ir nepieciešams, lai lietotāji atkal pieteiktos, WordPress nav noklusējuma opcijas. Šajā rakstā mēs parādīsim,

Kā lūgt Google pārmeklēt jūsu WordPress vietnes vietrāžus URL

Nesen viens no mūsu lasītājiem jautāja, vai ir iespējams panākt, lai Google pārmeklētu konkrētus URL? Ja jūsu vietne ir jauna, Google paiet zināms laiks, lai pārmeklētu un parādītu jaunas lapas vai izmaiņas meklēšanas rezultātos. Šajā rakstā

Kā mainīt teksta krāsu WordPress (3 vienkāršas metodes)

Nesen viens no mūsu lasītājiem jautāja, vai ir vienkāršs veids, kā mainīt teksta krāsu WordPress? Atbilde ir jā. Jūs varat viegli mainīt fonta krāsu WordPress visā vietnē vai pat tikai par vienu vārdu savas ziņas saturā. Šajā ceļvedī mēs

Kā ierobežot komentāra garumu WordPress

WordPress komentāri veicina diskusijas par jūsu tēmu. Tomēr jūs varat uzskatīt, ka komentāri, kas ir zemāki par noteiktu vai garāku, nav īpaši noderīgi. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā ierobežot komentāru garumu WordPress, lai jūs varētu iestatīt