Kā iestatīt e-pasta vēstuļu izsekošanu Google Analytics

/

Nesen viens no mūsu lasītājiem jautāja, kā mēs varam izmērīt mūsu e-pasta izsūtīšanas ietekmi?

E-pasta izsūtīšanā varat izmantot Google Analytics kopā ar īpašām izsekošanas saitēm, lai uzzinātu, cik efektīvi katrs e-pasts ir jūsu bizness.

Šajā rakstā mēs soli pa solim dalīsimies ar to, kā Google Analytics iestatīt e-pasta vēstuli izsekošanu.

Kāpēc izsekot e-pasta vēstuļu datus Google Analytics?

Nosūtot e-pasta vēstuli, iespējams, tajā ir vismaz viena saite uz jūsu vietni. Jūsu e-pasta mārketinga pakalpojumam jāspēj pateikt, cik cilvēku noklikšķina uz saites (jūsu vidējais klikšķu skaits). Tomēr lielākā daļa pakalpojumu sniedzēju nevar parādīt, kas notiek pēc tam.

Tajā parādās Google Analytics. Jūs varat to izmantot, lai izsekotu, ko cilvēki dara pēc noklikšķināšanas uz saites no jūsu izsūtīšanās.

Pieņemsim, ka jūs vadāt restorānu, kas piedāvā piegādi mājās. Jūs vēlaties redzēt, kurš no jūsu iknedēļas vēstuļiem noveda pie tā, ka visvairāk cilvēku aizpildīja jūsu tiešsaistes pārtikas pasūtīšanas formu.

Vai varbūt jūs gatavojaties izveidot tiešsaistes veikalu. Būtu lieliski zināt, kura no jūsu e-pasta kampaņām ir veicinājusi vislielāko pārdošanas apjomu.

Varbūt jūsu mērķis ir nopelnīt blogus. Jūs vēlaties uzzināt, kuras kampaņas piesaistīja cilvēkus reģistrēties jūsu tiešsaistes kursam.

Izmantojot Google Analytics, ir diezgan viegli iestatīt e-pasta vēstuli izsekošanu un redzēt, cik pārdošanas gadījumu katrs e-pasts rada jūsu uzņēmumam.

Sakot, sāksim.

Izsekojamu URL izveidošana jūsu e-pasta vēstulēs

Ja vēlaties iegūt detalizētu ieskatu Google Analytics, katrai sava izsūtīšanas saitei jāpievieno īpaši izsekošanas parametri.

Citiem vārdiem sakot, jūs nevarat izmantot šādu standarta saiti: https://www.site.com

Tā vietā jums jāizmanto URL ar īpašiem parametriem, kas izskatās šādi: https://www.site.com?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=jan_sale

Šī URL beigu daļu, visu aiz jautājuma zīmes, sauc par UTM kodu.

Tas varētu izskatīties sarežģīti, taču neuztraucieties, ka to patiešām ir diezgan viegli izveidot.

Apskatīsim divus vienkāršus veidus, kā izveidot šos izsekojamos URL jūsu e-pasta kampaņām.

1. metode: izveidojiet izsekojamus URL, izmantojot MonsterInsights (ieteicams)

MonsterInsights ir labākais Google Analytics spraudnis WordPress. Tas ļauj ērti instalēt Google Analytics WordPress un parāda skaistus trafika pārskatus WordPress vadības panelī.

Lai piekļūtu URL veidotāja rīkam, varat izmantot MonsterInsights bezmaksas versiju. Tomēr mēs iesakām jaunināt uz PRO plānu, lai atbloķētu e-komercijas izsekošanas funkcijas (sīkāk par e-komercijas izsekošanu runāsim vēlāk šajā rakstā).

Pirmkārt, jums jāinstalē un jāaktivizē spraudnis MonsterInsights. Lai iegūtu sīkāku informāciju, skatiet mūsu soli pa solim norādījumus par to, kā instalēt WordPress spraudni.

Pēc tam dodieties uz sadaļu Ieskats »Rīki savā WordPress informācijas panelī.

Ir jāatver URL veidotāja rīks. Pirmā informācija, kas jums jāievada, ir URL, kuru vēlaties pievienot savai izsūtīšanai. Šis, iespējams, ir jūsu vietnes galvenais URL, ja izveidojat saiti uz savu sākumlapu.

Šajā piemērā mēs veicam izpārdošanu un izveidojam saiti uz vietnes tiešsaistes veikalu:

Google Analytics izsekos jūsu e-pasta vēstuli apmeklētājus kā kampaņu. Tas ir vienkārši termins, ko Google Analytics lieto e-pasta vai reklāmas akcijās.

Jums jāievada kampaņas avots, vide un nosaukums, lai Google Analytics varētu tos viegli izsekot.

Avots: iestatiet to uz “izsūtīšanu” vai kaut ko citu nozīmīgu. Medijs: tam jābūt iestatītam uz “e-pasts”. Vārds: Jūs varat izmantot visu, kas ir jēga, piem. ‘Jan_sale’ vai ‘april_tshirts_sale’

Ja avotam, videi vai nosaukumam izmantojat vairākus vārdus, starp vārdiem noteikti izmantojiet pasvītras. Nelietojiet atstarpes vai defises.

Kampaņas termins tiek izmantots, ja rādīt reklāmas, tāpēc varat atstāt tukšu. Kampaņas saturu var izmantot, ja pārbaudāt savus e-pastus vai reklāmas. Arī šajā piemērā varat atstāt tukšu.

Tagad lapas apakšdaļā jums vajadzētu redzēt savu īpašo URL ar izsekošanas informāciju:

Tagad varat izmantot šo URL e-pasta izsūtīšanā un vēlāk izsekot klikšķus savā Google Analytics kontā.

2. metode: manuāli izveidojiet izsekojamus URL Google Analytics

MonsterInsight URL veidotājs ir ērts laika ietaupīšanas rīks, jo tas jums izveido UTM kodus. Ja vēlaties manuāli izveidot izsekojamus URL, rīkojieties šādi.

Vispirms iegūstiet vietrādi URL, kuru vēlaties izmantot. Šajā piemērā mēs izmantosim vietni https://www.site.com/shop.

Pēc tam jums pašam jāizveido UTM kods. Mēs to veiksim soli pa solim.

Pievienojiet jautājuma zīmi sava URL beigās, piemēram:

https://www.site.com/shop?

Pēc tam pievienojiet utm_source:

https://www.site.com/shop?utm_source=newsletter

Pēc tam pievienojiet simbolu ampersand (&) un utm_medium:

https://www.site.com/shop?utm_source=newsletter&utm_medium=email

Visbeidzot, pievienojiet vēl vienu zīmi (&) un utm_campaign:

https://www.site.com/shop?utm_source=newsletter&utm_medium=email&utm_campaign=jan_sale

Kampaņas nosaukumam varat izmantot jebkuru vajadzīgo vārdu vai frāzi. Ja avota, vides vai kampaņas nosaukumam izmantojat vairākus vārdus, varat tos atdalīt ar pasvītrojumu.

Tieši tā. Jūsu izsekošanas URL ir gatavs lietošanai jūsu izsūtīšanā.

Izsekojamu URL izmantošana jūsu vēstuļu kampaņās

Kad esat izveidojis URL, izmantojot MonsterInsights URL veidotāju vai manuāli, varat to izmantot e-pastos.

URL var nokopēt un ielīmēt savā e-pastā visur, kur iepriekš būtu izmantojis standarta URL.

Lūk, kā tas izskatās, ievietojot URL pastāvīgajā kontaktpersonā:

Padoms. Jūs pat varat izmantot izsekojamos URL savos parastajos e-pastos. Tam būtu jēga, ja jūs daudz sazinātos ar e-pastu. Varat arī izveidot izsekojamus URL, kurus izmantot sociālajos tīklos, reklāmās un citur.

Kad esat pabeidzis savu e-pastu, izsūtiet savu vēstuli un gaidiet dažus klikšķus. Pēc tam varat doties uz Google Analytics, lai skatītu pārskatu.

E-pasta vēstuļu pārskata skatīšana Google Analytics

Piesakieties savā Google Analytics kontā un noklikšķiniet uz saites Iegūšana »Kampaņas» Visas kampaņas.

Visu kampaņu skatīšana pakalpojumā Google Analytics

Pēc tam jums vajadzētu redzēt izveidotās kampaņas (-u) datus.

Padoms. Ja esat tikko nosūtījis vēstuli, mainiet pārskata datumu uz pašreizējo dienu. Google Analytics pēc noklusējuma parāda datus par iepriekšējām 7 dienām.

Ir lieliska ideja izmantot šo pārskatu kopā ar saviem Google Analytics mērķiem. Piemēram, šeit mēs redzam, cik efektīvi mūsu izsūtīšanas bija, liekot cilvēkiem aizpildīt pieprasījuma formu:

E-pasta vēstuļu reklāmguvumu uzskaite

Vissvarīgākā jūsu vēstuli izsekošanas daļa ir tas, ko lietotāji dara pēc ierašanās jūsu vietnē.

Piemēram, ja jūs vadāt tiešsaistes veikalu, iespējams, vēlēsities uzzināt, kuri e-pasta ziņojumi noveda pie pārdošanas. Ja vēlaties, lai lietotāji aizpildītu pasūtījuma formu, ieteicams to izsekot.

Vieglākais veids, kā to izdarīt, ir izmantot MonsterInsights, lai veiktu gandrīz visu iestatīšanu jūsu vietā.

E-komercijas izsekošanas ieslēgšana Google Analytics

Vispirms jums Google Analytics ir jāieslēdz e-komercijas izsekošana. Tas ir ātrs un vienkāršs process.

Piesakieties Google Analytics. Pārliecinieties, vai augšējā kreisajā stūrī ir atlasīta pareizā vietne.

Pārbaudiet, vai pakalpojumā Google Analytics esat atlasījis pareizo vietni

Apakšējā kreisajā stūrī noklikšķiniet uz saites Administrēšana.

Google Analytics kreisajā izvēlnē noklikšķiniet uz opcijas Administrēšana

Pēc tam slejā Skats noklikšķiniet uz “E-komercijas iestatījumi”.

E-komercijas iestatījumu apskate pakalpojumā Google Analytics

Tagad varat ieslēgt opciju Iespējot e-komerciju. Šajā brīdī iesakām iespējot arī uzlaboto e-komerciju. Tas izsekos papildu datus. Tas ļauj arī redzēt e-komercijas pārskatus vietnē MonsterInsights.

Noklikšķiniet uz pogas Saglabāt.

E-komercijas izsekošanas ieslēgšana vietnē MonsterInsights

Lai izmantotu e-komercijas funkcijas, jums būs nepieciešama MonsterInsights Pro versija. Tie darbojas ar WooCommerce, Easy Digital Downloads, MemberPress un LifterLMS.

Instalējiet un aktivizējiet MonsterInsights, ja vēl neesat to izdarījis.

Pēc tam sadaļā Ieskats »Iestatījumi ievadiet licences atslēgu un noklikšķiniet uz pogas Pārbaudīt.

Iestatījumu lapā ievadiet savu MonsterInsights licences atslēgu

Kad esat ievadījis MonsterInsights licences atslēgu, dodieties uz sadaļu Insights »Addons, atrodiet e-komercijas papildinājumu un pēc tam noklikšķiniet uz pogas Instalēt zem tā.

MonsterInsights e-komercijas papildinājuma instalēšana

Pēc tam jums jādodas uz ieskatu »Iestatījumi un noklikšķiniet uz cilnes e-komercija. Jums vajadzētu redzēt, ka jūsu e-komercijas spraudnis (piemēram, WooCommerce) ir automātiski noteikts.

Padoms. Mēs iesakām ieslēgt opciju “Izmantot uzlaboto e-komerciju”, jo tas nozīmē, ka varat skatīt arī MonsterInsights e-komercijas pārskatu.

Tas ir viss, kas jums jādara, jo MonsterInsights pēc tam tiek galā ar visu pārējo. Google Analytics tagad varēs izsekot e-komercijas darījumus jūsu vietnē.

Tagad, apmeklējot Google Analytics, jūs varēsit skatīt informāciju par saviem e-komercijas darījumiem.

Pārejiet uz sadaļu Iegūšana »Kampaņas, pēc tam noklikšķiniet uz saites Visas kampaņas, kā iepriekš. Pēc tam nolaižamajā izvēlnē Reklāmguvumi atlasiet E-komercija.

Detalizētus norādījumus skatiet mūsu rakstā par WooCommerce reklāmguvumu uzskaites iestatīšanu.

Saites, klikšķu, pogu un formu izsekošana

Ne visās vietnēs tiek izmantota e-komercijas platforma ar iepirkumu grozu.

Piemēram, ja jums ir vienkārša pasūtījuma forma, varat izsekot, kuras e-pasta kampaņas mudināja lietotājus iesniegt šo formu. Ja jūsu vietnē ir poga “noklikšķināt, lai zvanītu”, varat to arī izsekot.

Mums ir atsevišķs detalizēts ceļvedis par saišu un pogu klikšķu izsekošanu Google Analytics, kā arī soli pa solim sniegti norādījumi.

Mēs ceram, ka šis raksts jums palīdzēja uzzināt, kā iestatīt e-pasta vēstuli izsekošanu Google Analytics. Iespējams, vēlēsities redzēt arī šos pārbaudītos un vienkāršos veidus, kā ātrāk palielināt e-pasta sarakstu.

Nepieciešāma palidzība ar WordPress? Sazinieties tagad
[email protected]

Tā ir oriģinālās publikācijas wpbeginner tulkojums, viss tā saturs, bildes un autortiesības pieder to autoriem

Kā aizsargāt savu WordPress vietni no uzbrukumiem (soli pa solim)

Vai vēlaties aizsargāt savu WordPress vietni no brutālu spēku uzbrukumiem? Šie uzbrukumi var palēnināt jūsu vietni, padarīt to nepieejamu un pat uzlauzt jūsu paroles, lai jūsu vietnē instalētu ļaunprātīgu programmatūru. Šajā rakstā mēs parādīsim,

Kā augšupielādēt HTML lapu WordPress bez 404 kļūdām

Vai vēlaties augšupielādēt HTML lapu savā WordPress vietnē? Dažreiz jums var būt nepieciešams pievienot statisku HTML lapu un padarīt to pieejamu kopā ar jūsu WordPress vietni. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā pareizi augšupielādēt HTML lapu

Kā novērst kļūdu Missing a Temporary Folder WordPress

Vai savā WordPress vietnē redzat kļūdu “Trūkst pagaidu mapes”? Šī kļūda padara neiespējamu attēlu augšupielādi, tēmu un spraudņu atjaunināšanu vai WordPress kodola atjaunināšanu. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā viegli novērst kļūdu

Kā ierobežot saturu reģistrētiem lietotājiem WordPress

Vai vēlaties ierobežot daļu sava satura tikai reģistrētiem vai apmaksātiem lietotājiem? Bieži blogu autori izmanto abonementus vai vienreizēju maksājumu modeli, lai gūtu peļņu no savas vietnes satura. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā ierobežot