Kā izsekot lietotāju iesaistīšanos WordPress, izmantojot Google Analytics

/

Vai jūs pareizi izsekojat lietotāju iesaistīšanos savā WordPress vietnē? Lietotāju iesaistīšanās ir viena no vissvarīgākajām uzskaites metrikām, jo ​​tā palīdz stratēģiski plānot izaugsmi. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā izsekot lietotāju iesaistīšanos WordPress ar Google Analytics.

Lietotāju iesaistīšanās izsekošana

Kāpēc izsekot lietotāju iesaistīšanos Google Analytics

Parasti vietņu īpašnieki trafiku un lapu skatījumus uzskata par vissvarīgākajiem savas vietnes veiktspējas rādītājiem. Viņi pieņem, ka lielāka datplūsma radīs vairāk reklāmguvumu un pārdošanas.

Lai gan tā ir taisnība, jūs varat iegūt vēl labākus rezultātus, izsekojot un optimizējot lietotāju iesaistīšanos.

Lietotāju iesaistīšanās parāda, ko lietotāji dara, ierodoties jūsu vietnē. Tas palīdz identificēt ļoti iesaistītas lietotāju uzvedības modeļus, kas rada vairāk reklāmguvumu un pārdošanas.

Piemēram, jūs varat saprast, ka lietotāji, kas apmeklē konkrētu lapu, 10 reizes biežāk iepērkas nekā citi jūsu vietnes apmeklētāji. Šo ieskatu varat izmantot, lai novirzītu lielāku lietotāja uzmanību uz šo lapu.

Lai izsekotu lietotāju piesaisti mūsu vietnēs, mēs izmantojam Google Analytics kopā ar populāro MonsterInsights spraudni.

Ja vēl neesat reģistrējies Google Analytics, varat izpildīt mūsu ceļvedī sniegtos norādījumus par Google Analytics instalēšanu WordPress.

Pēc tam jums jāinstalē un jāaktivizē spraudnis MonsterInsights. Mēs iesakām iegūt šī spraudņa Pro plānu.

Tagad lielākā daļa cilvēku jautā, kāpēc instalēt spraudni, kad vietnes kājenē varat vienkārši ielīmēt Google Analytics skriptu.

Iemesls ir tāds, ka, vienkārši ielīmējot saiti kājenē, tiek zaudēti galvenie lietotāju iesaistes dati. Jūs nezināsiet, uz kurām izejošajām saitēm lietotāji noklikšķina, uz kurām formām ir visvairāk reklāmguvumu, kuriem jūsu tiešsaistes veikala produktiem ir vislabākie reklāmguvumi, uz kurām saistītajām saitēm vai reklāmām tiek saņemts visvairāk klikšķu utt.

Spraudnis MonsterInsights automātiski apstrādā visu šo un vēl vairāk. Tā automatizē dažādu analītiskā koda un notikumu izsekošanas skriptu ielīmēšanu kājenē, tāpēc jums nav jārisina problēmas ar kodu un konfigurāciju.

Kad esat iestatījis Google Analytics, izmantojot MonsterInsights, apskatīsim, kā izsekot dažādu lietotāju piesaistes metriku jūsu vietnē.

1. Populārākā satura izsekošana

Pirmā lieta, kuru vēlaties noskaidrot, ir kuras bloga ziņas un lapas ir vispopulārākās jūsu lietotāju vidū? Šīs lapas un ziņas jūsu vietnē saņem vislielāko datplūsmu.

Noskaidrojot, kas jūsu lietotājiem patīk jūsu vietnē, varēsiet plānot satura stratēģiju, kas paplašina to, kas jau darbojas.

MonsterInsights padara to patiešām vienkāršu. Jums vienkārši jāapmeklē WordPress administratora apgabala lapa Insights »Pārskati.

Populārāko saturu atradīsit sadaļā “Populārākās ziņas un lapas”.

Populārākais saturs

Blakus tam redzēsiet arī savus populārākos datplūsmas avotus. Tas sniedz vispārēju priekšstatu par to, no kurienes nāk jūsu trafika.

Lielākajā daļā vietņu 90% no viņu datplūsmas nonāk 10% augšējo lapu. Kad esat atradis šīs populārākās lapas, varat tās optimizēt, lai iegūtu maksimālu reklāmguvumu skaitu, šīm ziņām pievienojot satura jauninājumus vai mērķtiecīgus svina magnētus.

2. Izsekošana, kā lietotāji mijiedarbojas ar jūsu vietni

Lielākā daļa vietņu paļaujas uz kontaktu formām, lai apkopotu lietotāju potenciālos klientus un atsauksmes. Diemžēl lielākā daļa kontaktpersonu formu spraudņu nesniedz precīzus izsekošanas un reklāmguvumu datus.

Izmantojot MonsterInsights, varat izmantot Google Analytics notikumu izsekošanas funkciju, lai redzētu, cik reizes jūsu formas tiek skatītas un iesniegtas.

Lai iespējotu formu izsekošanu, jums jāapmeklē lapa Ieskats »Papildinājumi. Šajā lapā jums būs jāinstalē un jāaktivizē papildinājums Forms.

Instalējiet veidlapu papildinājumu MonsterInsights

Kad esat aktivizējis papildinājumu Forms, MonsterInsights automātiski sāks izsekot visas formas jūsu vietnē.

Tas automātiski darbojas ar tādiem populāriem kontaktu veidņu spraudņiem WPForms, Ninja Forms, Formidable un citiem. MonsterInsights izseko arī jūsu vietnes komentāru formu, lietotāju reģistrācijas formas un daudz ko citu.

Lai uzzinātu, kā darbojas jūsu formas, jums jāapmeklē Google Analytics konts. Google Analytics informācijas panelī noklikšķiniet uz Uzvedība »Notikumi» Pārskats un pēc tam sadaļā ‘Notikumu kategorija’ noklikšķiniet uz ‘Forma’.

Veidlapu izsekošana pakalpojumā Google Analytics

Pēc tam jums jānoklikšķina uz ‘Notikuma etiķete’, lai savā vietnē redzētu dažādu formu statistiku.

Kārtot pēc formas etiķetes

Tur jūs varat noklikšķināt uz jebkuras formas, lai skatītu savus seansus un reklāmguvumus.

Veido seansus un reklāmguvumus

3. E-komercijas veikalu izsekošana Google Analytics

Google Analytics piedāvā daudzas funkcijas, kas īpaši paredzētas e-komercijas vietnēm. Tomēr šīs funkcijas pēc noklusējuma nav ieslēgtas, un lielākā daļa lietotāju pat nezina, ka tās pastāv.

Uzlabotā e-komercijas izsekošana ļauj redzēt iepirkšanās, izrakstīšanās, produktu sarakstu, pārdošanas un daudz ko citu. Labākais ir tas, ka varat apvienot šos datus ar kopējo vietnes trafiku, lai iegūtu labāku ieskatu.

MonsterInsights e-komercijas izsekošana WordPress darbojas gan ar WooCommerce, gan ar Easy Digital Downloads.

Pirmkārt, jums būs jāiespējo e-komercijas izsekošana Google Analytics. Dodieties uz savu Google Analytics kontu un pārslēdzieties uz administratora lapu.

Google Analytics administrators

Pēc tam jums jānoklikšķina uz ‘E-komercijas iestatījumi’.

E-komercijas iestatījumi

Tagad noklikšķiniet uz slīdņa zem pirmās darbības, iespējot e-komerciju, lai to ieslēgtu. Lai turpinātu, jums jānoklikšķina uz pogas Nākamais solis.

Iespējot e-komercijas izsekošanu

Mēs iesakām ieslēgt arī uzlabotās e-komercijas iestatījumus.

Uzlabota e-komercija

Kad esat pabeidzis, noklikšķiniet uz pogas Iesniegt, lai saglabātu iestatījumus.

Pēc tam jums jāpārslēdzas uz WordPress administratora apgabalu. Atveriet lapu Ieskats »Papildinājumi un instalējiet un aktivizējiet‘ E-komercijas papildinājumu ’.

MonsterInsights e-komercijas papildinājums

Pēc tam jūs varat pāriet uz lapu Insights »Iestatījumi un noklikšķiniet uz cilnes izsekošana. Pēc tam noklikšķiniet uz sadaļas E-komercija, lai turpinātu.

Uzlabota e-komercijas izsekošana

Šajā cilnē jums jāatzīmē izvēles rūtiņa “Izmantot uzlaboto e-komerciju” un pēc tam noklikšķiniet uz pogas “Saglabāt izmaiņas”, lai saglabātu iestatījumus.

Lai skatītu e-komercijas izsekošanas pārskatus, jums jāapmeklē Google Analytics konts un jādodas uz lapu Reklāmguvumi »E-komercija.

E-komercijas izsekošana

Šeit ir daži spēcīgi pārskati, kurus saņemat, savā veikalā izslēdzot uzlabotās e-komercijas izsekošanu:

  • Iepirkšanās uzvedība
  • Izrakstīšanās uzvedība
  • Produktu sarakstu veiktspēja
  • Pārdošanas veiktspēja

Lai iegūtu plašāku informāciju par katru no šiem pārskatiem, skatiet šo rakstu par Google Analytics uzlabotās e-komercijas pievienošanu savai vietnei.

4. Izsekošana: kas noklikšķina uz jūsu reklāmām, izmantojot Google Analytics

Daudzas vietnes paļaujas uz reklāmām, lai pelnītu naudu tiešsaistē, vienlaikus radot noderīgu saturu. Tādas reklamēšanas platformas kā Google AdSense sniedz jums dažus pārskatus par reklāmas seansiem un klikšķiem.

Tomēr, izmantojot MonsterInsights un Google Analytics, jūs faktiski varat redzēt, kā lietotāji mijiedarbojas ar reklāmām jūsu vietnē. Jūs varēsiet:

  • Izsekojiet, cik klikšķu saņem katra reklāma
  • Uzziniet, kuras reklāmas jūsu auditorija ignorē
  • Nosakiet visefektīvākos reklāmu izvietojumus
  • Un vēl…

Vispirms jums būs jāapmeklē jūsu vietnes WordPress vietne Insights »Addons. Tagad instalējiet un aktivizējiet papildinājumu “Reklāmu izsekošana”.

Reklāmu izsekošanas papildinājums

Pēc tam jums jāintegrē Google Analytics savā Google Adsense kontā.

Pārejiet uz savu Google Analytics informācijas paneli un noklikšķiniet uz pogas Administrēšana, kas atrodas ekrāna apakšējā kreisajā stūrī.

Pārslēdzieties uz Google Analytics sadaļu Administrēšana

Administratora lapā zem īpašuma slejas noklikšķiniet uz ‘AdSense saistīšana’.

AdSense saistīšana

Pēc tam jums jānoklikšķina uz pogas + Jauna AdSense saite un pēc tam jāizvēlas AdSense īpašums, kuru vēlaties saistīt ar savu Analytics īpašumu.

Atlasiet un saistiet AdSense īpašumu

Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Turpināt, lai virzītos uz priekšu.

Pēc tam jums jāatlasa Analytics skats, kurā vēlaties, lai jūsu AdSense dati būtu pieejami. Kad esat to atlasījis, noklikšķiniet uz Iespējot saiti un pēc tam noklikšķiniet uz Gatavs.

Adsense saites iestatīšana

Kad esat visu konfigurējis Google Analytics, jums jādodas uz savu WordPress vietni un jādodas uz lapu Insights »Iestatījumi. Pārslēdzieties uz cilni Izsekošana un pēc tam noklikšķiniet uz sadaļas Reklāmas.

Vietnē MonsterInsights ir jāiespējo Google Adsense izsekošana.

Iespējojiet Adsense izsekošanu pakalpojumā Google Analytics, izmantojot programmu MonsterInsights

Lai skatītu savus AdSense veiktspējas pārskatus, dodieties uz savu Google Analytics kontu un apmeklējiet lapu Uzvedība »Izdevējs.

Adsense pārskati

Kopsavilkuma pārskats sniedz augsta līmeņa galveno AdSense metriku kopsavilkumu. Pārskatu Publisher Pages un Publisher Referrers varat atrast arī vietnē Google Analytics.

5. Jūsu saistīto saišu izsekošana Google Analytics

Lielākā daļa filiāļu tirgotāju izmanto spraudņus, lai pārvaldītu un nomaskētu saistītās saites. Tādējādi jūsu filiāļu saites izskatās lietotājam draudzīgākas. Šeit ir maskētas saistītās saites piemērs:

http://example.com/recommends/product-name/

MonsterInsights ļauj izsekot šīm saistītajām saitēm Google Analytics. Tas palīdz jums noskaidrot, kuriem saistītajiem produktiem klājas labi, kuras lapas rada vairāk ieņēmumu no saistītajiem uzņēmumiem un vēl vairāk.

Lai iespējotu saistīto saišu izsekošanu, jums jāapmeklē Ieskats »Iestatījumu lapa. Pārslēdzieties uz cilni izsekošana un pēc tam noklikšķiniet uz sadaļas “Saistītās saites”.

Saistīto saišu izsekošana vietnē MonsterInsights

Vispirms jums jāievada lode, kuru izmantojat saistītajām saitēm. Pēc tam jums ir jānorāda etiķete, kuru vēlaties izmantot šīm saitēm savos Google Analytics pārskatos.

Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Saglabāt izmaiņas, lai saglabātu iestatījumus.

Izmantojot MonsterInsights, varat izsekot saistītos klikšķus kā notikumus Google Analytics.

Lai atrastu pārskatu par saistīto saišu klikšķu pārskatu, dodieties uz lapu Uzvedība »Notikumi» Kopsavilkums. Jūsu saistīto saišu klikšķi tiks parādīti ar iepriekš izvēlēto etiķeti.

Partneru saišu pārskati

Lai iegūtu detalizētākas instrukcijas, skatiet mūsu ceļvedi par to, kā izsekot izejošās saites WordPress.

Piezīme: lielākā daļa WordPress saistīto spraudņu var apsolīt sniegt jums saišu statistiku. Mēs esam atklājuši, ka lielākā daļa šīs statistikas datu ir ļoti neprecīzi, jo lielākā daļa WordPress balstītās analīzes izsekošanas pārtraukumu kešatmiņas dēļ. Google Analytics ir vienīgais veids, kā pareizi izsekot analītikai.

6. Atlēcienu līmeņa izsekošana Google Analytics

Atlēcienu līmenis ir to lietotāju procentuālā daļa, kuri nokļūst jūsu vietnē un nolemj atstāt, neapmeklējot otro lapu.

Lai pārbaudītu savas vietnes atlēcienu līmeni, jāpiesakās Google Analytics informācijas panelī un pēc tam jādodas uz lapu Mērķauditorija »Kopsavilkums.

Atlēcienu līmeņa pārbaude pakalpojumā Google Analytics

Vai vēlaties redzēt atsevišķas lapas atlēcienu līmeni? Pārejiet uz Rīcība »Vietnes saturs» Visas lapas, lai skatītu visas savas vietnes lapas.

Atsevišķu lapu atlēcienu līmeņa pārbaude

Jūs varat kārtot lapas pēc augstāka vai zemāka atlēcienu līmeņa, lai redzētu, kuras lapas nedarbojas.

Augstāks atlēcienu līmenis norāda, ka jūs nespējat pārliecināt lietotāju apmeklēt citas lapas. Lietotāji var pamest jūsu vietni, savā pārlūkprogrammā noklikšķinot uz pogas Atpakaļ, noklikšķinot uz izejošās saites vai aizverot logu.

Atlēcienu līmenis ir pilnīgi normāls. Tomēr augstāks atlēcienu līmenis norāda uz problēmām, kas saistītas ar jūsu vietni, kas ietekmē lietotāju pieredzi un rada zemu reklāmguvumu / piesaistes līmeni.

Kādam jābūt pieņemamam atlēcienu līmenim jūsu vietnē?

Šeit ir sniegts vispārīgs atlēcienu līmeņa sadalījums no laba uz sliktu.

Lielisks atlēcienu līmenis ir no 30% līdz 50%. Tomēr lielākajā daļā vietņu atlēcienu līmenis ir no 50% līdz 70%, kas ir pieņemams vidējais rādītājs. Lielākajā daļā vietņu atlēcienu līmenis, kas pārsniedz 70%, tiek uzskatīts par sliktu.

Ne visas vietnes ir vienādas, tas nozīmē, ka vidējais atlēcienu līmenis mainās atkarībā no dažāda veida vietnēm.

Apskatiet zemāk redzamo diagrammu, lai redzētu vidējo atlēcienu līmeni pa nozarēm:

Vidējais atlēcienu līmeņa rādītājs pa nozarēm

Lai uzzinātu vairāk par šo tēmu, skatiet šo rakstu ar padomiem, kā samazināt atlēcienu līmeni savā vietnē.

7. Jūsu vietnē pavadītā laika izsekošana

Vēl viens rādītājs, kas parāda lietotāju piesaisti, ir sesijas ilgums vai laiks, ko lietotāji pavada jūsu vietnē.

Ja lietotāji pamet jūsu vietni, netērējot pietiekami daudz laika, lai to apskatītu, tad kaut kas nav kārtībā, kas ir jānovērš.

Google Analytics var parādīt vidējo laiku, ko lietotāji vienā sesijā pavada jūsu vietnē. Vienkārši dodieties uz sadaļu Mērķauditorija »Kopsavilkums, un jūs redzēsiet to starp citiem statistikas datiem.

Vidējais laika patēriņš vienā sesijā

Tas var arī parādīt, cik daudz laika lietotāji pavada, aplūkojot atsevišķas lapas. To varat pārbaudīt, apmeklējot Google Analytics lapu Uzvedība »Vietnes saturs» Visas lapas.

Laiks, kas pavadīts uz atsevišķām lapām

Lai uzzinātu, kā uzlabot sesiju ilgumu, apskatiet šo rakstu ar praktiskiem padomiem, kā palielināt laiku, ko lietotāji pavada jūsu vietnē.

8. Vienu apmeklējumu lapu skatījumu izsekošana, izmantojot Google Analytics

Lapu skatījumi vienā apmeklējumā ir vēl viens lielisks rādītājs, cik piesaistīti ir jūsu lietotāji. Vairāk lapu skatījumu vienā sesijā arī palielina lietotāju pavadīto laiku jūsu vietnē un samazina atlēcienu līmeni.

Google Analytics lapā Mērķauditorija »Kopsavilkums parādīs kopējo lapu skatījumu skaitu attiecīgajā periodā. Tomēr, lai izsekotu lietotāju piesaisti, vienā sesijā vēlaties redzēt arī lapu skatījumus.

Lapu skatu izsekošana pakalpojumā Google Analytics

Varat arī sadalīt lapas skatījumus katrā sesijā pēc avota un kanāla, apmeklējot lapu Iegūšana »Visa satiksme» Kanāli.

Lapas vienā sesijā pēc kanāla

Tas palīdz jums redzēt, kuri trafika kanāli nodrošina vislabāko reklāmguvumu jūsu vietnei, tāpēc varat koncentrēties uz jomām, kas patiesībā veicina rezultātus.

Mēs ceram, ka šis raksts palīdzēja jums izsekot lietotāju iesaistīšanos WordPress ar Google Analytics. Varat arī vēlēties redzēt mūsu galveno soli pa solim WordPress SEO ceļvedi un e-pasta mārketinga 101 rokasgrāmatu iesācējiem.

Nepieciešāma palidzība ar WordPress? Sazinieties tagad
[email protected]

Tā ir oriģinālās publikācijas wpbeginner tulkojums, viss tā saturs, bildes un autortiesības pieder to autoriem

Kā izslēgt meklēšanas funkciju WordPress

Vai vēlaties izslēgt meklēšanas funkciju WordPress? Dažreiz jūsu vietnei var nebūt nepieciešama meklēšanas funkcija, un tēmas meklēšanas forma var traucēt lietotāja pieredzi. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā viegli izslēgt meklēšanas funkciju

Kā blogot anonīmi, izmantojot WordPress

Vai vēlaties blogot anonīmi, izmantojot WordPress? Ir daudzi lietotāji, kuri vēlas izveidot blogu, bet nedara to, ko tajā ievietot. Šajā iesācēju ceļvedī mēs jums parādīsim, kā ērti anonīmi rakstīt blogus, izmantojot WordPress, vienlaikus saglabājot

Kā sveicināt katru lietotāju ar pielāgotu sveiciena ziņojumu WordPress

Vai vēlaties sveicināt katru lietotāju ar pielāgotu sveiciena ziņojumu WordPress? Lietotāju apsveikšana ar apsveikuma ziņojumu var palīdzēt palielināt iesaistīšanos jūsu vietnē. To var arī izmantot, lai radītu potenciālos klientus un palielinātu

Kā atbrīvoties no / wordpress / no jūsu WordPress vietnes URL

Vai jūs mēģināt noņemt / wordpress / no savas vietnes URL? Dažreiz iesācēji beidz instalēt WordPress apakšdirektorijā, kas viņu vietnes vietrādī URL rada / wordpress /. Ja nejauši instalējāt WordPress apakšdirektorijā un vēlaties to pārvietot