Kā pārveidot WooCommerce apmeklētājus par klientiem

/

Vai vēlaties pārveidot WooCommerce apmeklētājus par klientiem? Datplūsmas piesaistīšana jūsu WooCommerce veikalam ir tikai puse cīņas, otra puse ir pārveidot šos apmeklētājus par maksājošiem klientiem. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā viegli pārveidot WooCommerce apmeklētājus par klientiem, piemēram, profesionāļiem.

WooCommerce apmeklētāju pārveidošana par klientiem

Kāpēc man ir jāveic WooCommerce veikala reklāmguvumu optimizācija

Lielākā daļa e-komercijas veikalu satiksmē paļaujas uz meklētājprogrammām vai apmaksātām reklāmas kampaņām. Ir daudz citu veidu, kā iegūt lielāku datplūsmu uz jūsu vietni.

Tomēr vairāk nekā 75% apmeklētāju, kuri jūsu vietni atrod, izmantojot meklētājprogrammas, to vairs nekad neatradīs. Tie, kas turas apkārt, tikai neliela daļa no tiem pievienos produktus grozam.

Galu galā vairāk nekā 69% iepirkšanās ratiņu tiek pamesti, neveicot pirkumu. Piegādes izmaksas, sarežģīta norēķināšanās pieredze un slikts dizains ir vieni no galvenajiem pamesto ratiņu iemesliem.

Ņemot vērā šo statistiku, jūsu e-komercijas vietne turpinās zaudēt potenciālos klientus, ja nestrādājat pie šo apmeklētāju pārveidošanas par klientiem.

Kā pārvērst apmeklētājus par klientiem?

Procesu un tehniku, kas tiek izmantota, lai apmeklētājus pārveidotu par klientiem, sauc par reklāmguvumu līmeņa optimizāciju (CRO). Mārketinga speciālisti un lietojamības eksperti izmanto CRO, lai veiksmīgi mudinātu apmeklētājus kļūt par klientiem vai potenciālajiem klientiem.

Būtībā jūs novēršat šķēršļus, kas ietekmē lietotāja pieredzi jūsu vietnē. Jūs arī stimulējat lietotājus pieņemt lēmumu par pirkumu.

Visbeidzot, ja lietotājam ir jāatstāj, nepērkot pirkumu, jūsu mērķis ir mēģināt iegūt viņu informāciju, izmantojot potenciālos klientus. Tas ļauj sazināties ar viņiem pa e-pastu un piedāvāt personalizētus ziņojumus, īpašas atlaides vai jaunu produktu paziņojumus.

E-komercijas pirmajās dienās jums būtu vajadzīgas programmēšanas prasmes, lai strādātu pie visiem šiem, bet vairs nē. Tagad jums ir rīki, kas atvieglo visu šo darbību veikšanu, nerakstot kodu un neiegūstot jaunas tehniskās iemaņas.

Ņemot to vērā, apskatīsim, kā WooCommerce apmeklētājus pārveidot par klientiem.

Kas jums nepieciešams, lai veicinātu WooCommerce reklāmguvumus

Pirmkārt, jums būs nepieciešams WooCommerce veikals. Ja jums to vēl nav, skatiet mūsu ceļvedi par to, kā izveidot tiešsaistes veikalu.

Šī apmācība ir par WooCommerce, tāpēc mēs to izmantosim savos ekrānuzņēmumos. Tomēr visas šīs metodes darbotos arī jebkurā citā e-komercijas platformā, ieskaitot Shopify.

Mēs izmantosim rīku OptinMonster. Tā ir labākā reklāmguvumu optimizācijas programmatūra tirgū un palīdz viegli pārveidot WooCommerce apmeklētājus par klientiem.

OptinMonster ir maksas pakalpojums, un jums būs nepieciešams vismaz viņu Pro plāns, lai piekļūtu visām funkcijām, kas minētas vēlāk šajā rakstā.

Gatavs? sāksim.

OptinMonster instalēšana un iestatīšana

Pēc tam, kad esat iegādājies OptinMonster, jums būs jāinstalē OptinMonster spraudnis. Lai iegūtu sīkāku informāciju, skatiet mūsu soli pa solim norādījumus par to, kā instalēt WordPress spraudni.

Šis spraudnis ir tikai savienotājs starp jūsu WooCommerce veikalu un OptinMonster.

Pēc aktivizācijas jums WordPress administratora sānjoslā jānoklikšķina uz izvēlnes vienuma OptinMonster. Jums tiks lūgts ievadīt licences atslēgu. Šo informāciju varat atrast savā kontā vietnē OptinMonster.

OptinMonster API atslēga

Tagad esat veiksmīgi savienojis savu WooCommerce veikalu ar OptinMonster, un tagad varat sākt optimizēt savus reklāmguvumu līmeņus.

Pirmās WooCommerce reklāmguvumu optimizācijas kampaņas izveide

Izveidosim jūsu pirmo WooCommerce reklāmguvumu optimizācijas kampaņu, izmantojot OptinMonster. Mūsu pirmā kampaņa samazinās iepirkšanās grozu atteikšanās līmeni, vienlaikus palielinot reklāmguvumu skaitu.

Apmeklējiet OptinMonster lapu WordPress administratora apgabalā un pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot jaunu kampaņu.

Izveidot jaunu kampaņas pogu

Tādējādi jūs nokļūsiet vietnē OptinMonster, kur jums tiks lūgts izvēlēties kampaņas veidu un kampaņas veidni. Šajā apmācībā kā kampaņas veidu jāizvēlas gaismas kārba. Šajā apmācībā mēs izmantosim veidni ‘Kupons’, taču jūs varat izmantot jebkuru veidni, kas jums patīk.

Jaunas OptinMonster kampaņas izveide

Tiklīdz esat izvēlējies veidni, jums tiks lūgts norādīt kampaņas nosaukumu un ievadīt vietnes adresi, kur to izmantosit.

Kampaņas nosaukums un URL

Pēc šīs informācijas ievadīšanas noklikšķiniet uz pogas Sākt veidošanu, lai turpinātu.

Tādējādi tiks atvērta OptinMonster builder saskarne ar jūsu uznirstošā loga tiešraides priekšskatījumu. Jūs varat vienkārši norādīt un noklikšķināt uz jebkura vienuma, lai to rediģētu.

Izveidojiet savu izvēles kampaņu

Kā redzat, mēs izmantojam uznirstošo logu, kas apkopo lietotāja e-pasta adresi. Varat savienot OptinMonster ar iecienītāko e-pasta servisu sniedzēju, noklikšķinot uz cilnes Integrācijas.

Izveidojiet savienojumu ar savu e-pasta pakalpojumu sniedzēju

Šeit varat pievienot jaunu integrāciju, lai izveidotu savienojumu ar savu e-pasta servisu, izpildot ekrānā redzamos norādījumus.

Pēc tam jums jāizvēlas, kuri lietotāji redzēs uznirstošo logu un kad.

Kreisajā izvēlnē noklikšķiniet uz cilnes Displeja noteikumi, un OptinMonster parādīs noklusējuma displeja kārtulu kopu sarakstu, kuras varat izmantot.

Vispirms noklikšķiniet uz kārtulas “Exit Intent”, lai to izvērstu, un pēc tam pārliecinieties, vai tas ir aktīvs. Exit-Intent būtībā nosaka lietotāja rīcību un liek viņam nosūtīt ziņojumu tieši tajā brīdī, kad viņš gatavojas aiziet.

Ieslēdziet izejas nodomu

Kad apmeklētājs pievieno produktu grozam, WooCommerce pārlūkprogrammā automātiski iestata sīkfailu ‘woocommerce_items_in_cart’ ar grozā esošo vienumu skaitu.

Mēs vēlamies parādīt mūsu uznirstošo logu tikai tiem lietotājiem, kuru grozā ir produkti. Lai to izdarītu, ritiniet nedaudz uz leju un pēc tam noklikšķiniet uz kārtulas “Atlasīt apmeklētājus ar noteiktu sīkfailu”.

Šis noteikumu kopums ļauj aktivizēt kampaņu, kad tiek atrasts noteikts sīkfails. No šejienes jums jāpārslēdz statusa pārslēgšana uz Aktīvs.

WooCommerce sīkfailu izsekošana OM

Pirmkārt, šīs kārtulas iespēja ir parādīt, kad tiek saskaņots sīkfaila nosaukums. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Pievienot nosacījumu un atlasiet “Sīkfaila vērtība” precīzi neatbilst 0.

Visbeidzot, noklikšķiniet uz pogas Saglabāt ekrāna augšējā labajā stūrī, lai saglabātu izmaiņas, un pēc tam noklikšķiniet uz pogas Publicēt blakus tam.

Saglabāt kampaņu

Jūsu kampaņa tagad ir gatava rādīšanai jūsu WooCommerce veikalā. Jums vienkārši jānoklikšķina uz cilnes ‘OptinMonster’ savā WordPress administratora apgabalā un pēc tam noklikšķiniet uz cilnes ‘Kampaņas’.

Tikko izveidoto kampaņu redzēsiet tur. Ja savu kampaņu neredzat, noklikšķiniet uz pogas Atsvaidzināt kampaņas.

Tiešraides kampaņa

Pēc tam jums ir jānoklikšķina uz saites “Tiešraide” zem savas kampaņas.

Tas ir viss, kas jūsu gaismas kastes uznirstošais logs tagad darbojas. Lai to pārbaudītu, inkognito režīmā būs jāatver jauns pārlūka logs un jāapmeklē veikals. Vienkārši pievienojiet dažus produktus grozam un pēc tam mēģiniet atstāt.

Pamests groza kampaņas priekšskatījums

Apsveicam! jūs tikko esat iestatījis savu pirmo reklāmguvumu optimizācijas kampaņu, kas paredzēta lietotājiem, kuri gatavojas pamest grozu un aiziet no tā, nepērkot pirkumu.

Citas kampaņas idejas WooCommerce reklāmguvumu veicināšanai

OptinMonster ir spēcīgs rīks ar daudz dažādu kampaņu stilu, kurus varat izmantot ar plašu attēlojuma kārtību klāstu. Tas ļauj mērķēt klientus ar ļoti efektīvu ziņojumapmaiņu ideālā laikā.

Šeit ir vēl dažas kampaņu idejas, kas var palīdzēt palielināt WooCommerce reklāmguvumus.

Vairāku kampaņu veidu izmantošana

OptinMonster ir pieejams ar vairākiem kampaņu stiliem, tostarp gaismas kastes uznirstošajiem logiem, iebīdāmo ritināšanas lodziņu, peldošo joslu, atpakaļskaitīšanas taimeri, sānjoslas formām, rindas formām un daudz ko citu.

Kampaņu veidi

Varat maksimizēt WooCommerce reklāmguvumu līmeni, izmantojot vairākus kampaņu veidus. Piemēram, varat atlasīt lietotājus, kuri atstāj jūsu vietni, izmantojot uznirstošo logu Exit-Intent ®, vienlaikus parādot citas kampaņas visā jūsu veikalā.

Mērķauditorijas atlase pēc lapas līmeņa

OptinMonster ļauj jums parādīt savas kampaņas jebkurā jūsu vietnes lapā. Šī lapa var būt produkts, produktu kategorija, bloga ziņa, sākumlapa vai galvenā lapa.

Vienkārši dodieties uz OptinMonster lapu savā WordPress administratora apgabalā un zem savas kampaņas noklikšķiniet uz saites Rediģēt izvades iestatījumus.

Izejas iestatījumi

Tas parādīs dažādas mērķauditorijas atlases iespējas lapas līmenī, kuras varat izmantot. Tas ietver arī WooCommerce specifiskas mērķauditorijas atlases iespējas.

Mērķauditorijas atlases iespējas

Papildus šīm opcijām lietotnē OptinMonster ir arī displeja kārtulas, kas nodrošina vēl vairāk mērķauditorijas atlases lapas līmenī.

Personalizēšana un uzvedības mērķēšana

Personalizēšana palīdz uzlabot lietotāja pieredzi, padarot to personiskāku katram lietotājam. Uzvedības noteikšana ļauj mērķēt kampaņas, pamatojoties uz klientu rīcību.

Piemēram, jūs varat sveicināt reģistrētos klientus ar viņu vārdu, parādīt viņiem produktus, pamatojoties uz viņu pārlūkošanas vēsturi, piedāvāt atlaides vai kuponu.

OptinMonster uzvedības mērķauditorijas atlase

Rediģējiet savu kampaņu lietotnē OptinMonster un noklikšķiniet uz cilnes “Attēlošanas noteikumi”. Ritiniet uz leju līdz sadaļai “Kam vajadzētu redzēt kampaņu”, un jūs atradīsit mērķauditorijas atlases bagātību.

Noklikšķiniet uz jebkuras no šīm opcijām, lai tās izvērstu. Šeit jūs varat aktivizēt un iestatīt kārtulu kopu.

Uzvedības mērķēšanas iespējas

Izmantojot FOMO, lai palielinātu WooCommerce reklāmguvumus

FOMO jeb “bailes palaist garām” ir psiholoģisks termins, ko lieto, lai aprakstītu satraukumu par to, ka tiek zaudēts kaut kas aizraujošs un moderns.

Kā e-komercijas veikala īpašnieks jūs varat izmantot šo cilvēka rīcību, izmantojot savu mārketinga stratēģiju, un uzlabot reklāmguvumus.

FOMO izmantošana WooCommerce

OptinMonster komplektā ietilpst atpakaļskaitīšanas taimera veidnes, peldošās joslas un kuponu šabloni, kurus varat izmantot, lai savās mārketinga kampaņās izveidotu FOMO.

Apvienojiet to ar uzvedības mērķēšanu un pielāgošanu, lai kampaņas būtu vēl efektīvākas.

Lai uzzinātu vairāk par šo tēmu, skatiet mūsu rakstu par to, kā FOMO izmantot savā WordPress vietnē, lai palielinātu reklāmguvumu skaitu, vai skatiet šos gudros FOMO mārketinga piemērus visā tīmeklī.

Mēs ceram, ka šis raksts jums palīdzēja uzzināt, kā WooCommerce apmeklētājus pārveidot par klientiem. Iespējams, vēlēsities redzēt arī mūsu ceļvedi par to, kā iespējot klientu izsekošanu WooCommerce ar Google Analytics.

Nepieciešāma palidzība ar WordPress? Sazinieties tagad
[email protected]

Tā ir oriģinālās publikācijas wpbeginner tulkojums, viss tā saturs, bildes un autortiesības pieder to autoriem

Kā iestatīt automātisko WordPress dublēšanu ar CodeGuard

Vai vēlaties savai vietnei izveidot laika mašīnu? Automātiska WordPress vietnes mākoņa dublēšana ir pirmais solis, lai aizsargātu jūsu vietni, jo tas dod iespēju atsaukt izmaiņas, ja kaut kas noiet greizi. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā iestatīt

Kā izveidot IDX nekustamā īpašuma vietni, izmantojot WordPress

Vai vēlaties izveidot IDX nekustamā īpašuma vietni, izmantojot WordPress? Nekustamā īpašuma vietnei ir nepieciešamas īpašas funkcijas, kuras parasti nav pieejamas gatavās vietnēs, taču neuztraucieties, ka mēs jūs informējām. Šajā rakstā mēs

Kā novērst kļūdu, izveidojot datu bāzes savienojumu WordPress

Vai savā WordPress vietnē redzat paziņojumu “Kļūda, izveidojot datu bāzes savienojumu”? Tā ir liktenīga kļūda, kas padara jūsu WordPress vietni lietotājiem pieejamu. Šī kļūda rodas, ja WordPress nevar izveidot savienojumu ar datu bāzi. Jūsu

Kā izveidot tiešsaistes tirdzniecības vietu, izmantojot WordPress

Vai vēlaties izveidot tiešsaistes tirgu, izmantojot WordPress? WordPress ļauj viegli izveidot tādu tiešsaistes tirgu kā Etsy, eBay vai Amazon. Tiešsaistes tirgus vietne, ko sauc arī par vairāku pārdevēju vietni, ļauj lietotājiem pirkt un pārdot preces,