Kā pievienot parakstu vai reklāmas pēc satura ievietošanas WordPress

/

Vai vēlaties pievienot parakstu vai sludinājumu pēc bloga ziņas satura ievietošanas WordPress? Pēc noklusējuma WordPress nav vienkāršs veids, kā parādīt parakstu vai reklāmas pēc satura ievietošanas. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā ērti pievienot parakstu reklāmas pēc satura ievietošanas WordPress.

Kā pievienot parakstu vai reklāmas pēc satura izlikšanas WordPress

1. metode: Attēla reklāmas pēc satura izlikšanas, izmantojot spraudni

Vispirms jums ir jāinstalē un jāaktivizē spraudnis Ievietot reklāmas. Lai iegūtu sīkāku informāciju, skatiet mūsu soli pa solim norādījumus par to, kā instalēt WordPress spraudni.

Pēc aktivizēšanas jums jāapmeklē Reklāmu lapa »Iestatījumi, lai konfigurētu spraudņa iestatījumus.

Ievietojiet pasta reklāmu iestatījumus

Iestatījumu lapā jums jāizvēlas vieta, kur iespējot ziņu reklāmas. To var iespējot ziņām, lapām un pielāgotiem ziņu veidiem.

Neaizmirstiet noklikšķināt uz pogas Saglabāt iestatījumus, lai saglabātu izmaiņas.

Pēc tam jums jādodas uz sadaļu Ievietot sludinājumus »Pievienot jaunu, lai izveidotu parakstu vai reklāmu.

Pēc reklāmas izlikšanas

Vienkārši norādiet virsrakstu šim konkrētajam parakstam vai pēc sludinājuma. Zemāk esošajā lodziņā ielīmējiet reklāmas kodu, parakstu vai jebkuru HTML vai tekstu, kuru vēlaties parādīt.

Pēc tam blakus opcijai “Rādīt sludinājumu” jums jāatlasa “Pēc satura”. Blakus esošajā laukā jāievada arī 1.

Neaizmirstiet noklikšķināt uz pogas Publicēt, lai padarītu savu reklāmu pieejamu jūsu vietnē.

Tas ir viss, jūsu pēcpārdošanas reklāma vai paraksts tagad ir redzams jūsu vietnē. Varat apmeklēt savas vietnes ziņu vai lapu, lai redzētu, kā tā darbojas.

Priekšskatīt paraksta reklāmu

2. metode: manuāli pievienojiet parakstu reklāmas pēc satura izlikšanas

Lai izmantotu šo metodi, WordPress failiem ir jāpievieno kods. Ja jūs to vēl neesat izdarījis, lūdzu, apskatiet mūsu iesācēju rokasgrāmatu par koda pievienošanu WordPress.

Vispirms jums jāpievieno šis kods šablona failam functions.php vai vietnes spraudnim.

<?php
// Add signature or ad after post content
function wpb_after_post_content($content) {
    if (is_single()) {
        $content .= 'Your signature or ad code goes here';      
    }
    return $content;  
}
add_filter( "the_content", "wpb_after_post_content" );    

Neaizmirstiet aizstāt $ content vērtību ar reklāmas kodu, attēlu vai parakstu, kuru vēlaties parādīt.

Tagad varat apmeklēt savu vietni, lai redzētu, kā darbojas jūsu paraksta reklāma.

Mēs ceram, ka šis raksts palīdzēja jums pievienot parakstu un reklāmas pēc satura ievietošanas WordPress. Iespējams, vēlēsities redzēt arī mūsu ceļvedi par labākajiem WordPress reklāmu pārvaldības spraudņiem un risinājumiem.

Nepieciešāma palidzība ar WordPress? Sazinieties tagad
[email protected]

Tā ir oriģinālās publikācijas wpbeginner tulkojums, viss tā saturs, bildes un autortiesības pieder to autoriem

Kā pārvaldīt WordPress komentāru paziņojumu e-pastus

Vai vēlaties uzlabot savus WordPress komentāru paziņojumu e-pastus? Komentāri veicina diskusijas un lietotāju piesaisti daudzos blogos. Tomēr WordPress nedara tik lielisku darbu, kad jāinformē lietotāji par komentāru darbību. Šajā rakstā mēs parādīsim,

Kā izveidot vairāku lapu formu WordPress

Nesen viens no mūsu lietotājiem jautāja, kā WordPress izveidot vairāku lapu formu? Daudzdaļīgas formas ļauj savākt vairāk informācijas, neatbaidot lietotājus. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā izveidot vairāku lapu formu WordPress. Formas ir vienkāršākais

Kā izveidot un pārdot tiešsaistes kursus, izmantojot WordPress (soli pa solim)

Vai zinājāt, ka ar WordPress varat izveidot veiksmīgu tiešsaistes kursu? Tiešsaistes kursu pārdošana ir populāra tiešsaistes biznesa ideja, kuru varat sākt ar ļoti mazu ieguldījumu un bez tehniskām zināšanām. Neatkarīgi no tā, vai vēlaties

Kā pāriet no Blogger uz WordPress, nezaudējot Google klasifikāciju

Vai vēlaties migrēt savu blogu no Blogger uz WordPress? Kaut arī Blogger ir veikls bezmaksas rīks, lai sāktu rakstīt blogus, daudzi iesācēji drīz saprot to ierobežojumus, un viņi vēlas pāriet uz WordPress, lai piekļūtu jaudīgākām funkcijām. Šajā