Kā veikt A / B sadalījuma testēšanu WordPress, izmantojot Google optimizētāju

/

Vai vēlaties savā WordPress vietnē veikt A / B sadalījuma testus, lai uzlabotu reklāmguvumus? Dalītā testēšana palīdz saprast, kā nelielas izmaiņas saturā un noformējumā ietekmē lietotāju rīcību. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā viegli veikt A / B sadalījuma testēšanu WordPress, izmantojot Google optimizētāju.

Dalīta testēšana programmā WordPress, izmantojot Google Analytics

Kas ir A / B dalītā pārbaude?

A / B split testēšana ir paņēmiens, kas ļauj salīdzināt vienas un tās pašas tīmekļa lapas divas versijas, lai jūs varētu noteikt, kura no tām darbojas labāk un dod labākus rezultātus.

Tirgotāji savām galvenajām lapām izmanto A / B dalītu testēšanu, lai uzzinātu, kura no tām nodrošina vairāk reklāmguvumu un pārdošanas.

Dalīto testēšanu var izmantot, lai pārbaudītu jebkuru lapas elementu, tostarp aicinājumus uz darbību, krāsu shēmas, izkārtojuma izmaiņas, mārketinga tekstu, attēlus un daudz ko citu.

Kā darbojas A / B dalītā pārbaude?

Būtībā auditorijai jūs parādāt dažādus lapas variantus. Pēc tam jūs izsekojat lietotāju piesaisti un reklāmguvumus, lai uzzinātu, kuri varianti dod vislabākos rezultātus.

Kā darbojas sadalītā testēšana

Gatavošanās A / B sadalījuma testēšanai

Pirms mēs virzāmies uz priekšu, jums ir nepieciešamas dažas lietas, kas nepieciešamas šai apmācībai.

Pirmkārt, jums būs nepieciešams spraudnis MonsterInsights. Lai iegūtu sīkāku informāciju, skatiet mūsu soli pa solim norādījumus par to, kā instalēt WordPress spraudni.

MonsterInsights ir labākais Google Analytics spraudnis WordPress. Lai piekļūtu Google optimizētāja papildinājumam, kuru izmantosim šajā apmācībā, jums būs nepieciešams vismaz viņu Pro plāns.

Ja vēl neesat to izdarījis, jums jāreģistrējas un jāinstalē Google Analytics WordPress.

Visbeidzot, jums būs nepieciešama Google optimizācija. Tas ir bezmaksas rīks, kas ļauj jūsu vietnē veikt dalītas pārbaudes eksperimentus. Mēs jums parādīsim, kā to iestatīt nākamajā solī.

Gatavs? Sāksim.

Google optimizētāja iestatīšana WordPress

Pirmkārt, lai izveidotu savu kontu, jums jāapmeklē vietne Google Optimize.

Sāciet darbu ar Google optimizētāju

Izpildiet ekrānā redzamos norādījumus, un jūs nonāksit sava konta informācijas panelī. Google optimizētājs automātiski izveidos jums kontu un konteineru.

Pēc tam jums ir jāpievieno savs Google Optimize konts jūsu vietnes Google Analytics īpašumam. Lai to izdarītu, labajā slejā noklikšķiniet uz cilnes Saite uz Google Analytics.

Saistiet Google Analytics īpašumu

Noklikšķinot uz pogas, tiks parādīti visi Google Analytics īpašumi, kas pieejami jūsu Google kontā. Jums jāizvēlas tā, kas ir saistīta ar jūsu vietni.

Atlasiet un saistiet īpašumu

Pēc tam noklikšķiniet uz saites pogas, lai turpinātu.

Google optimizētājs tagad izveidos savienojumu ar jūsu Google Analytics īpašumu. Tas ļaus Google Optimize koplietot datus ar Google Analytics, kurus pēc tam varēsit skatīt savos pārskatos.

Ir pienācis laiks izveidot savu pirmo pieredzi. Lai turpinātu, noklikšķiniet uz pogas Izveidot pieredzi.

Izveidojiet pieredzi

Tagad jums tiks lūgts norādīt savas pieredzes nosaukumu un ievadīt tās lapas URL, kurā šī pieredze darbosies.

Pieredzes detaļas

Jums arī tiks lūgts izvēlēties veidu savai pieredzei. Jums ir jāizvēlas A / B tests un pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot, lai turpinātu.

Optimizētājs tagad radīs jūsu pieredzi, un jūs tiksiet novirzīts uz pieredzes lapu. Tas automātiski parādīs sākotnējo lapu kā pirmo variantu.

Izveidot variantu

Lai izveidotu jaunu versiju, jums jānoklikšķina uz pogas Pievienot variantu. Optimizētājs lūgs jums norādīt šī varianta nosaukumu. Laba prakse ir izmantot vārdu, kas atspoguļo izmaiņas, kuras jūs lietosiet šajā variācijā.

Varianta nosaukums

Lai turpinātu, noklikšķiniet uz pogas Gatavs.

Optimizētājs tagad uzskaitīs jūsu jaunos variantus pieredzes lapā. Lai rediģētu, blakus jaunajam variantam noklikšķiniet uz saites “0 izmaiņas”.

Mainīt variāciju

Google optimizētājs tagad ar spēcīgu redaktoru atvērs lapu, kurā vēlaties izpildīt testu. Tas ir vienkāršs velciet un nometiet rīks, kuru varat izmantot, lai veiktu izmaiņas lapā.

Rediģēt variāciju

Lai veiktu izmaiņas, varat vienkārši norādīt un noklikšķināt uz jebkura lapas elementa. Šīs apmācības vajadzībām mēs mainīsim galvenās aicinājuma uz darbību krāsu.

Pēc izmaiņu veikšanas, kuras vēlaties pārbaudīt, noklikšķiniet uz pogas Gatavs, lai izietu no redaktora.

Tagad jūs redzēsit savu jauno variantu un tajā veikto izmaiņu skaitu.

Mainīta variācija

Jūs varat turpināt rediģēšanu vai pievienot citu variantu savai pieredzei.

Pēc tam jums jāizvēlas mērķis savai pieredzei. Tieši zem variantiem redzēsiet iespēju izvēlēties pieredzes mērķi.

Pieredzes mērķis

Noklikšķinot uz tā, tiks atvērti skati no jūsu Google Analytics pārskatiem.

Ja jūs jau izmantojat mērķus un notikumus vai e-komercijas izsekošanu, jūs tos redzēsiet tur.

Pēc mērķa izvēles varat ievadīt hipotēzi par to, ko jūs pārbaudāt un ko jūs sagaidāt no šī eksperimenta.

Jūsu pieredze ir gandrīz gatava, taču vispirms jums jāpievieno Google optimizētājs un MonsterInsights.

Google optimizētāja savienošana ar MonsterInsights

MonsterInsights palīdz jums viegli savienot savu WordPress vietni ar Google Optimize.

Pirmkārt, jums jāapmeklē lapa Insights »Addons savā WordPress administratora apgabalā. No šejienes jums jāinstalē un jāaktivizē papildinājums “Google Optimize”.

Google Optimize papildinājums MonsterInsights

Pēc aktivizēšanas jums jāapmeklē lapa Ieskats »Iestatījumi un jāpārslēdzas uz izsekošanas cilni. Šeit jums ir jāritina uz leju un noklikšķiniet uz cilnes Google optimizēt.

Google optimizētāja iestatījumi vietnē MonsterInsights

Tagad jums jānorāda Google Optimize konteinera ID. Šo informāciju varat atrast savā Google Optimize kontā, labajā slejā noklikšķinot uz cilnes Konteinera iestatīšana.

Konteinera ID

Nokopējiet un ielīmējiet konteinera ID MonsterInsights Google optimizētāja iestatījumu lapā un pēc tam noklikšķiniet uz pogas Saglabāt izmaiņas, lai saglabātu iestatījumus.

Tas ir viss, ko savā vietnē esat veiksmīgi instalējis Google Optimize, un tagad esat gatavs veikt eksperimentus.

A / B sadalījuma testa plānošana un izpildīšana

Tagad, kad viss ir kārtībā, jūs esat gatavs ieplānot un izpildīt A / B sadalījuma testu.

Pārslēdzieties uz Google optimizētāja informācijas paneli un atveriet savu pieredzi. Šeit varat vienkārši doties uz priekšu un noklikšķināt uz pogas Palaist eksperimentu, lai to manuāli palaistu.

Palaist eksperimentu

Varat arī noklikšķināt uz pogas Izveidot grafiku, lai iestatītu eksperimenta grafiku. Pārliecinieties, ka eksperimentam atvēlat pietiekami daudz laika, lai apkopotu apmeklējumus un datus.

A / B dalīto testēšanas pārskatu skatīšana Google optimizētājs

Google optimizētājs tagad parādīs lietotājiem dažādus jūsu lapas variantus un sāks apkopot datus. Kad tā ir savākusi pietiekami daudz datu, cilnē Atskaites varat skatīt rezultātus.

Dalīta testa ziņošana

Tas parādīs katra varianta veiktspēju, pamatojoties uz eksperimenta mērķi (Google Analytics mērķi, notikums vai atlasītie skati).

Google optimizētāja pārskati

Mēs ceram, ka šis raksts jums palīdzēja uzzināt, kā veikt A / B sadalījuma testēšanu WordPress, izmantojot Google Analytics un Google Optimize. Iespējams, vēlēsities redzēt arī mūsu ceļvedi par to, kā WooCommerce apmeklētājus pārveidot par klientiem.

Nepieciešāma palidzība ar WordPress? Sazinieties tagad
[email protected]

Tā ir oriģinālās publikācijas wpbeginner tulkojums, viss tā saturs, bildes un autortiesības pieder to autoriem

Kā pievienot savu WordPress blogu pie Apple News

Vai jūs tikko izveidojāt blogu un vēlaties to iesniegt Apple News? Kļūstot par Apple News izdevēju, varat gūt peļņu no savu ziņu kanāla, vienlaikus dodot saviem lasītājiem iespēju lasīt jūsu blogu kopā ar citām iecienītākajām vietnēm no vienas

Kā pareizi pārvietot WordPress no apakšdomēna uz saknes domēnu

Vai vēlaties pārvietot WordPress vietni no apakšdomēna uz saknes domēnu? Procesu ir diezgan viegli ievērot, un ir veids, kā saglabāt arī jūsu SEO klasifikāciju. Šajā rakstā mēs jums parādīsim, kā viegli pārvietot WordPress no apakšdomēna uz

Galīgais ceļvedis WordPress dalības vietnes izveidei

Vai vēlaties izveidot dalības vietni? Vietņu īpašnieki ilgu laiku paļāvās tikai uz reklamēšanu un filiāļu ienākumiem, lai gūtu peļņu no sava satura. Dalības vietne ļauj pelnīt naudu tiešsaistē, ļaujot lietotājiem maksāt par augstākās

Kā parādīt visus savus WordPress ierakstus vienā lapā

Vai vēlaties visus savus WordPress ierakstus parādīt vienā lapā? Nesen viens no mūsu lasītājiem vēlējās izveidot arhīvu lapu un parādīt visus WordPress ierakstus vienā lapā. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā visus savus WordPress ierakstus parādīt