Kā pievienot Google Analytics notikumu izsekošanu WordPress

/

Vai vēlaties izsekot lietotāju darbību, kamēr viņi atrodas jūsu vietnē? Vienkārši instalējot Google Analytics, varat izsekot lapas skatījumus, novirzīšanas avotu, lapā pavadīto laiku un daudz ko citu, taču, lai iegūtu padziļinātu ieskatu, jums būs jāizmanto notikumu izsekošana. Šajā rakstā mēs parādīsim, kā pievienot Google Analytics notikumu izsekošanu WordPress.

Kas ir notikumu izsekošana Google Analytics

Notikumu izsekošana ļauj izmērīt lietotāju mijiedarbību jūsu vietnē. Šīs mijiedarbības var būt tādas kā klikšķināšana uz pogas, video atskaņošana, failu lejupielāde, formu iesniegšana utt.

Pieņemsim, ka pievienojāt videoklipu savai produktu lapai un tagad vēlaties uzzināt, cik efektīvi tas ir jūsu reklāmguvumiem. Notikumu izsekošana ļauj izsekot, cik lietotāju atskaņoja videoklipu, lai jūs varētu spriest pats.

Cits piemērs ir formu iesniegšana uz ajax bāzes. Ja izmantojat Gravity Forms vai kādu citu kontaktpersonu formu spraudni, formu iesniegšana nerada jaunu lapas skatījumu.

Izmantojot notikumu izsekošanu, varat redzēt, kā lietotāji mijiedarbojās ar formu.

Tas pats attiecas uz lapā iekļautajām failu lejupielādēm. Izmantojot notikumu izsekošanu, varat izsekot, cik lietotāju lejupielādēja failu, un pat uz kuras pogas lapā tika noklikšķināts visvairāk.

Notikumu izsekošana atšķiras no saišu izsekošanas Google Analytics. Izmantojot Google Analytics, varat izsekot saites WordPress, vienkārši saitei pievienojot UTM avotu.

Šīs izmērāmās darbības ļauj jums redzēt, kā lietotāji rīkojas jūsu vietnē. Pēc tam varat mainīt stratēģiju, lai pievienotu saturu, kas rada lielāku lietotāju piesaisti un mijiedarbību. Galu galā tas nozīmē vairāk pārdošanas un reklāmguvumu jūsu vietnē.

Darba sākšana

Pirms darba sākšanas jums būs jāiestata un jāinstalē Google Analytics savā WordPress vietnē. Ja neesat pārzinis Google Analytics lietošanu, varat izmēģināt mūsu iesācēju ceļvedi par to, kā izmantot Google Analytics.

Ja jūs jau izmantojat Google Analytics, varat pāriet tieši uz notikumu izsekošanu.

Jauniniet uz Universal Analytics kodu

Pašlaik vietnēs ir ieviesti divu veidu Google Analytics. Google lēnām izspiež vecāku kodu, lūdzot tīmekļa pārziņiem izmantot jaunāku Universal Analytics kodu.

Ja jūsu Google Analytics kods izskatās šādi:

<script>(function(i,s,o,g,r,a,m){i['GoogleAnalyticsObject']=r;i[r]=i[r]||function(){    (i[r].q=i[r].q||[]).push(arguments)},i[r].l=1*new Date();a=s.createElement(o),    m=s.getElementsByTagName(o)[0];a.async=1;a.src=g;m.parentNode.insertBefore(a,m)    })(window,document,'script','//www.google-analytics.com/analytics.js','ga');      ga('create', 'UA-XXXXXX-1', 'auto');    ga('send', 'pageview');</script>

Tad jūs jau izmantojat jaunāko Universal Analytics kodu. Jums nav jāveic nekādas darbības, un jūs varat pāriet uz nākamo soli.

Ja jūsu kods neizskatās šādi, jūs, iespējams, izmantojat vecāku Google Analytics kodu. Jums būs jāveic jaunināšana. Google tam ir detalizēts jaunināšanas ceļvedis. Būtībā, ja Google Analytics neizmantojat uzlabotas izsekošanas funkcijas, konta īpašuma iestatījumos varat vienkārši pārslēgt veco kodu ar jauno.

Notikuma izveide Google Analytics

Vispirms jums ir jāizveido notikums savā Google Analytics kontā. Vienkārši piesakieties savā Analytics informācijas panelī un augšpusē noklikšķiniet uz saites Administrēšana. Ja jūsu analīzes kontā ir vairākas vietnes, pārliecinieties, vai skatāt tās vietnes informācijas paneli, kurai vēlaties pievienot notikumu.

Google Analytics informācijas panelis

Zem administratora lapas ir trīs kolonnas. Slejā “Skatīt” noklikšķiniet uz saites “Mērķi”.

Mērķu veidošana pakalpojumā Google Analytics

Pēc tam noklikšķiniet uz jaunā mērķa pogas, lai izveidotu mērķi. No mērķa iestatīšanas opcijām jums jāizvēlas pielāgotā opcija un pēc tam noklikšķiniet uz nākamās pogas, lai turpinātu.

Pielāgota mērķa izveide pakalpojumā Google Analytics

Tādējādi tiksit novirzīts uz mērķa aprakstu. Jums jānorāda pielāgotā mērķa nosaukums, tas palīdzēs identificēt mērķi Google Analytics.

Zem mērķa veida jums jāatlasa notikums. Pēc tam noklikšķiniet uz nākamās darbības pogas, lai turpinātu.

Ievadot pielāgotu mērķa virsrakstu un kā mērķa veidu atlasot notikumu

Pēdējais solis ir sniegt detalizētu informāciju par mērķiem. Šeit būs jāievada pasākuma nosacījumi.

Ja visi šie nosacījumi atbilst, Analytics uzskaitīs reklāmguvumu.

Šajā piemērā mēs esam norādījuši pasākuma kategoriju un darbību. Mēs ievadījām notikuma etiķeti un norādījām vērtību. Atkarībā no tā, kāda veida notikumu mēģināt izveidot, varat nosaukt savu kategoriju, darbības un iezīmes.

Ja jums šķiet, ka jūsu notikumam vajadzētu nodot vērtību, kuru var aprēķināt, tad šeit varat ievadīt šo vērtību. Tomēr visbiežāk notiek arī notikumu izsekošana, izmantojot vērtību 0.

Pasākuma nosacījumu ievadīšana pielāgotajam mērķim pakalpojumā Google Analytics

Visbeidzot noklikšķiniet uz pogas Izveidot mērķi, lai saglabātu un aktivizētu mērķi. Jūs esat veiksmīgi izslēguši notikuma izsekošanu Google Analytics. Nākamais solis ir izsekot šim notikumam savā vietnē un nosūtīt datus uz Google Analytics.

Google Analytics notikumu izsekošanas pievienošana onClick

Vienkāršākais un, iespējams, ātrākais veids, kā pievienot Google Analytics notikumu izsekošanu, ir onclick metode. Šī metode vienkārši nosūta notikuma apstākļus Google Analytics, kad lietotājs noklikšķina uz elementa.

Šajā piemērā mēs izsekojam lietotājus, kuri noklikšķina uz e-grāmatu lejupielādes saites.

Izmantojot šo formātu, lejupielādes saitei pievienosim onClick parametru.

onClick="ga('send', 'event', 'category', 'action', 'label', 'value');"

Kategorija, darbība, iezīme un vērtība būs jāaizstāj ar notikuma nosacījumiem. Visbeidzot, jūsu lejupielādes saite izskatīsies šādi.

<a onClick="ga('send', 'event', 'Downloads', 'Click', 'Ebook downloaded', '0');" href="http://example.com/wp-content/uploads/2015/06/free-ebook.pdf">Download Free Ebook</a>

Tas ir viss, kad lietotāji noklikšķina uz šīs saites, tas Google Analytics nosūtīs notikumu, kas tiks parādīts jūsu vietnes pārskatos.

Notikumu izsekošanas pievienošana, izmantojot Google tagu pārvaldnieku

Google tagu pārvaldnieks ir tiešsaistes rīks, kas ļauj vienā vadības panelī kā tagus pievienot dažādus izsekošanas kodus.

Varat arī to izmantot, lai izveidotu tagus, lai izsekotu notikumus savā Google Analytics kontā. Galvenais Google tagu pārvaldnieka izmantošanas ieguvums ir tas, ka jums nebūs manuāli jāievieto kods savā vietnē, un visus tagus varat pārvaldīt no vienas vietas.

Ja esat jau manuāli pievienojis savai vietnei Google Analytics izsekošanas kodu, jums tas būs jānoņem. Izmantojiet mūsu apmācību par to, kā WordPress instalēt un iestatīt Google tagu pārvaldnieku, lai savai vietnei pievienotu Analytics kodu.

Kad esat veiksmīgi pievienojis Google Analytics tagu tagu pārvaldniekā, nākamais solis ir jauna aktivizētāja izveide. Šīs apmācības labad mēs izsekosim kontaktu formas iesniegšanu kā notikumu.

Tagu pārvaldniekā noklikšķiniet uz Aktivizētāji un pēc tam noklikšķiniet uz pogas Jauns.

Aktivizētāji Google tagu pārvaldniekā

Tas novedīs pie trigera izveides vedņa. Šeit izvēlētos notikuma atlases formu.

Par notikumu izvēlieties formu

Sadaļā Aktivizētāja konfigurēšana jāatceļ atzīme “Pagaidiet tagus” un jāpārbauda validācijas opcijas. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Turpināt, lai pārietu uz nākamo soli.

Konfigurējiet aktivizēšanas opcijas

Nākamajā solī jums jāizvēlas, kad iedarbināt sprūdu. Ja jūsu lapā ir tikai viena forma, varat izvēlēties visas formas. Ja jūsu lapā ir vairākas formas, noklikšķiniet uz pogas Dažas formas.

Kad palaist sprūdu

Ja jūsu lapā ir vairāk nekā viena forma un vēlaties izsekot noteiktu formu, jums jāpasaka Google tagu pārvaldniekam, kuru formu vēlaties izsekot. Noklikšķinot uz dažām formu pogām, tiks parādīti filtri.

Uguns radīšana uz filtra

Filtrs ir vienkārši instrukciju kopums, piemēram, ja A atbilst B, tad iedarbiniet sprūdu. Jums jāizvēlas jauns mainīgais.

Izvēloties jaunu mainīgo, tiks parādīts uznirstošais logs, kurā jūs varat izveidot savu mainīgo. Kā mainīgā veidu atlasiet DOM elementu. Pēc tam sadaļā Konfigurēt mainīgo izvēlieties ID kā atlases metodi.

Tagad jums būs jāatrod sava forma I. Apmeklējiet formas lapu savā WordPress vietnē, virziet peli uz pirmo formas lauku un atlasiet Pārbaudīt elementu.

Jūsu pārlūkprogrammas ekrāns tiks sadalīts divās daļās. Apakšējā ekrānā redzēsit savas lapas HTML. Atribūts id būs vai nu daļa no taga

, vai arī div, kas satur formu.

Veidlapas elementa ID atrašana

Nokopējiet un ielīmējiet formas ID zem elementa ID un atribūta. Pēc tam noklikšķiniet uz pogas Izveidot mainīgo.

Jūs atgriezīsities pie Fire on filter, kur tagad varēsit izvēlēties pielāgoto mainīgo. Atbilstošajā kārtulā atlasiet ‘satur’ un pēc tam vēlreiz ievadiet formas ID.

Tagad noklikšķiniet uz pogas Izveidot aktivizētāju, lai turpinātu.

Nākamais solis ir izveidot tagu notikumam, kuru vēlamies izsekot. Google tagu pārvaldniekā noklikšķiniet uz Tagi un pēc tam uz pogas Jauns.

Tas novedīs jūs pie tagu izveides vedņa. Kā savu produktu atlasiet Google Analytics un pēc tam noklikšķiniet uz pogas Turpināt.

Notikumu izsekošanas taga izveide Google tagu pārvaldniekā

Tagad par taga veidu jums jāizvēlas Universal Analytics. Jums tiks lūgts norādīt savu Google Analytics izsekošanas ID. To varat iegūt no sava Google Analytics konta.

Zem celiņa veida jums jāatlasa notikums un pēc tam jāsniedz informācija par kategoriju, darbību, iezīmi un vērtību. Šajā piemērā kategorijai izmantojām formas, formas iesniegšanu darbībai, saziņas formu kā etiķeti un iesniedzām kā vērtību.

Noklikšķiniet uz pogas Turpināt, lai pārietu uz nākamo soli. Šeit jūs izvēlaties, kad aktivizēt tagu. Noklikšķiniet uz pogas Vairāk un atlasiet iepriekš izveidoto aktivizētāju.

Atlasiet aktivizētāju

Visbeidzot, lai saglabātu tagu, varat noklikšķināt uz pogas Izveidot tagu.

Atcerieties, ka, saglabājot tagu, tas netiek aktivizēts jūsu vietnē. Jums joprojām būs jānoklikšķina uz pogas Publicēt, lai tā darbotos.

Publicējiet savu konteineru

Tas ir viss, tagad varat doties uz savu vietni un iesniegt formu. Dodieties uz reāllaika notikumiem savā Analytics kontā, un jūs redzēsiet savu notikumu izsekošanu un ierakstīšanu.

Notikums tiek izsekots pakalpojumā Google Analytics

Izmantojot tagu pārvaldnieku, varat izveidot dažāda veida pasākumus un pārvaldīt tos visus, izmantojot Google tagu pārvaldnieku. Tas arī ietaupa jūs no WordPress šablonu rediģēšanas vai izsekošanas koda manuālas pievienošanas.

Mēs ceram, ka šis raksts palīdzēja jums pievienot Google Analytics notikumu izsekošanu savā WordPress vietnē. Iespējams, vēlēsities arī apskatīt mūsu 7 labāko analīzes risinājumu sarakstu WordPress lietotājiem.

Nepieciešāma palidzība ar WordPress? Sazinieties tagad
[email protected]

Tā ir oriģinālās publikācijas wpbeginner tulkojums, viss tā saturs, bildes un autortiesības pieder to autoriem

Kā iestatīt Google Analytics mērķus savai WordPress vietnei

Vai vēlaties izsekot galvenos rādītājus, piemēram, reģistrēšanos pa e-pastu vai vietnes pārdošanu? Tikai apskatot vietnes trafika pārskata pārskatu, netiek iegūts pilnīgs attēls. Ja vēlaties, lai jūsu vietne būtu veiksmīga, jums ir nepieciešama

Kā nosūtīt īsziņas saviem WordPress lietotājiem

Nesen viens no mūsu lasītājiem jautāja, vai ir iespējams nosūtīt īsziņas saviem abonentiem kopā ar e-pasta vēstuļiem. Atbilde ir jā. Jūs varat viegli nosūtīt īsziņas savas vietnes lietotājiem, izmantojot vienu no daudzajiem WordPress paredzētajiem

Kā novirzīt lietotājus uz izlases ziņojumu WordPress

Vai vēlaties novirzīt lietotājus uz izlases ziņu? Nejauša ziņa ļauj lietotājiem izpētīt vecākus rakstus un lasīt ziņas, kas ir paslēptas jūsu bloga arhīvos. Šajā rakstā mēs jums parādīsim, kā ērti novirzīt lietotājus uz nejaušu ziņu

Kā viegli izveidot pieturvietu vietnei WordPress (soli pa solim)

Vai vēlaties izveidot pieturvietu vietnei WordPress, bet nezināt, ar ko sākt? WordPress inscenēšanas vietne ir testa vietne, kuru varat izmantot, lai pirms sākšanas tiešsaistē “droši” veikt spraudņu atjauninājumus un citas izmaiņas. Agrāk WordPress