IESTATĀM

Scenārijus Zapier platformā

Optimizējam ikdienas rutīnas darbus izveidojot automātizācijas scenārijus Zapier platformā.

  • Ekspertu izstrādātie scenāriji
  • Sinhronizācija ar vairāk kā 3000 lietojumprogrammām
  • Ārējo lietojumprogrammu pieslēgšana caur API
  • Ar programmēšanas elementiem
  • Nodrošinām koda darbību ar garantiju no 30 dienām līdz pat 12 mēnešiem
Balstīts uz 50+ atsauksmēm
Zapier scenāriju iestatīšanaZapier scenāriju iestatīšana

BIZNESA UZDEVUMU RISINĀŠANA

Zapier iestatīšana līdz pilnai gatavībai.

Kā web programmēšanas aģentūra, mēs ne tikai apvienojam platformā pieejamās lietojumprogrammas, bet arī integrējam un sasaistām ārējās lietojumprogrammas ar API starpniecību. Sarežģītāko scenāriju gadījumā pievienojam programmēšanas elementus (ar kodu, uz JavaScript pamata).

Individuālā risinājuma piemeklēšana

Mēs ieteiksim, kuru no No-Code risinājumiem ir labāk pielietot jūsu darba procesu automatizācijai:
  • Zapier, Integromat
  • Individuālā risinājuma izstrāde ar koda uzrakstīšanas palīdzību
  • Šo variantu kombinācija
Individuālā risinājuma piemeklēšana
Atvērtie iestatījumi
Atvērtie iestatījumi

Atvērtie iestatījumi

Izmantojot Zapier, biznesa procesu automatizācija kļūst caurskatāma un saprotama. Zapier scenāriji ir pilnībā atvērti, un jūs varat rediģēt to iestatījumus jebkurā brīdī.

Atvērtie iestatījumi
Atvērtie iestatījumi

Atbalsts un uzturēšana

Sasniedzot scenārija iestatīšanas rezultātu, mēs iesniegsim instrukciju ar komentāriem un scenārija darba skaidrojumiem. Lai jums būtu vienkāršāk tikt skaidrībā par iestatījumiem un to rediģēšanu.

Atbalsts un uzturēšana

Pasūtīt Zapier scenārija iestatīšanu.

PORTFOLIO

Realizētie scenāriji Zapier platformā.

Izmantojiet Zapier platformas iespējas savā ikdienas darbā. Rutīnas darba automātiskā izpilde ļauj optimizēt darba procesus, lietderīgāk izmantot laiku, rada darba posmu secību, kā arī pazemina cilvēkfaktora risku. Un ļauj koncentrēties uz svarīgākiem uzdevumiem.

Shopify sinhronizācija ar grāmatvedības programmu

Shopify sinhronizācija ar grāmatvedības programmu

Datu apstrāde no Webflow formām

Datu apstrāde no Webflow formām

Jauno rindu pievienošana Google Spreadsheets

Jauno rindu pievienošana Google Spreadsheets

Datu vākšana no ienākošiem epasta paziņojumiem

Datu vākšana no ienākošiem epasta paziņojumiem

Datu apstrāde caur JavaScript

Datu apstrāde caur JavaScript

Datu sinhronizācija ar aplikāciju Wave

Datu sinhronizācija ar aplikāciju Wave

Jauno pasūtījumu vērošana caur Shopify

Jauno pasūtījumu vērošana caur Shopify

Datu vākšana no Gmail

Datu vākšana no Gmail

IF / ELSE loģikas konstruēšana Zapier scenārijos

IF / ELSE loģikas konstruēšana Zapier scenārijos

Failu augšuplāde Google Drive un to attēlošana Google Spreadsheets

Failu augšuplāde Google Drive un to attēlošana Google Spreadsheets

KAM NODERĒS

Zapier iespējas.

Zapier platformā ir pieejamas jau vairāk kā 3000 gatavās integrācijas ar dažādām lietojumprogrammām. Kategorijās: grāmatvedība, CRM un mārketings, elektroniskā pasta automatizācija un elektroniskā komercija.

Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.
Zapier iespējas.

Aplūkojiet iespējamo integrāciju paplašināto sarakstu ar piemēriem sadaļā Integrācijas.

Esam Integromat oficiālais partneris Latvijā

Pierādītā kompetence

Mēs esam Integromat oficiālie partneri Latvijā un sniedzam pilnvērtīgu atbalstu darbā ar šo platformu.

Atvērt profilu Integromat mājaslapā

  • Atbalsts scenāriju iestatīšanā
  • Konsultācijas par platformas darbību
  • Atbalsts un apmācības funkcionāla lietošanā
Esam Integromat oficiālais partneris Latvijā
Zapier scenāriju iestatīšana

Sazinieties ar mums,

lai apspriestu Zapier iespējas jūsu darba procesu automatizācijā

MŪSU PIEEJA

Kā mēs strādājam.

Vidējais projekta realizācijas termiņš veido apmēram 1 nedēļu no tā saskaņošanas brīža līdz iedarbināšanai.

  • Saskaņošana - 1 diena.

    Saskaņojam noteiktos uzdevumus un mērķus, nosakām izpildes termiņus. Sadalām projektu pēc Agile metodes izstrādes un apmaksas posmos.

  • Scenārija izstrāde - 4 dienas.

    Apvienojam jūsu lietojumprogrammas ar Zapier platformu. Tiekam skaidrībā ar API dokumentāciju. Testējam ienākošos un izejošos datus. Izstrādājam korektu mainīgo pārveidošanu.

  • Cikliska testēšana - 3 dienas.

    Pārbaudām scenārija darbību, pielietojot testa vai reālos datus. Lai gūtu pārliecību par korektu scenārija darbību ar lielo izlasi.

Agent
  • PAKALPOJUMS
    Atradīšu optimālo risinājumu jūsu projektam. Sniegšu tehniskās konsultācijas par efektīvu instrumentu izvēli jūsu projekta īstenošanai.
  • VALODAS
    Latviešu, Angļu, Krievu
  • LAIKA ZONA
    Austrumeiropas (UTC+3)
  • TĀLRUNIS
    +371 29-165-*** rādīt
  • E-PASTS
    ***@2410.lv rādīt

Cena tiek fiksēta darba sākumā

Pirms izstrādes sākuma mēs izteiksim jums komercpiedāvājumu, kas ietvers izmaksu gala summu un termiņus.

Otrajā posmā tiek sagatavots Brifs, jeb Tehniskais uzdevums (ja realizācija notiek posmos). Kurā mēs detalizēti aprakstām izstrādājamo funkcionālu un lappušu struktūru. Šie dati un gala cena tiek fiksēta BIYRO projektu vadības sistēmā bez rediģēšanas iespējas.

Nekādi papildus maksājumi dotajā gadījumā nav nepieciešami. Izmaksu summa ir fiksēta līdz darba noslēgumam.

DROŠAIS DARĪJUMS

Realizācija precīzi termiņā budžeta ietvaros.

Veicam nepieciešamus pasākumus konfidencialitātes nodrošināšanai un ievērojam GDPR reglamentus. Strādājot ar konfidenciālajiem datiem, mēs parakstām līgumu par informācijas neizpaušanu (NDA).

Ātrs darba sākums

Operatīvs darba sākums bez ilgstošas gaidīšanas - 3 dienu laikā

Izmaksas un termiņi

Fiksējam cenu un apstiprinām termiņus darba ar projektu pirmajā posmā

Drošais darījums

Strādājam ar sistēmas BIYRO starpniecību ar visiem nepieciešamiem dokumentiem

Garantija

Nodrošinam scenārija darbības garantiju no 30 dienām līdz 12 mēnešiem

FAQ

Biežāk uzdotie jautājumi.

  • Cik izmaksā Zapier scenārija iestatīšana? (cenas)
    Scenārija iestatīšanas izmaksu summa ir atkarīga no šādiem faktoriem: pielietojamo lietojumprogrammu skaits; pielietojamās metodes (darbības) katrā lietojumprogrammā; datu sasaiste starp lietojumprogrammām.

    Piemēram, mēdz būt projekti, kuru ietvaros ir nepieciešams integrēt lietojumprogrammas, kādu Zapier platformā nav. Šādā gadījumā tās tiek integrētas vispārīgā veidā, izmantojot API.

    Tāpat mēdz būt gadījumi, kad lietojumprogramma ir integrēta Zapier, bet tajā nav nepieciešama funkcija (action vai method).

    Datu sasaiste (data mapping) – tas ir datu apjoms un veids, kādā tam ir jāienāk no vienām šūnām un jādodas uz citiem. Jo lielāks ir datu un to pārveižu apjoms, jo ilgāku laiku prasa scenārija izstrāde.

    Vienkāršo scenāriju izstrādes aptuvenas izmaksas: 150€.
    Vidējā sarežģītības pakāpe: no 300€.
  • Cik izmaksā Zapier platformas izmantošana?
    Ja jūsu uzdevuma risināšanai nepieciešams apvienot burtiski divas lietojumprogrammas, būs pietiekams apjoms, kuru nodrošina bezmaksas abonēšanas plāns.

    Pārējos gadījumos visbiežāk pietiek ar bāzes tarifu $20 / mēnesī.

    Sīkāk: Zapier mājaslapā
  • Kam atdot priekšroku - Zapier vai Integromat?
    Platformām ir ievērojamas atšķirības. Zapier, piemēram, ir lielāks integrēto lietojumprogrammu skaits, nekā Integromat. Un loģiskāka šķiet atbilde, ka izvēle ir atkarīga no jūsu uzdevuma.

    Piemēram, Zapier vidē pastāv iespēja pievienot Javascript kodu, ar kura palīdzību var izveidot elastīgo datu pārveidi.

    Savukārt Integromat sniedz plašākas iespējas scenārija kontrolē.
  • No-Code vai individuālā koda uzrakstīšana?
    Šeit būtu jāspriež, skatoties perspektīvā. Ja jūs plānojat regulāri veikt izmaiņas jūsu scenārijā un lietot ērtu interfeisu – lietderīgāk būtu izmantot NoCode risinājumus. Tādus, kā Zapier vai Integromat.

    Piemēram, jūsu rīcībā ir scenārijs, kurš nosūta e-pasta paziņojumus. Un pēc kāda laika jūs pieņemat lēmumu mainīt tekstu. To jūs varēsiet izdarīt patstāvīgi Zapier / Integromat platformā.

    Taču ja izmaiņas nav plānotas vai arī plānots tās veikt visai reti, būtu pamats izskatīt koda uzrakstīšanas variantu, kas automātiski izpildīs tādu pašu funkcionālu.

    Šādā gadījumā mēs izceļam visus svarīgus mainīgos atsevišķajā blokā un iesniedzam jums rediģēšanas instrukciju. Tādēļ veikt izmaiņas būs iespējams jebkurā brīdī.

    Un jāpiebilst, ka jūs ievērojami ietaupāt uz ikmēneša abonēšanas, jo koda darbībai tā nav nepieciešama.
  • Kā darbojas garantija?
    Garantija ir periods, kurā mēs uzņemamies atbildību par izstrādātā programmnodrošinājuma nepilnībām, ja tādas nav radušās pasūtītāja vainas dēļ.

    Tādējādi, ja garantijas darbības laikā rodas kādas kļūdas, neprecizitātes vai neatbilstības tehniskajam uzdevumam vai uzdevuma aprakstam – atjauninājumi to novēršanai tiek veikti bez papildu samaksas.

    Tāpat mēs piedāvājam paplašināto garantiju – garantijas laika pagarinājumu. Tas ir papildu pakalpojums ar atsevišķiem apmaksas nosacījumiem. Ikmēneša maksājums tiek saskaņots individuāli katra projekta ietvaros.
  • Kas ir BIYRO?

    BIYRO – tā ir projektu vadības sistēma, kuru mēs izmantojam izstrādes darījuma noslēgšanai.

    Darījuma noformēšana BIYRO sistēmā sniedz virkni stratēģisko priekšrocību:

    • Visus nepieciešamos dokumentus sistēma ģenerē automātiski;
    • Jūsu iemaksātā summa kļūst mums pieejama tikai pēc jūsu apstiprinājuma, bet līdz tam laikam tiek uzglabāta platformā;
    • Realizācijas termiņi ir fiksētie un tiek nostiprināti kā līguma pielikums;
    • Samaksāto līdzekļu atmaksa ir iespējama gadījumā, ja mēs kādu iemeslu dēļ neesam realizējuši projektu pilnā apjomā un saskaņotajā termiņā;

    Tādējādi, mēs nodrošinām drošā darījuma koncepciju.

    Kā notiek apmaksas process BIYRO sistēmā:

    • 1) Mēs izveidojam projektu, norādot tā aprakstu, termiņus un apmaksas nosacījumus;
    • 2) Jūs saņemsiet ielūgumu elektroniskajā pastā;
    • 3) Pēc jūsu veiktā projekta apstiprinājuma jūs veicat pirmā posma maksājumu uz BIYRO kontu;
    • 4) Automātiski tiek uzsākts darba ar projektu;
    • 5) Mēs saņemam samaksu tikai pēc izpildītā darba apstiprinājuma no jūsu puses.
Zapier scenāriju iestatīšana

ATSAUKSMES

Ko saka mūsu klienti.

SkandiMotors

2410 review from LatviaLatvia

Izveidojās ļoti veiksmīga un konstruktīva sadarbība. Darba uzdevums tika izprasts, piemeklēts labākais iespējamais ri...

Owner, Financial Services Company

2410 review from LatviaLatvia

Thanks to 2410, the client's business has been automated and their productivity has increased by more than 80%. The c...

voprosmile

2410 review from LatviaLatvia

Great job, Roman! It was very professional to work with you on my project

romansantonovs

2410 review from LatviaLatvia

thanks Roman, fast delivery

romansantonovs

2410 review from LatviaLatvia

very detail-oriented, understood all the requirements and implemented the calculator exactly how I wanted.

lolarocks2019

2410 review from United KingdomUnited Kingdom

It is always great working with Roman, He makes it clear what can be done and executes with extreme efficiency a true...

oppermancw

2410 review from South AfricaSouth Africa

Extremely fast response, delivered ahead of time. Even responding on feedback after initial delivery was nearly insta...

wdwitte

2410 review from NetherlandsNetherlands

Roman is very good at communicating and narrowing down the job as clear as possible to assure to get the job done on ...

katarinaslemeni

2410 review from SloveniaSlovenia

Roman did a good job. Would recomment him.

renatoarrigo

2410 review from ItalyItaly

Fast and professional

derwerbemarkt

2410 review from GermanyGermany

Absolutely perfect work. Easy work together. Listened exactly and finished the work which we wanted

jeffreyito

2410 review from United StatesUnited States

Excellent!

Zapier scenāriju iestatīšana

BEZMAKSAS KONSULTĀCIJA

Sazinieties ar mums.

Kā mēs varam palīdzēt?