Šī vietne izmanto sīkfailus.
Uzziniet par sīkfailu izmantošanu.
Palīdzēsim optimizēt jūsu ikdienas darbus, integrējot jūsu lietojumprogrammas un sinhronizējot to datus, izmantojot API. Izveidosim automatizācijas scenārijus ar API, un arī caur No-Code platformām, kā Zapier un Integromat.
Wootric ar inmoment apkopo un pārvalda klientu atsauksmes, izmantojot pierādīto CX metriku (Net promoter Score® (NPS), CSAT un klientu piepūles rezultātu (CES). Aptaujas in-app, izmantojot mobilo, e-pastu un SMS, izsekot notiekošajiem rezultātiem, sekot līdzi Klienti un ātri virsmas ieskatu viegli lietojamā panelī.
Trigeris ir kāds notikums, kas uzsāk automatizācijas scenāriju. Piemēram, ja vēlaties nosūtīt īsziņu katru reizi, kad ir saņemts e-pasta ziņojums, trigeris būs jauns e-pasts
.
Šis notikums tiek aktivizēts, kad tiek izveidota jauna atbilde ar zemu NPS punktu skaitu (0-6).
Šis notikums tiek aktivizēts, kad tiek izveidota jauna atbilde ar augstu rezultātu (9-10).
Šis notikums tiek aktivizēts, kad tiek iesniegta jauna NPS aptaujas atbilde.
Darbība vai uzdevums, ko veic jūsu automatizācijas scenārijs. Piemēram, ja jūsu scenārijā ir darbība - jauno Google kontaktu izveide, katrais izveidotais kontakts tiek skaitīts kā viena darbība.
Pievieno jaunu gala lietotājam.
Optimizējam ikdienas rutīnas darbus izveidojot automātizācijas scenārijus Zapier platformā.
Apvienojam platformā pieejamās lietojumprogrammas, un arī integrējam un sasaistām ārējās lietojumprogrammas ar API starpniecību. Sarežģītākiem scenārijiem pievienojam formulas, JSON un XML moduļus, kā arī pievienojam datu bāzes.
Izstrādājam personalizētu programmas kodu darba procesu automatizācijai, dokumentu automātiskai izveidei un lielo datu apjomu apstrādei.