Šī vietne izmanto sīkfailus.
Uzziniet par sīkfailu izmantošanu.
Palīdzēsim optimizēt jūsu ikdienas darbus, integrējot jūsu lietojumprogrammas un sinhronizējot to datus, izmantojot API. Izveidosim automatizācijas scenārijus ar API, un arī caur No-Code platformām, kā Zapier un Integromat.
Zendesks ir tīmekļa palīdzības dienesta atbalsta rīks, kas padara to vienkārši nodrošināt lielu klientu atbalstu.
Trigeris ir kāds notikums, kas uzsāk automatizācijas scenāriju. Piemēram, ja vēlaties nosūtīt īsziņu katru reizi, kad ir saņemts e-pasta ziņojums, trigeris būs jauns e-pasts
.
Darbība vai uzdevums, ko veic jūsu automatizācijas scenārijs. Piemēram, ja jūsu scenārijā ir darbība - jauno Google kontaktu izveide, katrais izveidotais kontakts tiek skaitīts kā viena darbība.
Šis notikums tiek aktivizēts, kad tiek izveidota jauna grupa.
Šis notikums tiek aktivizēts, kad Zendeskā pievieno jaunu organizāciju.
Šis notikums tiek aktivizēts, kad pievienota jauna biļete (Zendesks var aizņemt stundu, lai padarītu biļetes pieejamas, izmantojot savu API ar šo sprūdu).
Šis notikums tiek aktivizēts, kad tiek pievienota jauna biļete.
Šis notikums tiek aktivizēts, kad tiek izveidots jauns lietotājs.
Optimizējam ikdienas rutīnas darbus izveidojot automātizācijas scenārijus Zapier platformā.
Apvienojam platformā pieejamās lietojumprogrammas, un arī integrējam un sasaistām ārējās lietojumprogrammas ar API starpniecību. Sarežģītākiem scenārijiem pievienojam formulas, JSON un XML moduļus, kā arī pievienojam datu bāzes.
Izstrādājam personalizētu programmas kodu darba procesu automatizācijai, dokumentu automātiskai izveidei un lielo datu apjomu apstrādei.