Šī vietne izmanto sīkfailus.
Uzziniet par sīkfailu izmantošanu.
BIYRO – tā ir projektu vadības sistēma, kuru mēs izmantojam izstrādes darījuma noslēgšanai.
Darījuma noformēšana BIYRO sistēmā sniedz virkni stratēģisko priekšrocību:
Tādējādi, mēs nodrošinām drošā darījuma koncepciju.
Kā notiek apmaksas process BIYRO sistēmā:
Parasti mūsdienu biznesa sistēmas ir vairāku tipu kombinācijas.
Saturs un mārketings:
Biznesa procesi:
Kā pakalpojums:
Tik tiešām, tirgū ir pieejams liels daudzums bezmaksas gatavo risinājumu ar atvērto kodu (Open Source). Un rodas sajūta, ka nav jēgas izstrādāt pašu risinājumu, kad var to izveidot no jau strādājošās sistēmas gatavajiem moduļiem.
Tas tiešā tā arī ir, bet pastāv virkne nianšu:
Tad kad tomēr ir lietderīgi izmantot Open Source risinājumu un neizstrādāt pašu biznesa sistēmu?
Kad visu nepieciešamo moduļu summārās izstrādes izmaksas ir ievērojami zemākas, nekā sava risinājuma izstrāde.
Citiem vārdiem sakot, ja jūsu biznesa uzdevumu izpildei ir nepieciešams pilnveidot apmēram 10 papildu moduļus, tam būs nepieciešams budžets aptuveni 1800 eiro apmērā. Taču pastāv liela varbūtība, ka tieši tādu pašu sistēmu, kura būtu adaptēta jūsu biznesam, iespējams realizēt ar budžetu 950 eiro.
Tādēļ piedāvājam apspriest jūsu uzdevumus, lai sagatavotu komercpiedāvājuma prognozi.
Izmantojot mākoņu risinājumus, ir svarīgi izvērtēt to tarifu plānus un dažāda veida ierobežojumus.
Piemēram, attiecībā uz lietotāju skaitu. Bieži vien mākoņu biznesa sistēmu tarifi sniedz visai ierobežotas iespējas paralēli darboties noteiktam lietotāju skaitam tarifu plāna ietvaros.
Otrais – tie ir slēptie maksājumi, kuri var parādīties jauno jūsu biznesa vajadzību rašanās gaitā saistībā ar tā izaugsmi. Piemēram, noteikto papildu moduļu pieslēgšana.
Kādā gadījumā ir lietderīgi izvēlēties mākoņa risinājumu un neizstrādāt savu sistēmu?
Kad tirgū pastāv tāds mākoņa risinājums, kurš ir izstrādāts tieši jūsu darbības nišai. T. i. profesionālais personalizētais gatavais risinājums jūsu industrijai.
Teorētiski var uzbūvēt visu biznesa sistēmu, sasaistot tādus mākoņu risinājumus, kā Trello, Google Sheets, Jira, Google Calendar utt.
Šai nolūkā var izvēlēties "savienojošo" lietojumprogrammu, piemēram, Zapier vai Integromat.
Tik tiešām, atsevišķiem vienkāršiem uzdevumiem šāda metode būs visai piemērota.
Tomēr ir svarīgi ņemt vērā, ka visdrīzāk vairākuma lietojumprogrammu lietošanai būs nepieciešami maksas tarifu plāni. Kas kopsummā var izveidot ievērojamu ikmēneša maksājumu.
Otrais aspekts – tas ir nepārtrauktas izmaiņas. Kad katra lietojumprogramma šajā ķēdīte attīstās, tās ir nepieciešams laiku pa laikam administrēt.
Kādā gadījumā būtu lietderīgi salikt risinājumu no dažādu sistēmu kombinācijas un neizstrādāt savējo?
Kad jūsu uzdevumi ir diezgan vienkārši un neprasa sarežģītos interfeisus, un jūs izmantojat minimālo dažādu lietojumprogrammu skaitu.