Īsumā.
Individuālo spraudņu izstrādes un WordPress platformas integrācijas projekts. No dažādām tīmekļa vietnēm ienākošo pieteikumu automatizētās apstrādes vienotā centra izveide.
2021. gada vasarā pie mums ir vērsusies kompānija ar darbības jomu – personīgo kontu optimizācija sociālajos tīklos, kurai bija nepieciešams vienkāršot darbu ar tiešsaistes veikaliem, izvietotajiem vairākās mājaslapās. Standarta spraudnis WooCommerce ar šo uzdevumu nav ticis galā. Bet mēs esam tikuši gan, izveidojot individuālos spraudņus pieteikumu apkopošanai no dažādām mājaslapām un to apstrādei vienuviet.
Klienta stāsts.
Šis projekts ir interesants ar to, ka tā ietvaros tapušais risinājums var tikt pielietots jebkuriem tiešsaistes veikaliem, kuri ir izveidoti ar CMS WordPress palīdzību, tai skaitā arī tā spraudnis elektroniskajai komercijai WooCommerce.
Dotajā konkrētajā gadījumā par mūsu pasūtītāju ir kļuvusi kompānija . Tas pamatdarbības veids ir pakalpojumu sniegšana personīgo kontu optimizācijā tādos sociālajos tīklos, kā Instagram, Tiktok, Youtube, Facebook, Twitter.
Katram savas auditorijas segmentam kompānija ir izstrādājusi vairākas tehniski atšķirīgas, viena no otrās neatkarīgas mājaslapas WordPress platformā. Katrā no tām pastāvēja iespēja izvēlēties pakalpojumu un iegādāties to. Taču pieteikumu apstrāde no dažādām mājaslapām bija ne visai ērta menedžeru darbā un klientu pasūtījumu turpmākā apstrādē.
Ideja būtībā bija visu darījumu apstrādes iestatīšana vienā mājaslapā. Tas ir, visa pasūtījuma informācijai bija jātiek noformētai vienā vai citā kompānijas tīmekļa vietnē, bet darījuma noslēgšanai pakalpojumu iegādē bija jānotiek galvenajā mājaslapā.
Problēma bija tā, ka ar WordPress un WooCommerce domāto bezmaksas un maksas spraudņu palīdzību to izdarīt nebija iespējams. Pasūtītājs praktiski bija izmisumā, kad vērsies pēc palīdzības pie mums. Un mēs atradām risinājumu.
Mūsu risinājums.
Mēs esam piedāvājuši izstrādāt vairākus individuālos (uz pasūtījumu) spraudņus WordPress platformai un WooCommerce dota uzdevuma izpildei. Vienam spraudnim bija jāapkopo datus, bet otrajam – pieņemt tos un nosūtīt apstrādei.
Spraudņu korektai darbībai to izstrāde ir īstenota pēc WordPress programmēšanas standartiem (WordPress coding standards). Projekta realizācija aizņēmusi 2 nedēļas.
Rezultāts.
Produkta izvēle
Tipveida produkts ir noformēts WooCommerce standarta stilā. Dotajā gadījumā lietotājs var izvēlēties šī produkta parametrus:
- Quality (Kvalitāte)
- Quantity (Daudzums)
Obligāta ir informācijas ievadīšana laukā Instagram Username – tas ir lietotāja ID, kuram būs sniegts izvēlētais pakalpojums.
Pasūtījuma noformēšana
Pēc konta saites ievadīšanas, kuram tiek iegādāts pakalpojums, lietotājs nonāk pasūtījuma noformēšanas lappusē.
Visus datus, ievadītos individuālajos laukos (WooCommerce Custom Fields), spraudnis apkopo un pēc taustiņa Place order (Veikt pasūtījumu) nospiešanas nosūta jau uz galvenās mājaslapas domēnu. Tas ir, pats pasūtījuma noformēšanas process notiek vienā mājaslapā, bet vēlāk visi pasūtījuma dati tiek pārtverti un pārcelti uz galveno tīmekļa vietni. Šeit tie tiek apstrādāti un izpildīti.
Kopsavilkums.
Mūsu risinājums individuālo spraudņu izveidē atbrīvoja pasūtītāju no nepieciešamības radīt lielā daudzumā utilītprogrammas un papildinājumus katrā mājaslapā atsevišķi (maksāšanas sistēmas, integrācijas iestatīšana un pasūtījumu pārvaldīšana).
Tagad pieteikumu, ienākošo maksājumu apstrādei un pasūtījumu izpildei tiek izmantota tikai galvenā mājaslapa. Un pasūtītājs rezultātā apstrādā pasūtījumus vienuviet, netērējot laiku to apkopošanai no dažādām mājaslapām.
Izņemot minēto, mēs piedāvājam pasūtītājam papildu idejas, kā automatizēt atsevišķus darba procesus, un pievienojām noteiktās integrācijas.
Klienta atsauksme.
Owner, Financial Services Company
Thanks to 2410, the client's business has been automated and their productivity has increased by more than 80%. The client was impressed by 2410's availability during the engagement.
Roman is ...