Definīcijas
- Klients: Jebkura kompānija vai juridiska persona, kas pasūta pakalpojumus no Aģentūras.
- Projekts: Darba apjoms, kas definēts un apstiprināts starp Aģentūru un Klientu, parasti noteikts parakstītā tehniskajā specifikācijā.
- Tehniskā specifikācija: Formāli rakstīts dokuments, kas nosaka projekta darba apjomu, piegādes datumus un maksājumus.
- Mezgls: Konkrēta projekta fāze, kas saistīta ar piegāžu un/vai maksājumu.
- Papildpakalpojums: Izvēles pakalpojumi projekta laikā, kas nav iekļauti pamatapjomā un var būt par papildu samaksu.
- Kvota: Izņēmuma vērtība vai iespēja, kas var tikt piešķirta Klientiem par ierobežotiem papildu pakalpojumiem.
- Piegādes: Darba produkti, kas tiek iesniegti Klientam pēc projekta vai mezglu pabeigšanas.
- Abonēšana: Periodiska maksājuma vienošanās konkrētiem pakalpojumiem, pārvaldīta caur Stripe vai citu apstiprinātu maksājumu apstrādātāju.
- Atbalsta periods: Periods pēc projekta pabeigšanas, kurā Klients var uzdot jautājumus vai ziņot par problēmām saskaņā ar projekta noteikumiem.
Vispārējie lietošanas noteikumi
- Mūsu pakalpojumi tiek piedāvāti tikai uzņēmumu starpniecībā. Jums jābūt juridiskai personai, lai izmantotu mūsu pakalpojumus.
- Mūsu pakalpojumu izmantošana norāda uz šo Noteikumu, kā arī citu noteikumu, ieskaitot mūsu Privātuma politiku un Maksu noteikumus, pieņemšanu.
- Jūs apstiprināt, ka jums ir pilnvaras noslēgt saistošu vienošanos savas organizācijas vārdā.
Sadarbība un projekta dzīves cikls
- Projekta sākums: Katrs sadarbības sākums notiek tikai pēc savstarpējas vienošanās par tehnisko specifikāciju. Šis dokuments tiek uzskatīts par saistošu, tiklīdz tas ir apstiprināts ar e-pasta palīdzību vai parakstu.
- Nav nepieciešama reģistrācija: Mūsu mājaslapa neprasa Klientu reģistrāciju. Visi līgumi, piegādes un atjauninājumi tiek veikti pa e-pastu un citās saskaņotajās saziņas metodēs.
- Darba sākums: Darbs sāksies tikai pēc maksājuma saņemšanas, saskaņā ar tehniskās specifikācijas noteikumiem. Kavējumi maksājumā var aizkavēt projekta sākumu.
Projekta specifikācijas un piegādes
Visi projekta elementi - tādi kā piegādes, dizaina detaļas, termiņi un saziņas protokoli - ir noteikti tehniskajā specifikācijā. Piegādes tiek iesniegtas pa e-pastu vai drošā failu koplietošanas platformā. Ja projekts ir sadalīts mezglos, katra mezgla piegāde, pārskatīšana un apstiprināšana notiek pirms nākamās fāzes sākuma.
Neatbildes nosacījums: Ja no Klienta netiek saņemtas atsauksmes 7 kalendāro dienu laikā pēc mezgla piegādes, tas tiks uzskatīts par apstiprinātu.
Mezgli, papildpakalpojumi un kvotas
- Mezgli: Katrs mezgls ietver aprakstu, termiņu, piegādājumu un maksājuma summu. Viena mezgla apstiprināšana var izraisīt nākamā rēķina izrakstīšanu.
- Papildpakalpojumi: Papildus pakalpojumi var tikt piedāvāti projekta laikā. Tie tiks izcenoti un rēķināti atsevišķi vai atskaitīti no pieejamām kvotām.
- Kvotas: Ja tās tiek piešķirtas, kvotas ir nemateriāls kredīts, ko var izmantot nelielu apjomu paplašinājumiem vai papildu pakalpojumiem. Tās nav pārnesamas un beidzas pēc noteikta perioda. Tās nevar apmainīt pret naudu vai atmaksām un tiek piešķirtas aģentūras ieskatos.
Klienta pienākumi
- Nodrošināt precīzas un pilnīgas prasības.
- Atsaukties uz komunikāciju un atsauksmju pieprasījumiem laikus.
- Droši pārraidīt akreditācijas, saturu un resursus.
- Izvairīties no darba pieprasīšanas, kas pārkāpj intelektuālā īpašuma, piemērojamo tiesību vai platformas vadlīnijas.
Maksājumi, rēķini un nodokļi
- Pirmmaksājumi: Projekti parasti prasa pirmmaksājumu, kā noteikts tehniskajā specifikācijā. Darbs sākas tikai pēc maksājuma apstiprināšanas.
- Rēķini: Izsniedz elektroniskā formātā (PDF), piegāde pa e-pastu vai caur maksājumu platformām. Jāapmaksā norādītā termiņā (parasti 7 vai 14 dienas).
- PVN un nodokļi: Rēķini var ietvert PVN atkarībā no jūsu atrašanās vietas un juridiskā statusa. Jūsu pienākums ir nodrošināt derīgu PVN ID vai citus dokumentus, ja vēlaties atbrīvojumu.
Abonēšanas pakalpojumi (stripe)
Regulāriem pakalpojumiem (piemēram, uzturēšana, mitināšana, rezervvieta), var tikt izmantots Stripe periodiskām maksājumam. Abonēšanas noteikumi tiks noteikti rakstiski un ietvers norēķinu biežumu, apjomu un atcelšanas politiku. Abonēšanas var tikt atceltas ar 30 dienu rakstisku paziņojumu.
Pārskatīšanas un atbalsts
- Pārskatīšanas ir ierobežotas ar daudzumu un tipu, kas norādīts tehniskajā specifikācijā.
- Papildu pārskatīšanas ārpus šī apjoma var tikt citētas kā Papildpakalpojumi.
- Pēc pabeigšanas ir piedāvāts vismaz 7 dienu atbalsta periods nelielām izmaiņām un precizējumiem.
- Atbalsts neietver funkciju izmaiņas vai satura atjauninājumus, ja vien nav norādīts citādi.
Īpašumtiesības un intelektuālais īpašums
- Pēc pilnas samaksas, Klients saņem visas tiesības un licences uz piegādēm, ja vien nav norādīts citādi.
- Tiesības izmantot materiālus komerciāliem mērķiem ir iekļautas, izņemot neatļautas vai neētiskas izmantošanas gadījumus.
- Aģentūra patur tiesības parādīt anonimizētas piegādātu darbu versijas savā portfolio, ja vien nav citas vienošanās.
Konfidencialitāte un datu apstrāde
Abas puses vienojas saglabāt konfidenciālu visu projekta ietvaros apmainīto publiski nepieejamo informāciju, ieskaitot pirmkodu, piekļuves akreditācijas, biznesa plānus un citus iekšējos materiālus. Konfidencialitātes pienākumi attiecas arī uz apakšuzņēmējiem un saglabājas pēc projekta pabeigšanas vai izbeigšanas.
Saziņa un paziņojumi
- E-pasts ir oficiālais kanāls projekta dokumentācijai, apstiprinājumiem, strīdiem un paziņojumiem.
- Tikšanās ar Zoom, Slack vai Google Meet ir tikai diskusiju nolūkos un ir jāapstiprina pa e-pastu, lai tās būtu saistošas.
- Jums ir jānodrošina un jāpārrauga derīga e-pasta adrese visai komunikācijai.
Apakšuzņēmēji un trešās puses
Aģentūra var izmantot apakšuzņēmējus vai ārštata darbiniekus projektu pabeigšanai. Klientiem nav pienākuma tieši pārvaldīt vai komunicēt ar apakšuzņēmējiem. Aģentūra saglabā atbildību par piegādēm un termiņiem.
Garantija un atrunas
- Visi pakalpojumi tiek sniegti "kā ir" ja vien nav norādīts citādi.
- Kā garantija netiek sniegts pārliecinošs veiktspējas nepārtraukšanas vai universālas saderības.
- Jebkuras veiktspējas garantijas dokumentē tehniskajā specifikācijā.
Atbildības ierobežošana
- Mēs neuzņemsimies atbildību par netiešiem vai sekojošiem zaudējumiem, ieskaitot peļņas zaudējumu, uzņēmējdarbības pārtraukšanu vai datu zudumu.
- Mūsu kopējā atbildība ir ierobežota līdz Klienta samaksātajai summai par attiecīgo projektu.
Strīdu risināšana un atcelšanas
Strīdi ir jārisina ātri, izmantojot labticīgu komunikāciju. Ja nav atrisināti, var tikt uzsākti juridiski pasākumi zemāk minētajā jurisdikcijā. Atcelšana jāpieprasa rakstiski. Atmaksas ir izņēmuma kārtībā un atkarīgas no paveiktā darba apjoma.
Privātums un datu izmantošana
- Klientu dati tiek izmantoti tikai pakalpojumu sniegšanai un komunikācijai.
- Mēs neizplatām personas datus, izņemot ja nepieciešams apakšuzņēmumam vai juridiskai atbilstībai.
- Klienti pēc projekta var pieprasīt datu dzēšanu atbilstoši saglabāšanas likumiem.
Aizliegtās izmantošanas
- Pakalpojumu izmantošana nelegāliem, pārkāpjošiem vai kaitīgiem mērķiem.
- Piegāde pieaugušo satura vai pārkāpjoši trešo pušu noteikumi.
- Aģentūras procesu apiet, lai tieši nolīgtu apakšuzņēmējus.
- Aģentūras vai tās komandas locekļu uzmākšanās vai surogātpasts.
Noteikumu izmaiņas
Šie Noteikumi var tikt atjaunināti jebkurā laikā. Turpinot izmantot mūsu pakalpojumus, tiek pieņemti visi grozījumi. Jaunākā versija būs publicēta mūsu mājaslapā.
Portfolio izmantošana:
Aģentūra patur tiesības uzņemt iekšējus ekrānuzņēmumus no Klienta projekta un izmantot tos savā portfolio, prezentācijās vai gadījumu izpētē. Šajos materiālos netiks iekļauta sensitīva vai identificējoša informācija, ja vien pirms rakstiskas piekrišanas nav iegūta no Klienta.
Pārvaldība un tiesas
Šie Noteikumi tiek reglamentēti ar Latvijas likumiem. Juridiskos strīdus izskata Latvijas tiesā.
Kontaktinformācija
Ja jums ir kādi jautājumi vai bažas, lūdzu, sazinieties ar mums:
- Uzņēmums:
- E-pasts:
- Adrese:
- Mājaslapa: the2410.com