Pakalpojumu noteikumi

Spēkā stāšanās datums: 20.08.2025

Šie Pakalpojumu noteikumi (turpmāk tekstā – "Noteikumi") regulē jūsu piekļuvi un izmantošanu pakalpojumiem, ko sniedz , uzņēmums reģistrēts Latvijas likumdošanas kārtībā, ar darbības vietu (turpmāk tekstā "Aģentūra", "mēs", "mums" vai "mūsu"). Šie Noteikumi attiecas uz visiem Klientiem ("jūs", "Klients", "Lietotājs"), kas sadarbojas ar mums projektu izstrādes digitālajos pakalpojumos.

Pasūtot pakalpojumus no mums, apstiprinot projekta piedāvājumu vai veicot maksājumu pret rēķinu, jūs apstiprināt, ka esat izlasījis, sapratis un piekritis šiem Noteikumiem.

Definīcijas

  • Klients: Jebkurš uzņēmums vai juridiska persona, kas pasūta pakalpojumus no Aģentūras.
  • Projekts: Noteikts darba apjoms, par kuru vienojas Aģentūra un Klients, parasti noteikts parakstītā Tehniskā specifikācijā.
  • Tehniskā specifikācija: Formāls rakstisks dokuments, kas norāda darba apjomu, rezultātus, termiņus un maksājuma struktūru par konkrēto Projektu.
  • Posms: Specifiska projekta fāze, saistīta ar rezultātu un/vai maksājumu.
  • Papildinājums: Papildpakalpojumi, kas tiek piedāvāti projekta izpildes laikā, kuri nav iekļauti pamatapjomā un var būt ar papildu izmaksām.
  • Kvota: Opcija, ko var Aģentūra piešķirt Klientiem par papildu ierobežotu apkalpošanu.
  • Rezultāti: Darbi, kas tiek iesniegti Klientam pēc projekta posma vai pilnas izpildes.
  • Abonements: Regulāra maksājumu vienošanās par specifiskiem pakalpojumiem, ko pārvalda Stripe vai cits apstiprināts maksājumu nodrošinātājs.
  • Atbalsta periods: Periods pēc Projekta pabeigšanas, kurā Klients var uzdot precizējošus jautājumus vai ziņot par problēmām, kā noteikts Projekta nosacījumos.
  • Radītā intelektuālā īpašuma priekšplāns: Visi jauni, Klientam specifiski darba produkti (piemēram, kods, lietotāja saskarne, dizaini, dokumenti), kas izveidoti (izņemot intelektuālā īpašuma fonu un trešo pušu materiālus).
  • Intelektuālā īpašuma fons / Aģentūras rīki: Mūsu jau esošie vai vispārīgie rīki, bibliotēkas, pamatdati, sistēmas, skripti, metodes un zināšanas.
  • Trešo pušu materiāli: Atvērtā koda komponenti, fonti, akciju resursi un trešo pušu API / SDK, kas pakļauti savām licencēm.
  • Klienta materiāli: Saturs, dati un tirdzniecības zīmes, ko Klients nodrošina.

Vispārīgie lietošanas noteikumi

  • Mūsu pakalpojumi tiek piedāvāti tikai uzņēmumiem. Jums jābūt juridiskai personai, lai izmantotu mūsu pakalpojumus.
  • Mūsu pakalpojumu izmantošana norāda uz šo Noteikumu un jebkuru atbalstošo vienošanos pieņemšanu, tostarp mūsu Privātuma politiku un Maksājumu noteikumus, kur piemērojams.
  • Jūs apstiprināt, ka jums ir pilnvaras slēgt saistošu līgumu savas organizācijas vārdā.

Sadarbība un projekta dzīves cikls

  1. Projekta uzsākšana: Katra sadarbība sākas tikai pēc savstarpējas vienošanās par Tehnisko specifikāciju. Šis dokuments tiks uzskatīts par līgumiski saistošu pēc apstiprināšanas pa e-pastu vai ar parakstu.
  2. Reģistrācija nav nepieciešama: Mūsu vietnē nav nepieciešama Klienta reģistrācija. Visus līgumus, piegādes un atjauninājumus risina pa e-pastu un citām saskaņotām saziņas metodēm.
  3. Darba uzsākšana: Darbs sāksies tikai pēc maksājuma saņemšanas saskaņā ar Tehniskās specifikācijas nosacījumiem. Kavēšanās maksājumos var aizkavēt projekta uzsākšanu.

Projekta specifikācijas un piegāde

Visi Projekta elementi - kā rezultāti, dizaina detaļas, termiņi un saziņas protokoli - ir noteikti Tehniskajā specifikācijā. Rezultāti tiek iesniegti pa e-pastu vai drošu failu koplietošanas platformu. Ja Projekts ir sadalīts posmos, katrs posms tiks iesniegts, pārskatīts un apstiprināts pirms nākamās fāzes sākuma.

Pieņemšana un defekti

  • Par katru posmu Aģentūra sniedz izlaišanas piezīmes un testa plānu.
  • Klients veic lietotāja pieņemšanas testus (UAT) tikai saskaņā ar (i) Tehnisko specifikāciju un (ii) šo klauzulu.
  • Pieņemšanas standarts: Piegāde tiek pieņemta, ja tā materiāli atbilst Tehniskajai specifikācijai.
  • Pārskatīšanas logs: Piecas (5) darba dienas no piegādes, lai izteiktu rakstisku pieņemšanu vai sniegtu konsolidētu defektu sarakstu.
  • Smaguma līmeņi: S1 (bloķējoši), S2 (nozīmīgi), S3 (maznozīmīgi).
  • Labojumi: Aģentūra novērš S1/S2 ar komerciāli saprātīgā laikā; S3 elementus var atlikt vai risināt, izmantojot kvotas.
  • Deemēta pieņemšana: Nav Klienta atbildes pārskatīšanas logā.
  • Kosmetiskās vēlmes, kas nav norādītas Tehniskajā specifikācijā, nav iekļautas.

Posmi, papildinājumi un kvotas

  • Posmi: Katram posmam jāiekļauj apraksts, termiņš, rezultāts un maksājumu apjoms. Viena posma apstiprināšana var ierosināt nākamā rēķina izrakstīšanu.
  • Papildinājumi: Papildpakalpojumi var tikt piedāvāti Projekta laikā. Tie tiks ieskaitīti atsevišķi vai atskaitīti no pieejamajām kvotām.
  • Kvotas: Ja piešķirtas, kvotas ir nesaktīvā kredīta izmantojamība mazu darba apjomu paplašināšanām vai papildu pakalpojumiem. Tās nav pārnēsājamas un beidzas pēc noteikta laika. Tās nevar nomainīt pret naudu vai atmakspē kādu periodu, tās tiek piešķirtas pēc Aģentūras ieskatiem.

Klienta atbildības

  • Sniedziet precīzas un pilnīgas prasības.
  • Atbildiet savlaicīgi uz komunikāciju un atsauksmju pieprasījumiem.
  • Droši nododiet piekļuves datus, saturu un resursus.
  • Izvairieties no darbu pieprasījumiem, kas pārkāpj intelektuālā īpašuma, piemērojamās tiesību normas vai platformas vadlīnijas.

Kliesta materiālu garantija un aizsardzība

  • Klients apstiprina, ka tam ir visas tiesības uz saturu, datiem, preču zīmēm un materiāliem, ko tas sniedz.
  • Klients apstiprina, ka šie materiāli nepārkāpj trešu pušu tiesības un atbilst piemērojamajām tiesību normām un platformas noteikumiem.
  • Klients apņemas kompensēt, aizsargāt un atbrīvot no atbildības Aģentūru un tās darbiniekus pret jebkādām prasībām, bojājumiem, izmaksām vai izdevumiem, kas izriet no Klienta materiāliem vai Klienta nodrošinātajām rezultātiem.

Maksājumi, rēķinu izrakstīšana un nodokļi

  1. Avansa maksājumi: Projektiem parasti nepieciešams avansa maksājums, kā tas noteikts Tehniskajā specifikācijā. Darbs tiek uzsākts tikai pēc maksājuma apstiprināšanas.
  2. Rēķini: Izsniegti elektroniskā formātā (PDF), sniegti pa e-pastu vai caur maksājumu platformām. Tie ir jāmaksā norādītajos termiņos (parasti 7 vai 14 dienu laikā).
  3. PVN un nodokļu sistēma: Rēķini var ietvert PVN, atkarībā no jūsu atrašanās vietas un juridiskā statusa. Jūsu pienākums ir nodrošināt derīgu PVN ID vai citu dokumentāciju, ja tiek pieprasīts atbrīvojums.
  4. Vēlīnā maksājuma un apturēšanas rezultāti:
    • Rēķini ir jāmaksā NET 7 (ja nav norādīts citādi).
    • Agrāk parādšies apjomi tiek papildināti ar 5% procentiem mēnesī.
    • Ja rēķins ir vairāk nekā septiņas (7) dienas novēloti maksājams, Aģentūra var apturēt darbu, vidi un piekļuvi.
    • Visi grafiki tiek pagarināti, balstoties uz apturēto periodu; var iespējieties saprātīgs atkārtās uzsākšanas maksa.
    • Līdz pilnīgai samaksai (vai par katru samaksāto posmu) Klients saņem atceļamu, nepārnēsājamu iekšēju novērtējuma licenci tikai; nav ražošanas izmantošanas. Tiesības tiek iegūtas atbilstoši atbilstošajam maksājumam.

Abonementi (Stripe)

Regulāru pakalpojumu gadījumā (piem., uzturēšana, hostings, fiksētie darbu līgumi), Stripe var tikt izmantots atkārtai norēķinu sistēmai. Abonementu noteikumi būs definēti rakstveidā un ietvers norēķinu biežumu, apjomu un atcelšanas politiku. Abonementi var tikt atcelti, rakstiski ziņojot 30 dienas iepriekš.

Pārskatījumi un atbalsts

  • Pārskatījumi ir ierobežoti līdz Tehniskajā specifikācijā norādītajai apjomam un kvantitātei.
  • Papildu pārskatījumi, kas pārsniedz šo apjomu, var tikt piedāvāti kā papildinājumi.
  • Vismaz 7 dienu atbalsta periods tiek nodrošināts pēc izpildes pabeigšanas sīkiem pielāgojumiem un precizējumiem.
  • Atbalsts neietver funkciju maiņas vai satura atjauninājumus, ja nav norādīts citādi.

Īpašumtiesības un intelektuālais īpašums

  • Pēc pilnīga maksājuma radīts intelektuālais īpašums (projektam noteikts darba produkts) tiek nodots Klientam (mūžīgs, vispasaules, bez autoratlīdzības, neatceļams).
  • Intelektuālā īpašuma fons / Aģentūras rīki paliek ar Aģentūru; Klients saņem neekskluzīvu, mūžīgu, vispasaules, nepārnēsājamu (izņemot ar Projektu) licenci to lietošanai tikai, kad tās tiek iekļautas Rezultātos; nav atsevišķas atkārtotas izmantošanas, izvilkšanas vai reversās inženierijas.
  • Klients var lietot, kopēt, modificēt, veidot atvasinātos darbus no Rezultātiem un izplatīt tos kā daļu no Klienta produktiem / pakalpojumiem; nav aģentūras rīku avota līmeņa izplatīšanas.
  • Trešo pušu materiāli paliek savās atļaujās; var izmantot atļaujošu OSS (MIT / Apache / BSD); bez GPL / AGPL bez Klienta iepriekšējas rakstiskas piekrišanas; trešo pušu paziņojumi / BOM tiek nodrošināti pēc pieprasījuma un jāuztur.
  • Tiktāl, cik atļauj likums, Aģentūra atsakās / neuzstāda morālās tiesības radītajā intelektuālajā īpašumā; produkcijā nav nepieciešama atzinība.
  • Balto etiķešu / OEM tālākpārdošana vai sublicencēšana, kas pārsniedz normālu, izplatīšanu prasa atsevišķu apmaksātu papildinājumu.
  • Konflikta gadījumā noslēgtais Tehniskās specifikācijas vai izmaiņu rīkojums, kas tieši apstiprina šo sadaļu, ir noteicošs šim projektam.

Konfidencialitāte un datu pārvaldība

Abas puses piekrīt uzturēt konfidenciālu visu nepublisko informāciju, kas apmainīta projekta laikā, ieskaitot pirmkodu, piekļuves akreditācijas datus, biznesa plānus un citus iekšējos materiālus. Konfidencialitātes saistības attiecas arī uz apakšuzņēmējiem un turpinās pēc projekta pabeigšanas vai pārtraukšanas.

Saziņa un paziņojumi

  • E-pasts ir oficiālā kanāls projekta dokumentācijas, apstiprinājumu, strīdu un paziņojumu nodošanai.
  • Tikšanās, izmantojot Zoom, Slack vai Google Meet, ir tikai apspriešanas mērķiem un tām jābūt apstiprinātām pa e-pastu, lai tās būtu saistošas.
  • Jums jāsniedz un jāmonitorē derīgs elektroniskā pasta adrese visā saziņā.

Apakšuzņēmēji un trešās puses

Aģentūra var izmantot apakšuzņēmējus vai frīlansus, lai pabeigtu projektus. Klientiem nav nepieciešams tieši vadīt vai sazināties ar apakšuzņēmējiem. Aģentūra paliek atbildīga par piegādēm un termiņiem.

Garantijas un atrunāšanās

  • Visi pakalpojumi tiek sniegti "kā tie ir", ja nav norādīts citādi.
  • Nav garantijas par neparastrāktu darbību vai universālu saderību.
  • Jebkuras darbības garantijas jānorāda Tehniskajā specifikācijā.

Neizbēgama vara

  • Ne viena puse nav atbildīga par kavējumu vai neveiksmi, ko izraisījuši notikumi ārpus saprāta pacelšanas (ieskaitot pārtraukumus, karus, streikus, epidēmijas, valdības rīcību vai dabas katastrofas).
  • Grafiki un termiņi tiek pagarināti uz notikuma ilgumu.
  • Ja notikums turpinās vairāk nekā trīsdesmit (30) secīgas dienas, jebkura puse var pārtraukt ietekmēto darbu ar rakstisku paziņojumu; Klients maksās par paveikto darbu un nenovēršamajiem izdevumiem.
  • Grūtības: Materiālās izmaiņas tirgū vai izmaksu bāzē var izraisīt labticību uz novērtēšanu un, ja ir panākta vienošanās, izmaiņu rīkojumu.

Atbildības ierobežojums

  • Izņemot tiesību aizliegumu pakāpi, Aģentūras kopējā atbildība, kas izriet no vai saistīta ar šiem Noteikumiem, jebkuru Tehnisko specifikāciju, jebkuru Projektu vai Abonementu, vai tas ir līgumā, deliktā (tostarp nolaidībā) vai citādi, nepārsniegs (a) par Projektiem, kopējās summas, ko Klients faktiski samaksājis Aģentūrai par attiecīgo Projektu; vai (b) par Abonementiem, maksas, ko Klients samaksājis divpadsmit (12) mēnešos tieši pirms notikuma, kas rada prasību.
  • Nevienā gadījumā Aģentūra nebūs atbildīga par jebkādiem netiešiem, incidentāliem, speciāliem, piemēriem, soda vai sekojošiem zaudējumiem, tostarp ierobežojumiem, peļņas, ieņēmumu, reputācijas vai darījumu pārtraukuma zaudējumiem, pat ja tā bija informēta par šādu zaudējumu iespējamību.
  • Datu zudums, datu bojājums un atkopšanas izmaksas ir izslēgtas no atbildības, ja vien puses nav izveidojušas atsevišķu rakstisku līgumu par rezerves/atkopšanu vai katastrofu atjaunošanu, kas tieši paredz citādi.

Strīdu risinājums un anulēšanas

Strīdi jārisina savlaicīgi, izmantojot labticīgu komunikāciju. Ja tas netiek atrisināts, juridiskas procedūras var tikt uzsāktas tiesu izpildvarā, kā norādīts tālāk. Anulēšanu jāpieprasa rakstiski. Atmaksas ir diskrecionāras un atkarīgas no paveiktā darba apjoma.

Privātums un datu izmantošana

  • Klientu dati tiek izmantoti tikai pakalpojumu sniegšanai un komunikācijai.
  • Mēs nedalāmies ar personīgiem datiem, izņemot nepieciešamību apakšuzņēmumu vai normatīvo prasību dēļ.
  • Klienti var pieprasīt datu dzēšanu pēc projekta, ievērojot atkārtotu glabāšanas likumu.

Aizliegtās darbības

  • Pakalpojumu izmantošana nelegāliem, pārkāpjošiem vai kaitīgiem nolūkiem.
  • Pornogrāfiska satura uzņemšana vai trešo pušu noteikumu pārkāpšana.
  • Aģentūras procedūru apiešana, lai tieši nolīgtu apakšuzņēmējus.
  • Aģentūras vai tās komandas biedru traucēšana vai mēstaļošana.

Noteikumu izmaiņas

Šie Noteikumi var tikt atjaunināti jebkurā laikā. Turpmāka mūsu pakalpojumu izmantošana liecina par jebkuru pārskatījumu pieņemšanu. Jaunākā versija tiks publicēta mūsu tīmekļa vietnē.

Portfolio lietošana:

Aģentūra patur tiesības iekšēji uzņemt Klienta Projekta ekrāna attēlus, lai parādītu darbu savā portfolio presentationcios vai lietotu pētījumos. Šie materiāli neiekļaus jutīgu vai atpazīstamu informāciju, ja nav iepriekš rakstiski saskaņots ar Klientu.

Ja Klients rakstiski neatteicas pirms ieviešanas, Aģentūra ietver diskrētu kājenes kredītu un saiti.

Reglamentējošās tiesības

Šie noteikumi tiks regulēti saskaņā ar Latvijas likumiem. Juridiskie strīdi tiks risināti Latvijas tiesās.

Kontaktinformācija

Ja jums ir kādi jautājumi vai neskaidrības, lūdzu, sazinieties ar mums:

  • Uzņēmums:
  • E-pasts:
  • Adrese:
  • Tīmekļa vietne: the2410.com